Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S210 tagasilla külgkalle
#1
Tere

Olen sattunud veits nõmedasse seisu, nimelt kipub auto rehvide sisekülgesid sööma. Taga rohkem, kuid samas ka ees. 

Rehvide otsa saamise korral pöördusin kohe loomulikult sillastendi. Mehed väitsid, et külgkallet (negatiivset ja üle 2 kraadi) on palju, ju vast on puksid ära väsinud kõik ajaga. Selge, vahetame välja siis kõik, uute tagasilla tükkidega (Lemförder) ei muutunud aga midagi. Selle peale keerati prooviks kokkujooksu rohkem kui võibolla programm sellele autole ette näeb, pidi olema MB puhul miski esinduse salarohi. Mina ütleks, et kasu pole sellest sittagi. 

Hiljuti avastasin, et no teine jooks suvekaid juba sõidukõlbmatud, uurisin ise mõttega asja seal all ning avastasin, et tagavedrustuse regulaatori liigendvarras käib veidi teistmoodi asendis stabika külge kui ta sinna monteeritud oli. Sättisin paika ja sellega tõstis ka tagaotsa veidi, mulle too hetk kättesaadavate instrumentide järgi justkui läks camber paremaks. Kahjuks sillastend aga räägib teist keelt, ikka on halvasti, ning ka ebavõrdselt. 

Teatavasti aga nendel autodel pole ju võimalik peale kokkujooksu seal taga suurt midagi reguleerida, korrektse külgkalde võiks anda see kõige ülemine kõvera kujuga kaigas. Meie peres pole justkui mingit säärast avariid või põntsu pandud kuhugi, mis võiks sillatala/raami ennast kuidagi kõveraks teha. Ma ei ütleks, et see auto alati (AD 2017) oleks rehve hukanud. Sillaremondi ajal ma vähe vuntsisin seda raami ning ei hakanud mingeid mõrasid või muud halba silma. 

Siinkohal palungi lahkesti kõigil kas kogemusi või mõtteid jagada.

Kas varuosal ja varuosal võib mingi vahe olla? Mõtlen siis selle külgkalde kaika pikkuse mõttes, kas Vehost saab äkki mingi MB OEM A-varuosa mis on õigem kui Lemförder? Ma ei taha hästi nagu uskuda, et mu auto on 20 aastaga nii läbi väntsutatud, et juba struktuurselt on asi kõveraks vajunud. Variant on veel ka tellida ebayst mingi jumalteab kvaliteediga reguleeritavad vardad sinna ning loota, et nad piisavalt pikaks lähevad. Samas võib see ülevaatusel küsimusi tekitada, ning on tegelikult ka päris kallis, terve tagasild maksis samapalju. Või siis silm kinni pigistada ja suvalisi odavrehve hakata retsima?
[Pilt: punn11.jpg]
Vasta
#2
Mul sööb ka samasugusel isuga tagumisi sisekülgesid. Raamatukogus leidus paraku vaid esisilla regulli juhend:

[Pilt: 55537-210-Camber.png]
[Pilt: 63669-210-Caster.png]
Vasta
#3
Ma arvan, et proovi mõnda pädevamat töökoda. Ma küll ei mäleta, et mul 210 midagi kulutanud oleks. Ja mul läks samuti taha täis laks lemförderit.
Vasta
#4
Varuosadel võib vahe olla küll.
Et mõned kaikad sillas ongi vastavalt aastale ja konkreetsele mudelile erinevat mõõtu.
Ma saan tööl ikka päris hea koguse asju tagasi saata sest programmi järgi peaks kõik nagu ok olema.
Lihtne näide ühe volvo näol.Vin-i järgi pid.kettaid otsides,pakkus esisilda VIIT ja tagasilda NELJA erinevat varianti.
Mersude puhul nii suurt anomaaliat pole kohanud,aga enda S204-le tellin tavaliselt jupid alles siis,kui vana pealt on kood käes.
Et pikk jutt lühidalt.
Pulgad võivad olla erinevad



Alar.
Vasta
#5
Palju on kokkujooks ees ja palju taga?

