Küsimus suurele ringile - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: Küsimus suurele ringile (/showthread.php?tid=742) |
Küsimus suurele ringile - indrek - 31-01-2006 Nii tekkis siis küsimus V8 moorori küünlajuhtmete piagalduse kohta. Alloleval pildil siis kõik vajalik. Ootan kõikide teadmisi, kuidas asi ühendada. Numbrid silindrite peal on minu enda poolt nn mugavdamise jaoks pandud - need ei näita järjekorda ega midagi. Jagaja peal on numbrid nii, nagu nad seal kirjas on ja kambrikaanel olev järjestus on ka sama, mis seal kirjas on. Hakake siis kirja panema, milline number jagaja kaanelt tuleb viia vastavasse silindrisse, et asi peaks töötama ja et ka töötaks normaalselt. Olen ise ühe töötava leidnud, kuid ei suuda uskuda, et see niiviisi peab olema. 5 erinevat spetsialisti on 5 erinevat kombinatsiooni andnud, aga hetkel töötab see, mida ma ei tahaks uskuda. Pange siis enda poolt kirja see, mida te teate või kasutate ja ärge kopeerige teistelt maha. Kui ühtib teie arvamus, siis las ühtida. Vaatame siis, kuidas asi peaks käime. Tundub, et asi lihtne, aga tegelt jama, kui palju RE: Küsimus suurele ringile - v6sa - 31-01-2006 Hm, V8 pole kogemusi, aga silindrite numeratsioon on loogiline. Kui jaoturi kaanel on samuti numbrid, siis mina oma rumala aruga topiks vastava silindri juhtme sama numbrit kandvasse pesasse... Kuidas üldse MB silindreid loeb? Esmalt vasakult ja siis paremalt, eest tahapoole, nagu Indrekul kirjas? Või vändakaelalt, nagu Nõukogude traktoritel? RE: Küsimus suurele ringile - indrek - 31-01-2006 v6sa Kirjutas:Hm, V8 pole kogemusi, aga silindrite numeratsioon on loogiline. Mina olen sinna joonisele silindrite loendi kirja pannud suvalise, et lihtsalt oleks hea märkida, milline number jagajast vastavasse silindrisse läheb. RE: Küsimus suurele ringile - Rolz - 31-01-2006 Minu teooriat sa ju tead juba, ja see oli ainuke teooria, mille alusel selle käima sai. ehk siis see tööjärjestus kambrikaane peal ära unustada. Viia samoodi loendus, nagu sul pildil tehtud on, sellest lähtvuvalt otse jagajasse, ehk 1 kaanel läheb jagasse kus nr 1 , 2 2-te jnejne.... RE: Küsimus suurele ringile - Laur - 31-01-2006 Sinu pildi järgi peaks olema ok kui jagaja ka paigas on. Kui ei klapi siis võimalik, et jagaja on silndri võrra paigast ära, käima läheb kuid siis tuleb juhtmed ka natuke ringi tõsta ja sealt segadus peale hakkabki. RE: Küsimus suurele ringile - indrek - 31-01-2006 RE: Küsimus suurele ringile - v6sa - 31-01-2006 Sellel lehel kah sama süütejärjekord. Ei tea, kas MB mootoril saab jaoturit valesti peale panna, aga ise olen Fordiga hädas olnud: panin jaoturi valesse hambasse (jala hammasrattas siis) ja selle tulemusena oli kaas veerand pööret nihkes ehk tööjärjekord oli 1342 asemel 3421 :lol: Tükk aega nuputasin, enne kui taipasin küünlajuhtmeid edasi tõsta, keerata sai jaoturit ainult ~20 kraadi... A milles probleem, kas mootor ei taha tööd teha? RE: Küsimus suurele ringile - Kalev - 31-01-2006 Turtsub jah mootor tal, kuigi pöördesse läheb imehästi... RE: Küsimus suurele ringile - marek - 01-02-2006 Rolz Kirjutas:Minu teooriat sa ju tead juba, ja see oli ainuke teooria, mille alusel selle käima sai. ehk siis see tööjärjestus kambrikaane peal ära unustada. Viia samoodi loendus, nagu sul pildil tehtud on, sellest lähtvuvalt otse jagajasse, ehk 1 kaanel läheb jagasse kus nr 1 , 2 2-te jnejne....nojah, nii see ju käibki nagu ma ka juba mitu korda rääkind aga kindlasti on targemaid niiet kommenteerige. tööjärjekord näitab mis järjekorras mis silinder plahvatab. jagaja 1 sil 1, jagaja 5 sil 5, jagaja 4 sil 4... jne. pole kunagi probleeme olnud. |