Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 mootor sureb välja
#1
Sad 
Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.
Vasta
#2
Kas siis juhtrõhu rgullaator, või bensufilter umbes
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
juhtrõhu regullaator on see vidin mis on mootori kyljes imepisikese vahega ligipääsetavas kohas? ja on äkki võimalus et bensupump ei anna piisavalt? liiga kehv jama et lasta niisama seista tal
Vasta
#4
Kütuserõhk OK?
Õhufilter korras?

Sõites töötab normaalselt?
Vaakumilekkeid pole?
Vasta
#5
Reddog Kirjutas:Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.

Sorry OT, kuid võta palun minuga kiirelt ühendust, tead küll mis teema.:help:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
v6sa Kirjutas:Kütuserõhk OK?
Õhufilter korras?

Sõites töötab normaalselt?
Vaakumilekkeid pole?

Kütuserõhku kus mõõta? õhufilter välisel vaatlusel ok.
Kui vaid sõidaks saaks öelda kas sõidab normaalselt aga seda oskan öelda et viimane kord kui sõidust tulin ei olnud mingeid viiteid sellele mis nyyd juhtus. et käik sisse ja juba sureb. Vaakumileke on ainult mul kesklukustuses kus vahepeal peale pannes susistab uksed lahti tagasi... Asjaga hakkab kiire... Raske on olla jalamees kui hea auto seisab lihtsalt
Vasta
#7
Karl Kirjutas:
Reddog Kirjutas:Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.

Sorry OT, kuid võta palun minuga kiirelt ühendust, tead küll mis teema.:help:

saatsin sulle PT
Vasta
#8
Ma ise sain ajusid komposteerida selle probleemiga ~3 kuud Smile.

Igatahes: Soovitan võtta lahti bensupunba relee ja vaata üle külmjooted. Marek (veekord suur tänu!:humpSmile Leidis minu omal ~12 vigast külmjoodet.

Mul oli täpselt sama lugu, kui mootor jõudis töösoojaks minna kooles äram, külmalt kõik OK.
Vasta
#9
Blue Chip Kirjutas:Ma ise sain ajusid komposteerida selle probleemiga ~3 kuud Smile.

Igatahes: Soovitan võtta lahti bensupunba relee ja vaata üle külmjooted. Marek (veekord suur tänu!:humpSmile Leidis minu omal ~12 vigast külmjoodet.

Mul oli täpselt sama lugu, kui mootor jõudis töösoojaks minna kooles äram, külmalt kõik OK.

Ma vaatan et ma võin varsti niimuudi hakatagi 6-si lammutama:lol: Aga ok ma vaatan selle koha üle.. kuigi see on ysna yllatav siis... Kas nende 126.te tyypvigade alla kuuluv? Mis veel mul oodata on?:lol:
Vasta
#10
Kui selle sarnase probleemi tekitabki Vaakumikadu siis Kus krt seda otsima tuleks hakata?
Vasta
#11
Krrrrrtt.... Nüüd jälle jama... Külmalt läheb käima ja hoiab pöörded nagu ikka 600-700 vahel ja kui ca 15 seki käib vajuvad pöörde äkitselt ja sureb välja. Gaasiga natuke mängida siis jälle ok kuniks jälle 15 sekki ja pöörde alla ja sureb välja... Natuke gaasi peale hoides 60 kraadi töösooja juures jälle pöörded intervalliga kõiguvad. Masin ca 80 kraadi soe siis nagu jääb põsima ja laseb isegi sõita.... Oskate öelda mis asi on? Külmjootmed üle kontrollitud ja kohendatud aga ikkagi... Külma peaga kardab nagu midagi?
Vasta
#12
äkki oskab keegi misket siis soovitada?
Vasta
#13
Heheee.. leidsin vea yles mõne hea inimese abiga... Lisaõhu klapi voolik ajas vahelt välja Tongue
Vasta
#14
Mull eile sama jama vahetasin kaitsmed ära ja k6ik ok .
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 596 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,573 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,749 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,863 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mb w140 s300 sureb välja pikkvint 10 6,818 09-02-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: pikkvint
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,757 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne