Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CL/S kupee ukse avamine talvel
#1
Question 
Jõudu,
neil peab ukse avamiseks klaas sentimeetri alla laskma, aga talvel on keeruline meelitada autot seda tegema. 

Kas keegi on selle vastu miskit head rohtu välja mõelnud?
Vasta
#2
Kui vana auto on? Kas aknaid peab ise käsitsi lülitist üles alla liigutama? Mul on viis aastat vana auto, millel on aknaraamita uksed. Mitte küll Mercedes. Ma kaks korda aastas silikoonpulgaga määrin kummist uksetihendeid. Ühte asja olen tähele pannud. Kui on üle null kraadi ilm, siis hommikul autosse sisenedes aken liigub ukse avanemisel ca 1-2 cm alla (täpselt pole mõõtnud)ja ukse sulgemisel üles tagasi. Kui on alla null kraadi (jäine ja lumine ilm) ning "aknal on raske", siis liigub ta vast paar millimeetrit üles ja alla ehk auto nagu saaks aru, et aknal on raske ja "jõuga akent ei kanguta". Autol on tänaseks läbisõitu ca 170 tuh km ja suuri probleeme akendega ei ole olnud. Sügisel vahetati välja juhiakna tõstukimehanism, sest aken hakkas häält tegema (aga töötas), akna mootor jäi vana. Juhiaken saab kõige rohkem vatti ja seetõttu kulus esimesena läbi. Googeldades leidsin veel sellise jutu
https://www.auto24.ee/foorum/t173228
Vasta
#3
Kõikidel uutel autodel käib asi mootori koormuste järgi.
Akude teemas ajad küll nii tarka juttu, siin ei jaga Sa küll ööd ega mütsi tänapäeva auto elektroonikast.

Kui mootori koormus läheb suureks, katkestatakse mootoril toide, et "sisse ei põleks".
Kui on väline pind jääs, on koormus nii suur, et juhtmoodul katkestab protsessi.
Sama efekt on siis, kui akna siinid on määrimata (ka katuse luuk), ei toimi tihti lõpu sulgemise funktsioonid, mootori koormus mooduli arvates liiga kõrge.
Kaitseb mootorit ja katkestab toiteahela.
MB osadel mudelitel tarkvara uuendamisega lasi need koormusväärtused gramm kõrgemaks, et kompenseerida mehhanismide kulumisi.

Talvel on ikka jama. Kui on CL, on asi hullem, pakettklaas hoiab välispinda jahedana ja salongi poolt kütmine on veel pikeldasem teema.
CLS'i monoliitne klaas juhib soojust paremini ja gramm lihtsam. Lõpuks on kulu mootorite trossid, paratamatus.

Ainus rohi on soe garaaž ja/või Webasto.
Ma olen erinevatel mudelitel elu jooksul seda murekohta palju tunda saanud, "aitab" juba sellest, kui soe auto jääb seisma hetkel, mis nullist miinusesse läheb temp, siis
ikka teeb tuska. Sel hetkel tasub aknad isegi "gramm lahti jätta", endal pärast lihtsam.

Mis mina olen ära õppinud - rahakotis peab olema mõni mittevajalik plastikust kaart, see päästab olukorra, lükkad klaasi ja veetihendi vahele ja "tõmbad läbi".
Jahh, eks võib sinna silikoone ja "igast tavotti" panna, aga lõpuks on see klaas selline õliläga, et välja ei näe, veetihendist rääkimata.

Kui keegi on üritanud moodsate "nanogigakeraamika" klaasile kanda ja on reaalne tulemus, võib ehk kogemusi jagada.
Aquapeliga mina vahet ei tundnud, CL ka (pakettklaasiga) , ja loobusin katsetamast.

Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Rolziga täitsa nõus kõige osas, aga minu kogemusest oli top 3 ikkagi see:

1) Tihendid alati kuivaks peale pesu või sula. Mul oli eraldi lapp selleks autos kogu aeg. Kuivatasin tihendi katuse servast ja veel tähtsam oli kuivatada klaasi ja veetihendi vahelt. Kui ilm oli ilusti miinuses, siis probleeme polnud, aga alati selline plussist miinusesse minek oli see kui vesi tihendite vahele ära jäätus ja aken kinni jäi.
2) Plastikkaart taskus alati, mõnikord aitab ja tuleb klaas lõpuni lahti, aga mõnikord jääb kinni sellisest kohast kuhu kaarti toppida ei saa.
3) Webasto- kui pole, siis soovitan väga paigaldada. See on ikka uskumatult mugav asi ja kui korra oled proovinud siis enam ilma ei taha üldse olla.

Mul oli pakettklaasiga CLS ja kui ikka ilm väga piiripeale oli, siis jätsin ka akna natuke irvakile. Mitte sedasi et vesi sisse sajaks, aga sedasi, et kui ust avada tuleb tihendi alt kergemalt välja. Kui üles mingi 5 mm käiguruumi jäi, siis oli lihtsam jääs aken lahti ka nõksutada. Kui saab ikka mõlemas suunas murda hakkas kergemalt liikuma.

Proovisin ka alguses neid määrdeid, mingi spetsmääre kuskilt tellisin mida kõik netis kiitsid, aga reaalsuses on vaja tihendid lihtsalt kuivad hoida.

Lisaks ega see uks harilikult kinni ei jää, jõuga saad ukse lahti, lihtsalt sulgedes jääb klaas irvakile. Siis toetad klaasi peale ja vajutad nuppu- kui joppab hakkab liikuma, aga kui ei hakka, siis sõidad maa-alusesse parklasse ja jätad auto sulama.

Raamideta ustega on talvel kindlasti natuke keeruline, kuid mina küll enam ei karda, nõrganärvilistele ei soovitaks. Big Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,536 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CLS/CLA/CL Talvel autosse saamine? marek 17 15,692 09-02-2017, 08:19 AM
Viimane postitus: kevtal
  C215 CL500 kupee ABC (Active Body Control)-vedrustuse test. Kus parim teha Tallinnas? nostromo 1 3,497 12-09-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Indrekno
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,741 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo
  W124 kupee mootori valik Randoolen 19 13,110 26-11-2015, 03:00 PM
Viimane postitus: Randoolen
  w124 kupee: 18" veljed ja madaldusvedrud? DonLeiger 13 14,759 20-02-2014, 09:37 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 Kupee, 89a, 230e kellad nöbsu 1 2,552 22-11-2013, 11:39 PM
Viimane postitus: inzzz
  W126 kupee rehvirõhl MB420SEC1990 1 2,783 18-05-2013, 04:27 PM
Viimane postitus: kaupo51
  124 kupee mõned küsimused Mike22 2 4,027 04-09-2012, 01:21 PM
Viimane postitus: Mike22
  W124 Kupee 2,3i 97kw 89a. Probleem käivitumisel. nöbsu 11 10,483 12-04-2012, 07:24 PM
Viimane postitus: ErmQ



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne