Postitused: 4
	Teemad: 2
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tere,mure järgmine!Auto on MB270cdi 99a.aut E-kl.Hommikul istusin autosse ja hakkasin sõitma,vajutan gaasipedaali ja tõmmet pole.Proovisin siis käsitsi käike panna,siis laseb ainult 3000 pöördeni ja rohkem edasi ei lähe,tuleb järgmine käik panna.Ennem sellist probleemi pole olnud,äkki keegi oskab aidata???
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 36
	Teemad: 11
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kontrolli käigukastis õlitaset
	
	
	
Mercedes-Benz E240 2000
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4
	Teemad: 2
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Sain Silberisse alles 31 juuliks aja!Aga autol nagu miski piiraks seda kiirendamist,aru ma ei saa!?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336
	Teemad: 100
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Elektroonika säästab masinat. Mingil põhjusel on läinud avariirežiimi.
Kasuta otsingut, selle üle on alles arutatud...
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 68
	Teemad: 4
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kui mingid andurid ära kukuvad, hakkab tavaliselt ka check-engine tuli põlema.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 967
	Teemad: 28
	Liitus: Feb 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		See CDI ja päris kõik diislit on väga tundlikud kui midagi valesti mootoris
Kui teie auto ei anna rohkem kui 2000-3000 pöördeid siis asi võib olla selles
1. õhufilter
2. EGR klapp
3. õhukulumõtja
mul oli sama asi ja muidugi on vaja testile minna, seal kohe ütlevat milles viga on
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4
	Teemad: 2
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Käisin Joe´s garaazis diagnostikas.Seal öeldi,et kollekrori klapp on kas ära tahmanud või hoopis kinni põlenud.Klappide puhastamine läheb 3000eeki maksma või kui klapp põlenud on siis tuleb uus kollektor osta mis maksab mingi 7500eeki pluss vahetus=10000eeki.Vot nii on lood.