Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200, 1978, W123 - fittipaldi
#21
[Pilt: DSCF2847.jpg]

Hommikust! Nii korralise raporti mõttes - minu 'maadam' on ka selle aasta esimese paagitäie torudest läbi lasknud. Jätkuvalt meeliülendav on temaga kulgeda. PS Baar oli kinni.
Vasta
#22
[Pilt: DSCF9101.jpg]

Mercedes-Benz kõrvale tekkis sel sügisel jälle konkurent, kes kuldsete ilmadega nädalavahetustest sõiduaega võttis, lisaks üks V6 Ford ka tahab uhamist saada, nii et sel hooajal kogunes W123 läbisõidunäidikule ainult 2000 uut kilomeetrit. Aga eks see on lõiv, mida maksad, kui kõik autod on natuke ka hobiautod. Oktoobri lõpus igatahes keerasin akujuhtme maha ja lugesin aasta lõppenuks.

Mitte essugi ma temaga peale sõitmise tänavu ei teinud ka. Ülevaataja ütles, et jah, käigukast sutsuke märg on alt, aga järelikult on ka õli sees, mis on ju hea, ja nii ta hetkel jäi. Tekkis küll üks uus jama, nimelt on vaakum kadunud ja kesklukk enam ei toimi. Selle lekke otsimine saab ilmselt lõbus olema. 

Suve algul õnnestus ka korra teele jääda. Õhtul lõbusõidu pealt tulles lihtsalt suri eelviimases kurvis enne kodu välja ja enam ei kippu ega kõppu. Õnneks järgmisel hommikul külamehed tuvastasid kahe minutiga, et süüdlaseks on jagaja kaane all murdunud juhe. Hea, et sunnik kuskil päris päramises metsavahes murduda ei otsustanud! 

Aga muidu on ikka tore temaga. Sõita on ülimõnus ja positiivne tähelepanu ning mersuentusiastide lähenemiskatsed on garanteeritud. On isegi tehtud läbi lillede hinnapäringuid, mis on üllatav, sest nagu me siin hiljuti ksf Arkadiga arutasime, siis w123 osta on lihtne, aga müüa keerulisem. Hetkel mul küll mingit plaani subjekti turustada ei ole. 

Järgmiste lülitusteni!
Vasta
#23
Tere ka siitpoolt. Mõnedsajad kilomeetrid ka mul seda hooaega tehtud, jätkuvalt vaid akujuhtme taasühendamise ja võtme keeramise vaev. Kuna ma selle autoga vihmaga ei sõida  Eusa_angel , siis on tulnud veidi sõidupäevi valida, kuidagi sajused on just nädalavahetused olnud. Kõigepealt vaatad Sürgavere radarilt, mis suunas vihmapilved liiguvad ja siis sõidad ise teises suunas.


[Pilt: DSCF9514.jpg]

[Pilt: DSCF9503.jpg]

[Pilt: DSCF9508.jpg]
Vasta
#24
Tere. Ei ole olnud see tee nii sile sel suvel, kui oleks tahtnud loota. Kõigepealt tegin ma strateegilise vea ja läksin ülevaatust nõutama mingil jaanipäeva-järgsel päeval, mil selgus, et minu tavapärase punkti poisid ei olnud veel töökõlbliseks saanud ja angaar oli kinni mis kinni. Kuigi vanarahvas ütleb, et naist, särki ja TÜVkohta ilma mõjuva põhjuseta ei vahetata, otsustasin jõudu proovida mõnesaja meetri kaugusel asuva konkureeriva asutusega ja sain mis tahtsin - kukutati läbi õliste esiamortide ja kulunud rehvidega. No rehvid said värskemad, aga amortide vahetusel selgus, et olemasolevad on tegelikult mitte õlised, vaid lihtsalt koos mingi korrosioonivastase mögaga, mida kunagi auto alla on uhkelt uhatud. Detail ise tundus korras mis korras. Aga noh, TÜVpoiste rõõmuks läksid siis ikkagi värsked amordid külge, lähed sa siis tagasi targematega vaidlema.

Siis tekkis mingi häda tühikäiguga, eriti just külmalt ja käik sees oli pööre väga madal ja juhtus vahel tagurdades väljagi surema. Vabakäigul/pargi peal see-eest kõik ok. Lõpuks jõudsin murega Speedsterisse, sai seal jagaja kaane all kontakte uuendatud, süütejuhtmed üle käidud ja süüdet sätitud, hetkel tundub kõik jälle hea.

Suve kõrghetkena õnnestus eksklusiivselt parkida ka Pärnu maanteel ühe uhke maja ees. Seal muidu tõkkepuu ees ja ilma tutvusteta ligi ei saa! Auto sai koos pruutpaariga ka professionaalse piltniku poolt üles võetud, aga siin jagan ikka ainult omatehtud pilte.

