Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsimus suurele ringile
#1
Nii tekkis siis küsimus V8 moorori küünlajuhtmete piagalduse kohta.


Alloleval pildil siis kõik vajalik. Ootan kõikide teadmisi, kuidas asi ühendada.

Numbrid silindrite peal on minu enda poolt nn mugavdamise jaoks pandud - need ei näita järjekorda ega midagi. Jagaja peal on numbrid nii, nagu nad seal kirjas on ja kambrikaanel olev järjestus on ka sama, mis seal kirjas on.


Hakake siis kirja panema, milline number jagaja kaanelt tuleb viia vastavasse silindrisse, et asi peaks töötama ja et ka töötaks normaalselt.


Olen ise ühe töötava leidnud, kuid ei suuda uskuda, et see niiviisi peab olema. 5 erinevat spetsialisti on 5 erinevat kombinatsiooni andnud, aga hetkel töötab see, mida ma ei tahaks uskuda.


Pange siis enda poolt kirja see, mida te teate või kasutate ja ärge kopeerige teistelt maha. Kui ühtib teie arvamus, siis las ühtida.

Vaatame siis, kuidas asi peaks käime.


Tundub, et asi lihtne, aga tegelt jama, kui palju


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Hm, V8 pole kogemusi, aga silindrite numeratsioon on loogiline.

Kui jaoturi kaanel on samuti numbrid, siis mina oma rumala aruga topiks vastava silindri juhtme sama numbrit kandvasse pesasse...

Kuidas üldse MB silindreid loeb? Esmalt vasakult ja siis paremalt, eest tahapoole, nagu Indrekul kirjas? Või vändakaelalt, nagu Nõukogude traktoritel?
Vasta
#3
v6sa Kirjutas:Hm, V8 pole kogemusi, aga silindrite numeratsioon on loogiline.

Kui jaoturi kaanel on samuti numbrid, siis mina oma rumala aruga topiks vastava silindri juhtme sama numbrit kandvasse pesasse...

Kuidas üldse MB silindreid loeb? Esmalt vasakult ja siis paremalt, eest tahapoole, nagu Indrekul kirjas? Või vändakaelalt, nagu Nõukogude traktoritel?

Mina olen sinna joonisele silindrite loendi kirja pannud suvalise, et lihtsalt oleks hea märkida, milline number jagajast vastavasse silindrisse läheb.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Minu teooriat sa ju tead juba, ja see oli ainuke teooria, mille alusel selle käima sai. ehk siis see tööjärjestus kambrikaane peal ära unustada. Viia samoodi loendus, nagu sul pildil tehtud on, sellest lähtvuvalt otse jagajasse, ehk 1 kaanel läheb jagasse kus nr 1 , 2 2-te jnejne....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Sinu pildi järgi peaks olema ok kui jagaja ka paigas on. Kui ei klapi siis võimalik, et jagaja on silndri võrra paigast ära, käima läheb kuid siis tuleb juhtmed ka natuke ringi tõsta ja sealt segadus peale hakkabki.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
[Pilt: 12_1218329_420200413555PM.jpg]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
Sellel lehel kah sama süütejärjekord.

Ei tea, kas MB mootoril saab jaoturit valesti peale panna, aga ise olen Fordiga hädas olnud: panin jaoturi valesse hambasse (jala hammasrattas siis) ja selle tulemusena oli kaas veerand pööret nihkes ehk tööjärjekord oli 1342 asemel 3421 :lol: Tükk aega nuputasin, enne kui taipasin küünlajuhtmeid edasi tõsta, keerata sai jaoturit ainult ~20 kraadi...

A milles probleem, kas mootor ei taha tööd teha?
Vasta
#8
Turtsub jah mootor tal, kuigi pöördesse läheb imehästi...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:Minu teooriat sa ju tead juba, ja see oli ainuke teooria, mille alusel selle käima sai. ehk siis see tööjärjestus kambrikaane peal ära unustada. Viia samoodi loendus, nagu sul pildil tehtud on, sellest lähtvuvalt otse jagajasse, ehk 1 kaanel läheb jagasse kus nr 1 , 2 2-te jnejne....
nojah, nii see ju käibki nagu ma ka juba mitu korda rääkind aga kindlasti on targemaid niiet kommenteerige. tööjärjekord näitab mis järjekorras mis silinder plahvatab. jagaja 1 sil 1, jagaja 5 sil 5, jagaja 4 sil 4... jne. pole kunagi probleeme olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Küsimus Mercedes-Benz elektrimootorite kohta Forsteriana 1 900 02-09-2021, 06:50 PM
Viimane postitus: Randar
  Comand APS NTG2 küsimus ilves1 0 758 29-01-2021, 11:10 PM
Viimane postitus: ilves1
  Küsimus W124 sportline roolikarbi kohta audiophile 4 4,772 06-10-2017, 11:23 AM
Viimane postitus: audiophile
  EGR küsimus! offfl1ne 1 3,025 12-09-2014, 10:50 AM
Viimane postitus: Laur
  MB e230 90 a. käigukasti küsimus! Mercedeze230 5 6,233 30-06-2014, 12:15 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Küsimus OM617 kohta lal 10 9,185 15-10-2013, 11:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  W123 istmete küsimus urbaan 4 5,064 28-08-2013, 05:21 PM
Viimane postitus: urbaan
  Küsimus vinkoodi kohta. ametivend 17 14,594 13-10-2012, 07:32 PM
Viimane postitus: ametivend
  Küsimus 722.6 atm kohta erx000 4 5,539 19-05-2012, 12:26 AM
Viimane postitus: nostromo
  Küsimus MB 3.2 170 kw. DOCH mootori ketimärkide kohta. aqu77 4 4,773 06-03-2012, 01:15 PM
Viimane postitus: aqu77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne