Teema hinnang:
  • 3Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB e220 T 1995a - python
#21
Palju neid evosid ikka on:biggrin:, tegu jah sama autoga. Paar linki kust saab lugeda antud mudeli kohta:
http://www.smileeverymile.com/Templates/...0index.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201
http://www.geocities.com/nideggerh/16v-t...tml?200614

Tegu siis 190E EVO I (502tk.)
Lisavarustus:
El.katuseluuk kahele poole avanev.
Väli temp. näidik.
Täisnahke recoro sisu.
Esimese el. soendustega ja reguleeritavad istme, 4*peatugede ja käetugedega.
Kõlarid esimeste uste sees ja el. antenn.
4*el.aknad
Nivoosüsteemil põhinev kiirusel ja ka käsitsi regullitav vedrustus.
Esialgu nagu rohkem meelde ei tulegi, eks hiljem saab lisada.
Auto on plaanis säiltiada orginaal ning püüan vältida ka talvel sõitmist.
Auto sooritus võime kohapealt võiks isegi öelda, et tegemist sport autoga. Erinevus on suur tavalise 16v ja evo 16v mootori vahel, käib pööretel nagu honda vtec:biggergrinSadei tea kas nii on õige öeldaRolleyes).
Vasta
#22
Vahepeal siis niipalju, et saab hakkata kokku panema 2,3-se mootorit kuna Kreekast saabus vastav puuduolev lüli ITB-dele. Jääb üle sisselaske kokkupanek ning tuleb hakkata tõsiselt vaatama andurite ja aju poole.

Samas sai ka EVO-t proovitud Pärnu ringrajal ning auto käitus fantastiliselt hästi. Nädala lõpus Tabasalu rada testimaSmile Katsun ka paar viisakat pilti kuu lõpus üles panna.
[Pilt: img1009fb5.jpg]
Vasta
#23
martiini Kirjutas:OT.
Tabasalu rada valmis?

Valmis jahh, tahavad ühe auto eest 500 eeku tunnis saada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#24
Mõtlesin seda.
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3153
http://www.rally.ee/?a=a047&b=436

Ja laupäevase sõidud ning ajad sellel juttulõngas.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=162
Vasta
#25
Sain siis täna(bmw autocrossingul) esi alt servast lahti. Ei ole küll asi millega uhkustada aga põhjus lihtne-rajal lülitas ennast abs välja. Sellest piisas, et teepervel esimene alt äär ära lõhkuda.Hea,et niigi läks oleks võinud puu olla. Kurvis viimasel hetkel ilma abs-ita pidurdama õppida on selgelt hilja aga kes see muu ikka süüdi on kui juht. Pani täitsa tõsiselt järgi mõtlema miks ma selle auto ostin ja mis see maksis.

EDIT: loodab, et autor väga ei pahanda.
[Pilt: mbrr9.jpg]
Vasta
#26
Ah, mis seal ikka, alguse asi. Läbi raskuste saadaksegi autoga lähedasteks. Mina olen juba enda autoga hakanud päris sinapeale saama :biggrin:
Pole ta mind kordagi teele jätnud aga siiski alguses oli samuti raske teda tundma õppida.
Kevadepoole OT`del esindan isegi vb kutsikaterivi, st talvel kõvasti tööd ja investeerimist. Aga mulle hakkas kurvisõitmine asfaltil meeldima ja vedrustuse järeleaitamisel saab ehk mu kutsikast asjagi.

Edu teile!
Vasta
#27
hents99 Kirjutas:Ah, mis seal ikka, alguse asi. Läbi raskuste saadaksegi autoga lähedasteks. Mina olen juba enda autoga hakanud päris sinapeale saama :biggrin:
Pole ta mind kordagi teele jätnud aga siiski alguses oli samuti raske teda tundma õppida.
Kevadepoole OT`del esindan isegi vb kutsikaterivi, st talvel kõvasti tööd ja investeerimist. Aga mulle hakkas kurvisõitmine asfaltil meeldima ja vedrustuse järeleaitamisel saab ehk mu kutsikast asjagi.