Tagumisi õõtshoobasid pole erineva pikkusega kohanud.
Vasta
#6
[Pilt: stend.jpg]
Viimased numbrid on sellised, mainin korra veel, et spekist suuremaks on kokkujooks keeratud teadlikult. Väidetavalt on see levinud margiesinduse praktika ning kompenseerib mingil määral suurt camberit. Mul puudub pädevus sellega vaielda, seega on hetkel nii. Juhul kui nüüd üldsus arvab, et see siiski hävitab mu rehve veel kiiremini siis eks tuleb lasta ringi teha. Samas, see ei ravi algprobleemi, seda ei muutnud ka tagaotsa kõrguse tõstmine. Eelmisel 210 ka ei mäleta seda muret, seal vahetasin samamoodi tagasilla välja. 

Dinowalk, kas sinu autol on ka külgkalded liiga suured? Välismaa foorumites ringi vaadates tundub suhteliselt tavaline probleem see siseservade kulumine, kas tõesti mingi iseärasus?

Reguleeritavad kaikad mida klikkida ja osta saab, tunduvad esimesel silmapilgul hinnaklassis 200-600 euri, päris ränk.
Võibolla peaks hoopis sedapidi mõtlema?
[Pilt: 1c-jpg.947657]
Kas keegi teab, on selliseid tükke euroopas ka saadaval?
Vasta
#7
(07-11-2022, 12:21 AM)Ott Kirjutas: Dinowalk, kas sinu autol on ka külgkalded liiga suured? 

Mul see uus projekt, pole stendi jõudnud kuna enne peaks silla jupid uuendama.
Saksast kaasa pandud talvekad (markeeringuga hinten rechts ja hinten links) on sellises seisus.

[Pilt: 85737-cambere46.png]
Vasta
#8
Kokkujooksud on mõistlikult suured. Tõsi, Sul on madala seinaga rehv ja võib hakata kiskuma.


Kui tagasilla puksimajandust vahetati, kas vaadati ka sillatala poldiavade olukorda? 

Teine küsimus - kas poltide lõpuni kinnipingutamine tehti veermikku kokku surudes või vabalt rippuvate ratastega?
Vasta
#9
See velg ja rehv ei ole selles suhtes relevantne, et ma olen aastaid sõitnud 225/55 r16 balloonidel, mis saidki otsa. Nendega venitan lahenduse ja/või talveni. Uuesti pruukimiseks tahaks neile tiba rohkem rehvi peale. Pildi panin rohkem selleks et elimineerida ulme madalduse jutud. 

Kõrval ei seisnud kuid väidetavalt on poldid raskuse all pingutatud. Poldiavade olukord… ma ei saa muidugi väita, et neid keegi mõõtis, pigem vist sai poldid “tühjalt” oma kohale lükatud mingil hetkel, et pärast õige polt õigelt kohalt võtta oleks, nii suuri ovaalsusi vist oleks pigem märganud.
Vasta
#10
(07-11-2022, 12:21 AM)Ott Kirjutas: Reguleeritavad kaikad mida klikkida ja osta saab, tunduvad esimesel silmapilgul hinnaklassis 200-600 euri, päris ränk.
Võibolla peaks hoopis sedapidi mõtlema?
[Pilt: 1c-jpg.947657]
Kas keegi teab, on selliseid tükke euroopas ka saadaval?

Uuri Wisefab-st.
Mõni riiulis olev tükk võib isegi mõõtudelt klappida.Kui ei,siis teevad vajaliku tüki.
Ma oma S204ga pean ka neid mingi hetk külastama sest coili/õhuga pole tava kaigastest enam suurt asja.


Alar
Vasta
#11
Ma pakun, et mõni korralikum metallimees teeb sulle ka sellised vardad valmis kuhu ise lased siis puksid sisse pressida. Materjali valik peab muidugi õige olema. Venida ei tohiks ja kindlasti ei tohiks murduda pinge all.
Vasta
#12
Ma ei imestaks, kui esindusest tellides tuleks õiget mõõtu varuosad ja probleem saaks lahenduse. See on tänapäeva "B-osa" majandus, kõik sobib kõigele.
Vasta
#13
Selleks paigaldatakse/kasutatakse ekstsentrilisi reguleerpolte.
Viimane tegevus eeldab keskmisest pädevamat sillapingi operaatorit.
Minul viimati tehti esinduses seda. Silberi lõpupäevil, olen ka keskmisest nõudlikum klient.
Autol A-osad, avariide jms vaba, lihtsalt on hetki, kus jookse/kaldeid ilma ideaalseks ei saa.
Ekstsentriliste poltide paigaldus ei tohiks pädevale sillakohale üllatus olla.