[Pilt: DSCF5717.jpg]
[Pilt: DSCF5730.jpg]

Ahsoo, vahepeal oli veel selline õnnetu seis, et kõik muud autod olid kas katki või müüdud, nii et 123 pidi mõned nädalad lausa igapäevaauto rolli täitma. See muidugi ei saanud olla jätkusuutlik olukord, seega sai muretsetud allolev apastraat. 2012 a, 220CDI, 7g tronic, 100% esinduse ajalugu, läbisõit küll ca 300k, aga üldpilt ja hind olid nii head, et liiga pikalt ei kaalunud. Hetkel ikka meeldib väga hästi. Võib-olla ainult konksu peaks aftermarket lahendusena laskma külge kruvida, sest hetkel on see puudu mis puudu.

[Pilt: DSCF5367.jpg]
Vasta
#25
Garaaziuks W123 järel on sulgunud ja "geelikul" teised rattad all. Kisub vist na talve poole!

Aastaseks läbiuhanguks kogunes ca 2500 km. Sügisel sai lõplikult otsa aku, ei kannatanud enam kevadeni oodata sellega, tuli uus osta. Need sunnikud on ka kalliks läinud!
Normaalselt käivituva autoga oli aga julgem osaleda klubi Classic&Market üritusel, väga tore sündmus, sai uusi tutvusi ja uuendada vanu.

[Pilt: DSCF1946.jpg]

[Pilt: DSCF1752-2.jpg]

Ja päris enne hallide tulemist tegime konverentsikeskuse Wrangelshof õuel sõbra W126ga ilupilte.

[Pilt: DSCF2902.jpg]

[Pilt: DSCF2971.jpg]

Kui külm ära ei võta, siis uuel aastal jälle edasi!
Vasta
#26
Väga kena auto!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#27
Hooaeg algas juba aprillis ja sama sujuvalt kui eelmised, juhe külge ja võtit. Tehakse ikka häid autosid! Koostöö sujuva jätkumise nimel tellisin Vehost filtrid ja ostsin kuskilt suvakohast Castroli lubrikanti ja tulemuseks nii kenasti ja pehmelt käiv mootor, et seda mainiti koguni MB klubi hooaja avamisel ära. Üritus oli ka muidu tore ja ikka hea meel oma nina teiste Mercedeste vahele toppida.

[Pilt: DSCF9715.jpg]

Juunis sai tähistada märkusteta TÜV läbimist ja kahte olulist tähtpäeva - möödus 45 aastat esmaregistreerimisest Saksamaal ja 10 aastat Eesti pinnale jõudmisest. Saluut!

[Pilt: DSCF2448-s.jpg]
Vasta
#28
Järjepidevuse huvides tuleks üles tähendada, et valge maadam käis ka 2023 classic&marketil, mis oli taaskord väga tore üritus ja sealt on ka kaks allolevat pilti. Muidu täitis masin nagu ikka lõbusõiduki rolli ja oli selles jätkuvalt pädev. Sumedal suvisel reedeõhtul RetroFM-i saatel veidi ringi kruisida ja kogu stress on hoobist kadunud... Arstid peaksid saama seda prozaci asemel välja kirjutada. Hooaeg kestis päeva pealt 6 kuud ja näidik keris end 1800 km võrra edasi. Null (uut) tehnilist probleemi. Olemasolevad... noh, need ei sega.

[Pilt: zX-ockVg.jpg] [Pilt: 9P1Mp1gA.jpg]

GLK pidas end oluliselt vähem töökindlalt üleval. Bolti abil end ringi transportida sain anno 2023 päris mitu korda, küll pudenesid küljest piduritorud, siis lõpetas töö genekas, siis oli mingi kaskokõks, siis pritsis veepump kõik kapoti all laiali. Samas panin ma ta majapidamises ka tööle, nt alloleval viisil sai metsast välja veetud 15 ruumi puid (mitte ühekorraga, muidugi). Katuseraamidel saab edukalt vedada 3m saematerjali jne. Auto peab ikka omanikku teenima, mitte vastupidi. Üldiselt, kui ta parasjagu remondis ei ole, meeldib ta mulle autona päris hästi. Miski ei käi igapäevakasutuses väga närvidele ja see on ometi oluline featuur. 

[Pilt: 341445448-194863909977396-1957825095329427049-n.jpg]

Terve suve käisin ja rääkisin kõigile, kes kuulata viitsisid, et hädasti oleks vaja mingi V8 koju tuua. Esimese lumeni oli jäänud heal juhul üks kuu, kui ootamatult langeski seeme viljakale pinnasele ja pakuti võimalust osta allolev elukas. Jaapanist 2019 toodud CLK55, Eestis võitnud Autolehe testi ja pärast seda peamiselt seisnud. Ega ma temaga isegi sõita suurt jõudnud, lasin tegeleda paari akuutse probleemiga ja panin talveks ära. Uueks hooajaks jäi tegemist küll. Kas keegi teab, kas sellele mootoripatjade vahetamine on mootor-maha-töö, või saab altpoolt nt sillatala kätte ja sealt ligineda?

[Pilt: 380331516-706338207546304-2327958474446642096-n.jpg]
[Pilt: 380314334-7473555292660292-5943414616168595414-n.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,684 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,490 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,930 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,318 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,639 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,475 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,513 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 14,069 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 20,921 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,184 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne