Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
04-11-2022, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2022, 09:43 AM ja muutjaks oli Ott.)
Tere
Olen sattunud veits nõmedasse seisu, nimelt kipub auto rehvide sisekülgesid sööma. Taga rohkem, kuid samas ka ees.
Rehvide otsa saamise korral pöördusin kohe loomulikult sillastendi. Mehed väitsid, et külgkallet (negatiivset ja üle 2 kraadi) on palju, ju vast on puksid ära väsinud kõik ajaga. Selge, vahetame välja siis kõik, uute tagasilla tükkidega (Lemförder) ei muutunud aga midagi. Selle peale keerati prooviks kokkujooksu rohkem kui võibolla programm sellele autole ette näeb, pidi olema MB puhul miski esinduse salarohi. Mina ütleks, et kasu pole sellest sittagi.
Hiljuti avastasin, et no teine jooks suvekaid juba sõidukõlbmatud, uurisin ise mõttega asja seal all ning avastasin, et tagavedrustuse regulaatori liigendvarras käib veidi teistmoodi asendis stabika külge kui ta sinna monteeritud oli. Sättisin paika ja sellega tõstis ka tagaotsa veidi, mulle too hetk kättesaadavate instrumentide järgi justkui läks camber paremaks. Kahjuks sillastend aga räägib teist keelt, ikka on halvasti, ning ka ebavõrdselt.
Teatavasti aga nendel autodel pole ju võimalik peale kokkujooksu seal taga suurt midagi reguleerida, korrektse külgkalde võiks anda see kõige ülemine kõvera kujuga kaigas. Meie peres pole justkui mingit säärast avariid või põntsu pandud kuhugi, mis võiks sillatala/raami ennast kuidagi kõveraks teha. Ma ei ütleks, et see auto alati (AD 2017) oleks rehve hukanud. Sillaremondi ajal ma vähe vuntsisin seda raami ning ei hakanud mingeid mõrasid või muud halba silma.
Siinkohal palungi lahkesti kõigil kas kogemusi või mõtteid jagada.
Kas varuosal ja varuosal võib mingi vahe olla? Mõtlen siis selle külgkalde kaika pikkuse mõttes, kas Vehost saab äkki mingi MB OEM A-varuosa mis on õigem kui Lemförder? Ma ei taha hästi nagu uskuda, et mu auto on 20 aastaga nii läbi väntsutatud, et juba struktuurselt on asi kõveraks vajunud. Variant on veel ka tellida ebayst mingi jumalteab kvaliteediga reguleeritavad vardad sinna ning loota, et nad piisavalt pikaks lähevad. Samas võib see ülevaatusel küsimusi tekitada, ning on tegelikult ka päris kallis, terve tagasild maksis samapalju. Või siis silm kinni pigistada ja suvalisi odavrehve hakata retsima?
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Mul sööb ka samasugusel isuga tagumisi sisekülgesid. Raamatukogus leidus paraku vaid esisilla regulli juhend:
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Ma arvan, et proovi mõnda pädevamat töökoda. Ma küll ei mäleta, et mul 210 midagi kulutanud oleks. Ja mul läks samuti taha täis laks lemförderit.
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
Varuosadel võib vahe olla küll.
Et mõned kaikad sillas ongi vastavalt aastale ja konkreetsele mudelile erinevat mõõtu.
Ma saan tööl ikka päris hea koguse asju tagasi saata sest programmi järgi peaks kõik nagu ok olema.
Lihtne näide ühe volvo näol.Vin-i järgi pid.kettaid otsides,pakkus esisilda VIIT ja tagasilda NELJA erinevat varianti.
Mersude puhul nii suurt anomaaliat pole kohanud,aga enda S204-le tellin tavaliselt jupid alles siis,kui vana pealt on kood käes.
Et pikk jutt lühidalt.
Pulgad võivad olla erinevad
Alar.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Palju on kokkujooks ees ja palju taga?
Tagumisi õõtshoobasid pole erineva pikkusega kohanud.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
07-11-2022, 12:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2022, 12:52 AM ja muutjaks oli Ott.)
Viimased numbrid on sellised, mainin korra veel, et spekist suuremaks on kokkujooks keeratud teadlikult. Väidetavalt on see levinud margiesinduse praktika ning kompenseerib mingil määral suurt camberit. Mul puudub pädevus sellega vaielda, seega on hetkel nii. Juhul kui nüüd üldsus arvab, et see siiski hävitab mu rehve veel kiiremini siis eks tuleb lasta ringi teha. Samas, see ei ravi algprobleemi, seda ei muutnud ka tagaotsa kõrguse tõstmine. Eelmisel 210 ka ei mäleta seda muret, seal vahetasin samamoodi tagasilla välja.
Dinowalk, kas sinu autol on ka külgkalded liiga suured? Välismaa foorumites ringi vaadates tundub suhteliselt tavaline probleem see siseservade kulumine, kas tõesti mingi iseärasus?
Reguleeritavad kaikad mida klikkida ja osta saab, tunduvad esimesel silmapilgul hinnaklassis 200-600 euri, päris ränk.
Võibolla peaks hoopis sedapidi mõtlema?
Kas keegi teab, on selliseid tükke euroopas ka saadaval?
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
(07-11-2022, 12:21 AM)Ott Kirjutas: Dinowalk, kas sinu autol on ka külgkalded liiga suured?
Mul see uus projekt, pole stendi jõudnud kuna enne peaks silla jupid uuendama.
Saksast kaasa pandud talvekad (markeeringuga hinten rechts ja hinten links) on sellises seisus.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kokkujooksud on mõistlikult suured. Tõsi, Sul on madala seinaga rehv ja võib hakata kiskuma.
Kui tagasilla puksimajandust vahetati, kas vaadati ka sillatala poldiavade olukorda?
Teine küsimus - kas poltide lõpuni kinnipingutamine tehti veermikku kokku surudes või vabalt rippuvate ratastega?
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
See velg ja rehv ei ole selles suhtes relevantne, et ma olen aastaid sõitnud 225/55 r16 balloonidel, mis saidki otsa. Nendega venitan lahenduse ja/või talveni. Uuesti pruukimiseks tahaks neile tiba rohkem rehvi peale. Pildi panin rohkem selleks et elimineerida ulme madalduse jutud.
Kõrval ei seisnud kuid väidetavalt on poldid raskuse all pingutatud. Poldiavade olukord… ma ei saa muidugi väita, et neid keegi mõõtis, pigem vist sai poldid “tühjalt” oma kohale lükatud mingil hetkel, et pärast õige polt õigelt kohalt võtta oleks, nii suuri ovaalsusi vist oleks pigem märganud.
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(07-11-2022, 12:21 AM)Ott Kirjutas: Reguleeritavad kaikad mida klikkida ja osta saab, tunduvad esimesel silmapilgul hinnaklassis 200-600 euri, päris ränk.
Võibolla peaks hoopis sedapidi mõtlema?
Kas keegi teab, on selliseid tükke euroopas ka saadaval?
Uuri Wisefab-st.
Mõni riiulis olev tükk võib isegi mõõtudelt klappida.Kui ei,siis teevad vajaliku tüki.
Ma oma S204ga pean ka neid mingi hetk külastama sest coili/õhuga pole tava kaigastest enam suurt asja.
Alar
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Ma pakun, et mõni korralikum metallimees teeb sulle ka sellised vardad valmis kuhu ise lased siis puksid sisse pressida. Materjali valik peab muidugi õige olema. Venida ei tohiks ja kindlasti ei tohiks murduda pinge all.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ma ei imestaks, kui esindusest tellides tuleks õiget mõõtu varuosad ja probleem saaks lahenduse. See on tänapäeva "B-osa" majandus, kõik sobib kõigele.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Selleks paigaldatakse/kasutatakse ekstsentrilisi reguleerpolte.
Viimane tegevus eeldab keskmisest pädevamat sillapingi operaatorit.
Minul viimati tehti esinduses seda. Silberi lõpupäevil, olen ka keskmisest nõudlikum klient.
Autol A-osad, avariide jms vaba, lihtsalt on hetki, kus jookse/kaldeid ilma ideaalseks ei saa.
Ekstsentriliste poltide paigaldus ei tohiks pädevale sillakohale üllatus olla.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
07-11-2022, 09:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2022, 09:51 PM ja muutjaks oli Ott.)
Silberi tellimissüsteemis on ülemise kaika (A2103503406) hinnaks 69,45€. Hetkel ei tõtta neid tellima, sest maru nadi oleks kui seal karbis 20 eurine Lemforder pärast vastu vaatab . 50 euri juurde pannes jõuab juba ka näiteks selleni.
Küsisin Nursist, et mis kogemus räägib, kas on neil kaigastel pikkuse vahet. Vastus oli ka sealtpoolt ei.
Suhtlen veel nüüd lähiajal kellegagi kes peaks olema pädev sillamees. Vaatab mis arvamus sealt tuleb, ju peab kogemust olema nende autodega ka.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-11-2022, 06:46 PM)Rolz Kirjutas: Selleks paigaldatakse/kasutatakse ekstsentrilisi reguleerpolte.
...
Oled kindel, et S210 tagasilla talal on ekstsentriku äärise toetamiseks vajalikku serva? Mulle nagu ei meenu, et oleks. Ristvarda pesal on, sealt ka kokkujooksu kruttida annab.
Esisillal on ja seal vastavad poldid ka sees olema peavad. Samas on nendest reguleerimise ulatus vaid mõni kraad ja raporti järgi on see ka ära kasutatud.
Pilt on vist 211 käänmikust? S210 on alumine õõts üks tükk ja ülemine L-kujuline.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Tallinnas oli kunagi selline mees nagu Mart Pere. Kui keegi teine hakkama ei saanud, siis tema sai. Ei ole kursis kas enam tegutseb, aga tasub kindlasti uurida.
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(08-11-2022, 09:26 AM)jsv Kirjutas: Tallinnas oli kunagi selline mees nagu Mart Pere. Kui keegi teine hakkama ei saanud, siis tema sai. Ei ole kursis kas enam tegutseb, aga tasub kindlasti uurida.
Tegutseb ikka.
Samas kohas.
Alar.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
08-11-2022, 01:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2022, 04:49 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Päikese puiesteele minnes tuleb muidugi olla vaimselt valmis saama kiiresti tagasi saadetud, kui auto ei ole Mardi arvates reguleeritavas konditsioonis. Näiteks on õõts kõwer või miskid keermed kinni.
Muidu oskab, kui tahab.
Mina kiidan.
Otil on temast paraku vähe kasu lõunas.
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(08-11-2022, 01:58 PM)v6sa Kirjutas: Päikese puiesteele minnes tuleb muidugi olla vaimselt valmis saama kiiresti tagasi saadetud, kui auto ei ole mardi arvates reguleeritavas konditsioonis. Näiteks on õõts kõwer või miskid keermed kinni.
Muidu oskab, kui tahab.
Mina kiidan.
Otil on temast paraku vähe kasu lõunas.
Kõvera jupi ja lootusetult roostes keermetega auto tulebki tagasi saata.
Inimene ei tee ju tunnitööd.Mardil on garaaz lisaks veel selline,et peale kanalis tehtava regulli ei anna seal muid teenuseid pakkuda ka.
Aga jah.Vahel saadab ta kliendid ukse taha veidi liiga "järsu" jutuga .
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Oct 2021
Maine:
0
Universaalil on üks tagapulkadest teistsugune.
Vaid OE saadaval, maksab ca. 100 tükist
A2103502153 tie rod
A2103503306 sedan torque arm
A2103503706 wagon aluminium torque arm
A2103503406 camber arm strut
A2103503806 thrust arm
|