[Pilt: 77793-s-l500.png]
[Pilt: 44724-s-l1600_1.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
Silberi tellimissüsteemis on ülemise kaika (A2103503406) hinnaks 69,45€. Hetkel ei tõtta neid tellima, sest maru nadi oleks kui seal karbis 20 eurine Lemforder pärast vastu vaatab Big Grin . 50 euri juurde pannes jõuab juba ka näiteks selleni.

Küsisin Nursist, et mis kogemus räägib, kas on neil kaigastel pikkuse vahet. Vastus oli ka sealtpoolt ei. 

Suhtlen veel nüüd lähiajal kellegagi kes peaks olema pädev sillamees. Vaatab mis arvamus sealt tuleb, ju peab kogemust olema nende autodega ka. 
Vasta
#15
(07-11-2022, 06:46 PM)Rolz Kirjutas: Selleks paigaldatakse/kasutatakse ekstsentrilisi reguleerpolte.
...

Oled kindel, et S210 tagasilla talal on ekstsentriku äärise toetamiseks vajalikku serva? Mulle nagu ei meenu, et oleks. Ristvarda pesal on, sealt ka kokkujooksu kruttida annab.

Esisillal on ja seal vastavad poldid ka sees olema peavad. Samas on nendest reguleerimise ulatus vaid mõni kraad ja raporti järgi on see ka ära kasutatud.

Pilt on vist 211 käänmikust? S210 on alumine õõts üks tükk ja ülemine L-kujuline.
Vasta
#16
Tallinnas oli kunagi selline mees nagu Mart Pere. Kui keegi teine hakkama ei saanud, siis tema sai. Ei ole kursis kas enam tegutseb, aga tasub kindlasti uurida.
Vasta
#17
(08-11-2022, 09:26 AM)jsv Kirjutas: Tallinnas oli kunagi selline mees nagu Mart Pere. Kui keegi teine hakkama ei saanud, siis tema sai. Ei ole kursis kas enam tegutseb, aga tasub kindlasti uurida.

Tegutseb ikka.
Samas kohas.



Alar.
Vasta
#18
Päikese puiesteele minnes tuleb muidugi olla vaimselt valmis saama kiiresti tagasi saadetud, kui auto ei ole Mardi arvates reguleeritavas konditsioonis. Näiteks on õõts kõwer või miskid keermed kinni.

Muidu oskab, kui tahab.

Mina kiidan.

Otil on temast paraku vähe kasu lõunas.
Vasta
#19
(08-11-2022, 01:58 PM)v6sa Kirjutas: Päikese puiesteele minnes tuleb muidugi olla vaimselt valmis saama kiiresti tagasi saadetud, kui auto ei ole mardi arvates reguleeritavas konditsioonis. Näiteks on õõts kõwer või miskid keermed kinni.

Muidu oskab, kui tahab.

Mina kiidan.

Otil on temast paraku vähe kasu lõunas.

Kõvera jupi ja lootusetult roostes keermetega auto tulebki tagasi saata.
Inimene ei tee ju tunnitööd.Mardil on garaaz lisaks veel selline,et peale kanalis tehtava regulli ei anna seal muid teenuseid pakkuda ka.
Aga jah.Vahel saadab ta kliendid ukse taha veidi liiga "järsu" jutuga Icon_razz .
Vasta
#20
Universaalil on üks tagapulkadest teistsugune.
Vaid OE saadaval, maksab ca. 100 tükist

A2103502153 tie rod
A2103503306 sedan torque arm
A2103503706 wagon aluminium torque arm
A2103503406 camber arm strut
A2103503806 thrust arm

[Pilt: 28883-210_rear_links_all.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 184 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  S210 taganivoo magistraalivoolik HotPapa 6 480 22-12-2023, 10:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus dinowalk 11 1,195 25-10-2022, 06:31 PM
Viimane postitus: Pets
  w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem nils_ 6 1,658 15-12-2021, 02:18 PM
Viimane postitus: aix19
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,443 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S210 tagatuled Facelift vs Prefacelift sobivad omavahel? Mike22 1 1,938 26-03-2019, 01:33 PM
Viimane postitus: erkilo
  W124 tagasilla puksid Poisike 7 5,829 02-11-2018, 11:11 PM
Viimane postitus: erx000
  w210 AMG seeliku sobivus FL s210-le taavis1 0 1,732 25-02-2018, 10:45 AM
Viimane postitus: taavis1
  Mb s210 voolu jama Alan87 7 4,802 17-02-2018, 10:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  mb s210 avantgarde vedrustus. Alan87 3 2,461 20-11-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: Alan87



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne