Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Mure siis see. Et iga talvega aina vähem salong soojemaks läinud. See aasta ikka päris hull. Vahetasin termostaadi ära. Aga ikka ei lähe seest soojaks. Vahepeal nagu korra puhuks kuuma ja siis jälle külma või leiget. Auto konditsioneeriga variant. 2003 aasta ja edasi kere 80 kw.
Sooja nupu juures all koguaeg mingi mootori moodi liigub ja suriseb.
Kellegil kokkupuudet siis võiks aidata.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Sai käidud lesvenis ja seal vahetati tsirku pump ära. Lisaks puhuti/pesti salongiradikas ka läbi. Aga erilist vahest ikka pole. Sõites pole vaja mütsi ja jopet ära võtta. Kuna leiget puhub vaid.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Auto kunagi rootsi uuena toodud. Sealt kasutatuna ostetud. Seda lisa soojendus asja pole märganud.
Lesven ütles , Et sooja tuleb ja kõik on korras. Aga No leiget asja tuleb tõesti. Klaasi sulatab pikapeale ära. Aga see , mis varem oli pole . Töö tempi ei oska õelda. Kuna temp seierit selle ajastu omadel pole. Tuli alles sama mudeli viimastel aastatel uue spidoga.
Lisaks olen tähendanud omajagu suuremat küttekulu just talvel. Eelmisel aastal , kui enam sooja ei tulnud. Tõusus ka küttekulu 13-14 peale.
Samas termostaat sai vahetatud. Aga see ei muutnud midagi.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Võibolla ventilatsiooniavadest tulevat temperatuuri mõõta ja seda mõne teise kasutaja autoga võrrelda. Salongitemperatuuriandur on ka sellel autol olemas?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Engineering menu ka ei näita mootori temperatuuri? IR-termomeetrit laenata ei saa?
Enne mootori temperatuuri teadasaamist ei ole mõtet üldse edasi jahuda.
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Vahepeal siis vahetasin mootor temp anduri.
Võtsin kapotialt soojaklapi ära. Panin jätku vahele ja otse. Aga ikka ei midagi.
Peale 30 km sõitu digi-infra vms selle punase täpi möötjaga sain termostaadikorpuse , mootori temp anduri juurest kõige soojemaks ~40 kraadi. Salongiradikasse mineva ja tuleva toru temp oli ~20 kraadi. Kui sedagi.
Täpselt nagu mootor ise ei läheks soojaks. Ja suuda saavutada töö temperatuuri.
Katsudes peale sõitu mootorit , jahutus radikat vms on kõik suht jahe.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Vana termostaadiga oli täpselt samamoodi. Väga ei tahaks uskuda. Et mõlemad on ühtemoodi otsas.
Minu põrgu , Minu reeglid !
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
23-01-2023, 06:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2023, 06:07 PM ja muutjaks oli vreps.)
(22-01-2023, 11:34 PM)Old_timer Kirjutas: Vana termostaadiga oli täpselt samamoodi. Väga ei tahaks uskuda. Et mõlemad on ühtemoodi otsas.
Ennegi piisavalt palju uusi aga p...sses termostaate nähtud. Kiviaegne meetod aga kuumavee potis saab termostaadi sulgumis ja avamis temperatuuri lõdvalt kontrollida.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Jul 2021
Maine:
0
Kui mootor ei soojene, siis ei saa salongi ka sooja tulla. Variante võib mitu olla. Vigane veepump( pole piisavalt ringlust), vigane termostaat, jahutussärgi surve jne. Tõenäoliselt jahutusvedelik ikkagi "suurel ringil" ehk termostaat lahti.