Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Mure suur, teadmisi ja kogemusi vähe aga tahtmine suur.
Vaatan ja võrdlen aga otsustada ei suuda. Elan maal ja olen siin 123 2,4 manuaal diisliga sõitnud ja nüüdseks on see isen ära kulunudja tahaks midagi uut.
Valikud oleks sellised :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
või need mis on ju aastalt ja tegumoelt vanemad:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
viimane on takso olnud kindlasti
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
ega nad kõik üsna kahtlased...
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
C on ikka tüki väiksem, kui E. Seda tasuks meeles pidada. Kuigi, ka C-s saab sõidetud, nagu mitmed rahulolevad kodanikud tõestavad.
Viimane ehk too fööniga asi on kõige viisakam. Samas, sellise ostu puhul loeb auto enda seisukord kordades rohkem, kui mistahes mudel.
Samas ~60 kEEK eest võtaks ikkagi võimalikult heas korras 124, punnu selle raha eest on ikka väga kahtlane ost...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
C klass on kindel takso (kujuta ette kui pärast ära vaja müüa sellist värvi auto...) ja 2 viimast oleks ka nagu taksoistmetega... nr.2 on mingi kompott, kas aastaarv vale või vanem R6 põkamootor vahele keevitatud.
Eel- ja viimane mootor pole fööniga, 20 ja 24-klapilise vabalthingavate dislade sisselasked on selliseks "võimasaks" tehtud, kui korras siis käib see R6 100kW normilt edasi ja sõita hea, kuigi nende mootoritega maksab ettevaatlik olla... Tuleb kindlasti jälgida külmkäivitust, ei tohi longata pikalt ega puterdada, vastasel juhul võib esineda madalaid surveid üksikutes silindrites, ei pruugi kohvi ka olla, vaid kas kett õigel ajal vahetamatta ja mingi teema nende rohkete klappidega, samas ei pruugi isegi suitseda aga edasi ka kuidagi ei käi. Plokiaanetihendid enamustel väsind, tosooli ja õli ei pea enam kinni hästi. Tuttav mehhaanik on neid mootoreid mitmel korral remontinud ja igasugu imesid sealt seest avastanud, lisaks sellele mille pärast auto remonti tegelikult toodud - hõõgküünlad, pihustiotsad jms. mis teinekord väga petlikuks on osutunud.
Kui kaubalifti vaja, siis mina kaaluks sellist varianti, lisades ning vana hea R6.. fööniga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
setud sõitsid seciga
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Nii siis,et kui ma 123 st. sellesse nii nimetatud punnusse istun siis on ta ikka väike? Aga mootor ja kere on tal ju uuema mudeli omad kui sama hinna e klass.
Samas need 124 mis siin ära on toodud on kah kõik erinevate mootoritega ja mõni neist meenutab üsna palju minu 82.a. 123 2,4d.
Kas "föön" tähendab turbot? Ja kas see on siis fööniga :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Ja see ei ole: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Mida rohkem ma uurin seda segasemaks mulle asi läheb.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Punnu ehk punnsilm on uuem E ehk W210. C on kutsikas või võrr ehk W 201, 202, 203. Tõsi, viimast kohe kindlasti 60 kEEK eest ei saa, liiga uus teine.
Üldiselt on fööni ehk turbo eeliseks parem erivõimsus, kuid samas keerukam ehitus. Nagu ka 24-klapilisel. Tehnika areng kipub ikka sedapidi käima.
Aga mine proovi mõnda. Siis selge sott. Lihtsalt C on väiksem, kui 123! Seda peab igaüks otsustama, kas talle selline masin sobib. Mulle näiteks ei sobi...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
mers123 Kirjutas:Kas "föön" tähendab turbot? Ja kas see on siis fööniga :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Ja see ei ole: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Mida rohkem ma uurin seda segasemaks mulle asi läheb.
jah, esimene on fööni ehk turboga, kõikse parema suutlikkusega diiselmootor mis 124 kerele on pandud ning alumine link on 24-klapiline vabalthingav, mida kasutati viimaste aastate 124-del ning edasi ka w210 kerel ehk punnsilmadel.
setud sõitsid seciga
Postitused: 36
Teemad: 11
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
mille järgi on näha, et taksoistmed sees on?
Mercedes-Benz E240 2000
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
kui istmed on nahast aga ustel pole korsus nahka, siis lõhnab juba väga takso järgi.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Kas selle võrriga http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html on siis kuidagi puisem või kehvem sõita? Või on tema ainus miinus kitsikus.
Ja kumba on kallim ülal pidada kas võrri või 124.
Sest olgem ausad see eel mainitud võrr on ju oma olemuselt ja ehituselt uuem kui http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html see 124 ja kui ei ole sõidumugavusel ja ülalpidamisel suurt vahet siis ehk tasuks seda kitsikust taluda või siis kompenseerib uudsus selle. Hinna vahet kah ju praktiliselt pole.
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Ei usu , et võrr 124-le sõidumugavuselt(väljaarvatud väiksem ruumikus) alla jääb.Pole ise võrri proovinud aga räägitakse (naised saunas & ajakirjanikud) tema heast teelpüsivusest.Massi vahe neil ainult 30-40 kilo.(võin küll eksida aga vist ikka oli nii)
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ehituselt sarnased. C on kergem, kitsam, lühem. Vahe esiistmetel on väike, tagaistmel märgatav.
Mina ei salli, kui esiistujad peavad turvavöid vaheldumisi kinnitama. C-s kipub nii olema. E-s seda muret pole. Vahe vaid tühised mm-d, kuid näikse olevat tuntav.
Samas, auto ostad ju endale. Seega - marss proovisõidule. Aga kõigepealt soovitaks mõne teadaolevate vigadega eksemplariga proovisõitu teha. Siis saad teada, mismoodi üks auto olema peab. Tallinna läheduses võin pakkuda proovimiseks üht ~700 kkm sõitnud algusotsa 124, millel kõik võimalikud vead küljes:evil:
Lihtsalt teadmiseks, et kõik post123 MB-d on üsna keeruka tagasillaga. Korras sillaga masinaid on müügis vähe, eriti hinnaklassi alumises otsas. Remont on tülikas ja kallivõitud (võrreldes 123-ga). Väljendub auto pidevas uitamises.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Kumb neist kahest rohelist kütet paremini talub, uuem c või vanem e ?
Olen oma 123 koguaeg rohelisega sõitnud ja nüüd tundub, et vist on pump õhtal. Tegelikult ei tohiks see ju sellest küttest tuleneda sest sellega sõidavad ju kõik uued traktorid. Mootor on mootor ja küte on küte.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
rohelisega...äkki sinisega, või ma eksin? esimest korda kuulen rohelisest hocked:
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Selle värviga on nii, et kes kuis näeb aga silmas pean ikka seda mis põllumajanduses kasutatakse.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
mers123 Kirjutas:Selle värviga on nii, et kes kuis näeb aga silmas pean ikka seda mis põllumajanduses kasutatakse.
Värvivahe on nendel sinistel-tavalistel vaid. Punast e. ahjukütust ei maksa torkida, see keerab uuemad pumbad pihustid kiiresti nahka. Ja üldse, kõige kindlam on tankida sealt tankurist, kust ikka sõiduautod tangivad, väldid ebameeldivaid kontakte kontrollivate organitega. Trahvid on suured.
perpetum mobile
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
PS! W203-s ei pea juht ja kõrvalistuja erinevatel aegadel turvavöid kinnitama, 123-ga ruumi vägagi sarnaselt. Aga jah, 60k eest teda ei saa ka...
perpetum mobile
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Mul nii, et tööriist ühistu oma ja küte kah. Kus metsa tehakse seal ikka laastud lendavad ja jagub mullegi. Kolm aastat pole tilkagi pidand ostma. Ja vist ostan selle c klassi takso. Diisel, automaat, pikk kere vean mis vaja. Ja kui väga suurt vahet pole siis....... las minnnaaaa.
Alati saab ju turgu panna.
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
mers123 Kirjutas:Ja vist ostan selle c klassi takso. Diisel, automaat, pikk kere vean mis vaja. Ja kui väga suurt vahet pole siis....... las minnnaaaa.
Alati saab ju turgu panna. Alati saab turgu panna küll, aga ostja leidmisega võib probleeme tekkida.
|