07-02-2025, 02:31 AM
Tere!
Hiljuti sai soetatud üks huvitav Mercedes-Benz endale lisaks- CLK 320 2002, millel M112 V6 mootor.
Üldiselt saab öelda, et äärmiselt mugav ja mõnus auto, kuniks paar päeva tagasi hakkasin kuulma huvitavat heli vasakul pool mootorit. Mõtlesin, et äkki õli vähe ning lisasin seda juurde(mitte üle lubatud piiri). Kuid probleem lahendust ei leidnud, endiselt oli kuulda kopsimist/klõbinat mootori vasakul pool. Nüüd siis kirjutan, siia oma murega, sest äkki keegi sarnase tee läbi käinud ja annab mulle südamerahu, mida ma peaks õige tegema.
See probleem tundub olevat M112 mootorite omanike seas üsna levinud, vähemalt selle põhjal, mida olen internetist lugenud.
Koputav heli ilmneb ainult siis, kui mootor saavutab kõrgema töötemperatuuri, ca 50 kraadi +. Sellist koputamist on kuulda vaheldumisi - 6 sekundit koputab, 1-2 sekundit vait.
Isiklikult tundub, et see tuleb klapikambrikaane alt. Kontrollimiseks kasutasin ka stetoskoopi ja võib väita küll, et heli pärineb tõepoolest ülemise klapikambrikaane servast. Pärast kõrgematel pööretel sõitmist muutus koputus tühikäigul justkui valjemaks, kuid suurematel pööretel ei olnud seda endiselt kuulda. Lülitasin hetkeks mootori välja ja mõni sekund hiljem taaskäivitasin ning siis jällegi koputus ei olnud liialt suur.
Läbisõit: 270 000 km, õli vahetatud 1000 km tagasi.
Video – https://streamable.com/4b1exy
Olen märganud ka varasemalt mõningaid muid probleeme. Mootori pöörded langevad foori taga väga madalale. Kui proovin kiirendada, ei reageeri auto kohe—gaasipedaali tuleb hoida umbes 1–2 sekundit enne, kui auto liikuma hakkab. See probleem ilmnes pärast õlivahetust. Lisaks on klapikambri kaas juba mõnda aega lekkinud.
Enne ostu veel mõtlesin, et M112 mootor ja puha, see küll peavalu ei hakka tekitama, aga praegusel hetkel kriibib sees juba, et kas tasuks ta omaljõul veel vanarauda viia.
Ette tänades
Hiljuti sai soetatud üks huvitav Mercedes-Benz endale lisaks- CLK 320 2002, millel M112 V6 mootor.
Üldiselt saab öelda, et äärmiselt mugav ja mõnus auto, kuniks paar päeva tagasi hakkasin kuulma huvitavat heli vasakul pool mootorit. Mõtlesin, et äkki õli vähe ning lisasin seda juurde(mitte üle lubatud piiri). Kuid probleem lahendust ei leidnud, endiselt oli kuulda kopsimist/klõbinat mootori vasakul pool. Nüüd siis kirjutan, siia oma murega, sest äkki keegi sarnase tee läbi käinud ja annab mulle südamerahu, mida ma peaks õige tegema.
See probleem tundub olevat M112 mootorite omanike seas üsna levinud, vähemalt selle põhjal, mida olen internetist lugenud.
Koputav heli ilmneb ainult siis, kui mootor saavutab kõrgema töötemperatuuri, ca 50 kraadi +. Sellist koputamist on kuulda vaheldumisi - 6 sekundit koputab, 1-2 sekundit vait.
Isiklikult tundub, et see tuleb klapikambrikaane alt. Kontrollimiseks kasutasin ka stetoskoopi ja võib väita küll, et heli pärineb tõepoolest ülemise klapikambrikaane servast. Pärast kõrgematel pööretel sõitmist muutus koputus tühikäigul justkui valjemaks, kuid suurematel pööretel ei olnud seda endiselt kuulda. Lülitasin hetkeks mootori välja ja mõni sekund hiljem taaskäivitasin ning siis jällegi koputus ei olnud liialt suur.
Läbisõit: 270 000 km, õli vahetatud 1000 km tagasi.
Video – https://streamable.com/4b1exy
Olen märganud ka varasemalt mõningaid muid probleeme. Mootori pöörded langevad foori taga väga madalale. Kui proovin kiirendada, ei reageeri auto kohe—gaasipedaali tuleb hoida umbes 1–2 sekundit enne, kui auto liikuma hakkab. See probleem ilmnes pärast õlivahetust. Lisaks on klapikambri kaas juba mõnda aega lekkinud.
Enne ostu veel mõtlesin, et M112 mootor ja puha, see küll peavalu ei hakka tekitama, aga praegusel hetkel kriibib sees juba, et kas tasuks ta omaljõul veel vanarauda viia.
Ette tänades