![]() |
317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: 317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ (/showthread.php?tid=54670) |
317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ - nostromo - 12-12-2024 https://www.auto24.ee/soidukid/4157695 Keegi siit ostis ära paari päevaga? Oli ka väike huvi. Tegemist ikka vanema R6 132kW mitte uuema 162kW? Kuidas nende KE-Jetronicu töökindlus on? Üpris janune vist, 8 mnt / 10 keskmine / 15 linn? Samas ei tundunud just väga löppenud isend rooste? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WDB1240911F214928 Model 300 TE-24 Engine 104980 12 036320 Transmission 722501 03 672696 Order Location DORTMUND BRANCH Interior LEATHER - GRAY (268A) Paint 1 BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U) Delivery Date 1992-02-06 211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM 412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 442 AIRBAG IN STEERING WHEEL 524 PAINTWORK - PRESERVATION 531 AUTOMATIC ANTENNA 570 FOLDING ARMREST, FRONT 586 BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW REGULATORS FRONT AND REAR DOORS 591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS) 620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE 724 CARGO ANCHORAGE 731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT 751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - kodutu - 12-12-2024 Ei ole vanem 132kw. Kõik on õige, tegemist on esimese otsa M104.980 mootoriga ja ongi 170kw. Samasugused ke-jeti probleemid nagu neil kõigil. 170kw on ilma katalüsaatorita mootor, 162 on katalùsaatoriga. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - nostromo - 12-12-2024 Tänud info eest. Eks kõik sõltus kui roostes oli-ju siis mõnele oli 1900€ väärt. Samas ei tea mis seisus köik tihendid jne pärast 18 aastat seismist (2006-2024). Suureks plussiks muidugi 5-ne automaat mis nii vanal suht haruldane. Ei tea kas katalüsaatorita isendid saavad ÜV lihtsamalt läbi? https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukDetailvaadeAvalik.jsf?lang=et RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - kaupo51 - 14-12-2024 Mul on umbes 15 aastat kogemust M103 mootori (132 kw) ja Boschi KE-Jetronicuga. Suuri probleeme pole olnud, vast paaril korral on reguleerimist vajanud natukene. Selle töö olen jätnud asjatundjate teha. Süütesüsteem peab korras olema, jagaja kaas, rootor, süütejuhtmed, küünlad. Sellest on foorumis juttu olnud. Hobiautona on Ke-Jetronic täiesti vabalt peetav. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - nostromo - 15-12-2024 Selge, Speedsteri Hannes vist reguleeris neid. Eks siis näis kes selle 1 päevaga 1900€ endale napsas. Kas tehnoülevaatusel on katalüsaatorita autodele (nagu ka see oli) madalamad CO2-nõudmised kui katalüsaatoriga isenditel? Eelkõige jäi silma 199 sinakasmusta värvi, 5-se automaatkasti ja el. istmete / konditsioneeri / katuseluugiga ehk rohkelt lisasid. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - kaupo51 - 15-12-2024 Speedsteri Hannes reguleerib, Truumu Diagnostika reguleerib KE-Jetronicut ja neid mehi on Eestis veel. Tehnoülevaatuse normid on katiga ja ilma katita autodele erinevad. HC, CO numbrid peavad katiga sõidukil madalamad olema, üks kiire googeldamine https://autoülevaatus.ee/heitgaaside-mootmised/ RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - nostromo - 15-12-2024 Ok tänud info eest. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 1900€ - Rolz - 16-12-2024 (15-12-2024, 07:22 PM)kaupo51 Kirjutas: Speedsteri Hannes reguleerib, Truumu Diagnostika reguleerib KE-Jetronicut ja neid mehi on Eestis veel. Tehnoülevaatuse normid on katiga ja ilma katita autodele erinevad. HC, CO numbrid peavad katiga sõidukil madalamad olema, üks kiire googeldamine Neid ei ole vaja niisama reguleerida kogu aeg, nende reguleerimistega need K/KE-Jetid pekki keerataksegi enamasti. Süsteemis peavad töötavad komponendid olema, mittetöötavaid reguleerimisega kompenseerides jõuabki asi sinna, kust maalt keegi enam "edasi reguleerida" ei suuda. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ - kaupo51 - 16-12-2024 Ma vastasin Nostromole, kes meil Tallinnas vana kooli pritsetega tegelevad. Reguleerida ei ole tõesti kogu aeg või niisama vaja. Sellega olen nõus. Kui mootor korras, siis ära torgi. Vanade pritsete ja ka karburaatoritega on veel see mure, et enam ei ole saada juppe. Mehe veel leiab, kes diagnoosi paneb, aga siis selgub, et on vaja mingit membraani ja seda ei toodeta enam 10 aastat. Siis hakka midagi aretama. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ - Rolz - 16-12-2024 K/KE-Jeti on BOSCH pannud meeletus koguses Saka autotööstuse toodangule, erinevalt D-Jetronicust jms eskootikast on turg osasid täis tänini. RE: 317-ANU 1992 300TE-24 3.0 R6 170kW M104.980 1900€ - nostromo - 17-12-2024 Hea teada. Tundub et foorumist siiski seda keegi ei ostnud. 17.12.2024 Registreerimistunnistuse väljastamine 17.12.2024 Omanikuvahetus 16.12.2024 Registreerimistunnistuse väljastamine 12.12.2024 Omanikuvahetus 07.11.2024 Võõrandamisest teatamine 01.10.2014 Registrikande peatamine 19.06.2002 Omanikuvahetus 29.12.1999 Omanikuvahetus 29.12.1999 Registreerimiseelne nõuete kontroll 06.04.1999 Registreerimine Eestis |