Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
mure siis selline:
Auto on 560sec 90.a. ja hakkas täna lambist välja surema:
foori taga või madalal pöördel sõites,mootor sureb välja ja
tahhomeeter hüpleb samal ajal.
Käiad siis veidi ( u. 5-10sec.) pidevalt lubades läheb jälle
käima ja sõidab täiesti normaalselt,kuni taas välja sureb,
vahest järgmise foori juures ,vahest 10-nda foori juures.
Täitsa jama - super Mercedes-Benz ilmad aga sõitma ei riski minna,
mine tea millal saba annab.
Oskab keegi nõu anda,kust vea otsimist alustada.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 71
Teemad: 13
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
secman Kirjutas:mure siis selline:
Auto on 560sec 90.a. ja hakkas täna lambist välja surema:
foori taga või madalal pöördel sõites,mootor sureb välja ja
tahhomeeter hüpleb samal ajal.
Käiad siis veidi ( u. 5-10sec.) pidevalt lubades läheb jälle
käima ja sõidab täiesti normaalselt,kuni taas välja sureb,
vahest järgmise foori juures ,vahest 10-nda foori juures.
Täitsa jama - super Mercedes-Benz ilmad aga sõitma ei riski minna,
mine tea millal saba annab.
Oskab keegi nõu anda,kust vea otsimist alustada.
bensupumbaga seotud?
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
vist korras,sai bensupumba relee pistiku oksüdeerunud otsad ära puhastatud,
paar päeva on ok olnud
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
no nii, 3 nädalat töötas nagu kell aga eile hakkas pull jälle pihta:
jäin teele,vedasin auto koju, küünal maha - sädet pole - sai jälle bensiinipumba releega jahmerdatud ja läks käima, sõitis ca 5km. ja jälle kutu - säde taas kadunud.
on kellelgi ideid mis otsasat vigade otsimist alustada, süütepool on uus,
kommutaator sai talve algul Jaanise juures korda tehtud,kuidas kommutaatorit kontrollida?
on kellelgi riiulil korras kommutaatorit proovimiseks laenata?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
kommu oligi kutu,teema lukku
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
secman Kirjutas:kommu oligi kutu,teema lukku
Äärge lukustage veel midagi, las jääb arutlemiseks see teema kasvõi.
Ühesõnaga teen otsa ka lahti, nimelt Haapsalus sai vesteldud nati sel kommu teemal, mainisid et jamad hakkasid pihta peale mootoripesu??
Ma nüüd siin hoian hinge kinni peale neid jutte et nii lambist võib tekkida 10-20k eest lisainvesteeringuid, seega kas oleks mõttekam mootoripesuks kommutaator üldse eemaldada, kinni katta? Sesuhtes, et mul tuleb korralik pesupäev kapoti all teha, roolivõimu õli pole just väga lihtne maha saada...
setud sõitsid seciga
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
pesu ajaks soovitaksin aku ja kommu maha võtta,tagasi panna alles peale kapotialuse TÄIELIKKU kuivamist,lisaks soovitan kommu tagasipanekul panna kommu alla jahutuspasta (seda saab Oomi poest) et vältida hilisemat ülekuumenemist,pasta on kommu all ka originaalis.
ise igatahes enam mootorit pesta ei kavatse.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Enda C-180 oli sama jama. Peale suuremaid jamamisi ja ostimisi selgus et tyhikäigumootriklapi vahel oli mustust kogunenud sai see ära puhastatud ja nyy töötab ilusti. Kysimus mis mind vaevab on see kus kurat see sodi sinna sattus on ju filtrid vahel igal pool..
|