Edu teile!
Väga hea, et mersusi rajale tekkibShy:hump:
Vasta
#28
Kas mitte see masin täna Tallinnas Kadrioru kandis ei liikunud?
Vasta
#29
.....................
Vasta
#30
Suht agressiivne kutsikas :bigsmile:
See numbrimärk on kah ideaalne sellele autole :cool_rsvd:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#31
Tänases "Autolehes" ka väike jutulõng ja pildiseeria EVO-stCoolCool
Vasta
#32
[[Pilt: img910820copyfk5.jpg]
[Pilt: img899320copypr7.jpg]

Tänud Sergeile ja Peebule
Vasta
#33
python Kirjutas:[img][Pilt: img898420copysi7.th.jpg][/img]Ja veel mõned pildid, mille eest tänud Sergeile.
[Pilt: my.php?image=img898420copysi7.jpg]
[Pilt: img910820copyfk5.jpg]


Et mitte mainimatttta ei jääks.........oleksid võinud ära vahetada vähemalt parktuledes pirnid, korraga. Erineva tugevusega põlevad. Pildi peal see häirib jubedalt! Muidu täitsa pingo pongo!
Vasta
#34
python Kirjutas:Tänases "Autolehes" ka väike jutulõng ja pildiseeria EVO-stCoolCool

Loetud, vaadatud, hea põhjalik ülevaade autost. Imestama pani ainult natuke kiirendusvõime 0-100 km/h, arvasin parem olevat natuke. Kuid see auto rohkem rajasuunitlusega ka kui kiirenduse.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#35
Karl Kirjutas:
python Kirjutas:Tänases "Autolehes" ka väike jutulõng ja pildiseeria EVO-stCoolCool

Loetud, vaadatud, hea põhjalik ülevaade autost. Imestama pani ainult natuke kiirendusvõime 0-100 km/h, arvasin parem olevat natuke. Kuid see auto rohkem rajasuunitlusega ka kui kiirenduse.
Võrreldes millega parem. Kui võrrelda 2,3-3,0 vabalthingavate tänavasõidu masinatega siis suht ok juShy. Tuleb võrrelda võrreldavaga.
Vasta
#36
mis värk selle velje offsetiga on, kuidagi koopas istub???
Vasta
#37
[/quote]
Võrreldes millega parem. Kui võrrelda 2,3-3,0 vabalthingavate tänavasõidu masinatega siis suht ok juShy. Tuleb võrrelda võrreldavaga.
[/quote]

Loomulikult, lihtsalt miskipärast arvasin ta kiirenduse parem olema kui E 420 93a.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#38
meqa Kirjutas:mis värk selle velje offsetiga on, kuidagi koopas istub???

Eks koopalaiendid rõhutavad väga velje offseti. Võrreldes tavatiivakaarega, saab EVO alla panna päris suuri rattaid. Laiendid pole lihtsalt peale liimitud, tiivakaart on ka ümaramaks(suuremaks) lõigatud.
Vasta
#39
E500 w124-ga on proovitud kõrvuti ja oli parem. Veljed on evodel teise offsetiga, tavaline w201 ja w124 velg käiks vastu piduri supporteid. Kuna kasutusel r129 pidurid.
Vasta
#40
endale on juba pikka pikka aega meeldind evo II.
lugesin et neid evo 1 tehti käputäis, mitmes sinu oma on ja kui palju neid üldse veel alles on...
kuidas siis ka on liigelda niisuurte ratastega eestis ja veel sellisel ilmas.

hoia siis seda aruldust hästi ja edu.

fabulous.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,322 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes Benz E220 CDI, 2007, W211 - Plinger Plinger 71 64,988 13-12-2016, 10:12 AM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz E220 CDI 2000 W210 - Aiden Aiden 9 8,485 20-07-2015, 10:43 PM
Viimane postitus: Aiden
  W124 E220, 1994, ReinoL ReinoL 7 7,076 12-04-2014, 08:18 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz, E220 Diesel, 1996, w210 - cusmu Cusmu 13 14,167 08-01-2012, 10:48 PM
Viimane postitus: Cusmu
  MB w210 E220 zavage 1 4,141 10-11-2011, 07:03 PM
Viimane postitus: e300disla
  MB C36 AMG, 1995a, w202 - Snap Snap 28 25,718 19-05-2011, 10:31 PM
Viimane postitus: Snap
  MB E220 Diisel `97a  W210 Silver 11 8,910 23-10-2006, 10:32 PM
Viimane postitus: Vilumaa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne