Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€
#1
https://www.auto24.ee/soidukid/4157695

Keegi siit ostis ära paari päevaga? Oli ka väike huvi.

Tegemist ikka vanema R6 132kW mitte uuema 162kW? 

Kuidas nende KE-Jetronicu töökindlus on? 

Üpris janune vist, 8 mnt / 10 keskmine / 15 linn? 

Samas ei tundunud just väga löppenud isend rooste?

[Pilt: 73723-IMG_1011.jpeg]
[Pilt: 87945-IMG_1012.jpeg]
[Pilt: 74897-IMG_1014.jpeg]
[Pilt: 47425-IMG_1010.jpeg]
Vasta
#2
Ei ole vanem 132kw. Kõik on õige, tegemist on esimese otsa M104.980 mootoriga ja ongi 170kw. Samasugused ke-jeti probleemid nagu neil kõigil. 170kw on ilma katalüsaatorita mootor, 162 on katalùsaatoriga.
Vasta
#3
Tänud info eest. Eks kõik sõltus kui roostes oli-ju siis mõnele oli 1900€ väärt. Samas ei tea mis seisus köik tihendid jne pärast 18 aastat seismist (2006-2024).

Suureks plussiks muidugi 5-ne automaat mis nii vanal suht haruldane.

Ei tea kas katalüsaatorita isendid saavad ÜV lihtsamalt läbi? 

https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukD...sf?lang=et

VIN: WDB1240911F214928
Model 300 TE-24
Engine 104980 12 036320
Transmission 722501 03 672696
Order Number 0 2 214 03605
Order Location DORTMUND BRANCH
Interior LEATHER - GRAY (268A)
Paint 1 BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U)
Release Date 1992-02-04
Delivery Date 1992-02-06
Approx. Build Date 1992-01

Code Description
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
442 AIRBAG IN STEERING WHEEL
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
570 FOLDING ARMREST, FRONT
586 BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW REGULATORS FRONT AND REAR DOORS
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE
724 CARGO ANCHORAGE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

Mercedes Benz VIN decoded at https://www.lastvin.com/vin/rogOm27779828DNRl
2023 Qulbix Q140 12kW 4999€
M: 1988 VW Polo Coupe 1.3 R4 40kW 760kg 450€
Vasta
#4
Mul on umbes 15 aastat kogemust M103 mootori (132 kw) ja Boschi KE-Jetronicuga. Suuri probleeme pole olnud, vast paaril korral on reguleerimist vajanud natukene. Selle töö olen jätnud asjatundjate teha. Süütesüsteem peab korras olema, jagaja kaas, rootor, süütejuhtmed, küünlad. Sellest on foorumis juttu olnud. Hobiautona on Ke-Jetronic täiesti vabalt peetav.
Vasta
#5
Selge, Speedsteri Hannes vist reguleeris neid. 

Eks siis näis kes selle 1 päevaga 1900€ endale napsas. 

Kas tehnoülevaatusel on katalüsaatorita autodele (nagu ka see oli) madalamad CO2-nõudmised kui katalüsaatoriga isenditel? 

Eelkõige jäi silma 199 sinakasmusta värvi, 5-se automaatkasti ja el. istmete / konditsioneeri / katuseluugiga ehk rohkelt lisasid.
2023 Qulbix Q140 12kW 4999€
M: 1988 VW Polo Coupe 1.3 R4 40kW 760kg 450€
Vasta
#6
Speedsteri Hannes reguleerib, Truumu Diagnostika reguleerib KE-Jetronicut ja neid mehi on Eestis veel. Tehnoülevaatuse normid on katiga ja ilma katita autodele erinevad. HC, CO numbrid peavad katiga sõidukil madalamad olema, üks kiire googeldamine
https://autoülevaatus.ee/heitgaaside-mootmised/
Vasta
#7
Ok tänud info eest.
2023 Qulbix Q140 12kW 4999€
M: 1988 VW Polo Coupe 1.3 R4 40kW 760kg 450€
Vasta
#8
(15-12-2024, 07:22 PM)kaupo51 Kirjutas: Speedsteri Hannes reguleerib, Truumu Diagnostika reguleerib KE-Jetronicut ja neid mehi on Eestis veel. Tehnoülevaatuse normid on katiga ja ilma katita autodele erinevad. HC, CO numbrid peavad katiga sõidukil madalamad olema, üks kiire googeldamine
https://autoülevaatus.ee/heitgaaside-mootmised/

Neid ei ole vaja niisama reguleerida kogu aeg, nende reguleerimistega need K/KE-Jetid pekki keerataksegi enamasti.
Süsteemis peavad töötavad komponendid olema, mittetöötavaid reguleerimisega kompenseerides jõuabki asi sinna, kust maalt keegi enam "edasi reguleerida" ei suuda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
Ma vastasin Nostromole, kes meil Tallinnas vana kooli pritsetega tegelevad. Reguleerida ei ole tõesti kogu aeg või niisama vaja. Sellega olen nõus. Kui mootor korras, siis ära torgi. Vanade pritsete ja ka karburaatoritega on veel see mure, et enam ei ole saada juppe. Mehe veel leiab, kes diagnoosi paneb, aga siis selgub, et on vaja mingit membraani ja seda ei toodeta enam 10 aastat. Siis hakka midagi aretama.
Vasta
#10
K/KE-Jeti on BOSCH pannud meeletus koguses Saka autotööstuse toodangule, erinevalt D-Jetronicust jms eskootikast on turg osasid täis tänini.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Hea teada. Tundub et foorumist siiski seda keegi ei ostnud.

17.12.2024 Registreerimistunnistuse väljastamine
17.12.2024 Omanikuvahetus

16.12.2024 Registreerimistunnistuse väljastamine
12.12.2024 Omanikuvahetus
07.11.2024 Võõrandamisest teatamine
01.10.2014 Registrikande peatamine
19.06.2002 Omanikuvahetus
29.12.1999 Omanikuvahetus
29.12.1999 Registreerimiseelne nõuete kontroll
06.04.1999 Registreerimine Eestis
2023 Qulbix Q140 12kW 4999€
M: 1988 VW Polo Coupe 1.3 R4 40kW 760kg 450€
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1:18 MB soodsate kvaliteetmudelite otto-models ühistellimus-kiire! C124 HAMMER, 300TE nostromo 31 23,005 16-10-2017, 09:36 PM
Viimane postitus: andres23
  25 aastat vana 1992 W124 200D 75hj jõudis miljoni kilomeetrini-keskmine kulu 6L/100km nostromo 8 6,627 27-01-2017, 02:07 PM
Viimane postitus: Priit
  k:3,2 170kw mootori kohta arturmalcik 3 4,647 09-11-2012, 01:26 AM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne