Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
100autot ehk kasutaja "soo" mitte-MB'd ja ka MB'd
#61
Eelmine nädal sai huvi pärast lastud Hort Autos teha A-klassile põhjalik tehniline kontroll.
Eks tulemused olid pisut etteaimatavad, aga ausalt öeldes peale seda oli üsna kõhe selle aparaadiga ringi liikuda.
Sõidustiili sai kohe oluliselt tagasihoidlikumaks korrigeeritud.



300 eurone Mercedes-Benz - Hort Auto hävitav hinnang

Hetkel korralik dilemma, kas peale eksperimendi lõppu viia ta kohe vanarauda,
et see auto mitte mingil juhul enam liiklusesse ei naaseks...

Vasta
#62
Müstika on see, kuidas auto läbis 28.09.2020 puhtalt TehnoülevaatuseEusa_angel
Huvitav fakt on ka see, et auto on käinud kogu aeg Maardus ülevaatust tegemas ja sel aastal käis ülevaatusel Tallinnas.
Vasta
#63
Ei lagune see auto kohe tükkideks ühti. Roostes piduritorud võivad kesta veel aastaid. Või ka mitte - seda ei tea. Aga selliseks puhuks ongi kontuur kaheks jagatud diagonaalipidi. Tõsi, ABS põtkib vastu, aga pidama saab.

Õõtsalaager paneb auto lihtsalt ujuma. Õõts alt tulla ei saa, kuna laager üksi seda koos ei hoia, ikka paar polti on kaWink

Kõige ebameeldivam (järelturu hinda arvestades) on kati puudumine - selle eest makstakse kuuendik auto ostuhinnast...

Jahutusvedeliku puudumine teeb ettevaatlikuks - nii ei saa sooja tuppa.

Muus osas: Kuusakoski kaalul saad tänasõhtuse sisuga 105*tühimass tingimata kätteWink Ehk ilmselt on mõistlik teha ühiskonnale teene ja saata see kaarik väljateenitud vanaduspuhkusele.

ÕKM vale näit on paha. Kui saad kätte, tiri pistik maha ja katseta, ehk käivitub pareminiWink Sõidab ilmselt šitemini.
Vasta
#64
Mõned nädalad tagasi sattus vahetusdiiliga minu kätte taaskord üks W140.
Ilmselgelt ei ole tegu kõige paremini säilinud ja hoitud eksemplariga.

Boonusena lagiseb kapoti all vana 3.5 liitrine diiselmootor.
Ja ta on roheline. Nii väljast kui ka seest. Ikka kapitaalselt roheline.

Mercedes-Benz S350 TD - paks ja laisk vana luksusauto

Inimene, kes selle uuena esindusest ostis, pidi ikka väga rohelise mõtteviisiga olema
Vasta
#65
Ma vaikselt lootsin, et kipsikruvidega uksepolstrile "kinnitatud"valjuhääldite aeg on läbi, aga rahvas suudab endiselt üllatada. Welkamm to nainties. Kas valjuka ja istme vahele kinnise uksega ikka ruumi jääb?

Loomulikult peab rohelise mootoriga auto olema roheline - mis värvi siis veel?
Vasta
#66
Mõnikord suudan (ilmselt oma sisemise naise mõjul) väikeseset probleemist kole pika jutu kokku kirjutada.
Läks ka seekord nii.

Ehk lugu sellest, kuidas teinekord üks pisikene 10 amprine kaitse võib su päeva päästa.

Mercedes W140 ja 10 amprit

[Pilt: I9z2Dr2.png]
Vasta
#67
Vahepeal olen jõudnud W140 S-klassist oma elu esimese Porscheni.
Seejuures ühtegi autot päriselt müünud või ostnud polegi, vaid kõik on olnud paras vahetamiste jada.

Porschest on lugu veel kirjutamata, aga vahe-etapp MB ja Porsche vahel sai kirja.

Dodge Charger – puhtaks, korda, müüdud!

[Pilt: K0jTbU9.png]
Vasta
#68
Olen küll järjekindlalt proovinud Mersudest eemale hoida, kuid paraku see alati ei õnnestu.
Seega sattus nimekirja järjekordne hõbetäht - W124 ja kolmeliitrine vabalthingav diisel.

Et mitte sohvrit liigselt segadusse ajada, siis pole salongi nuppude ja lisavarustusega liigselt kirjuks aetud.
Puuduvad ka topsihoidjaid, kuna tolle ajastu eurooplased olid siiski kultuursed inimesed ning ei söönud-joonud autos!

Mercedes-Benz 300 D W124 – sobib kantpeale, sobib ka ministrile

PS! Kui kellelgi on pakkuda korraliku ja tervet esistanget, siis ma sooviks seda kangesti!


[Pilt: 6a1xwno.jpg]
Vasta
#69
Piltide peal tundub ikka õige sile massin
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#70
(24-01-2022, 12:35 PM)Lepz Kirjutas: Piltide peal tundub ikka õige sile massin

Mõned väiksed mullitamise kohad siiski on.
Aga suures plaanis on viisakas jah.
Vasta
#71
Soliidne pill. Tea kas A-osa esistange ikka ulme hinnaklassis? Vähemalt kunagi CE-kupeed omades olid orig. stanged soolase hinnaga.
Vasta
#72
Kui kondiribidega stanget otsid, siis vaata kohe B osa, 90% varuosadeks minevatest autodest on ilma kondiribideta ja ülejäänud 9% on need katki.
Vasta
#73
(24-01-2022, 11:45 PM)Eero_S Kirjutas: Kui kondiribidega stanget otsid, siis vaata kohe B osa, 90% varuosadeks minevatest autodest on ilma kondiribideta ja ülejäänud 9% on need katki.

Hetkel liigub mõte sinna suunas, et võiks vaadata ilma kondi ribideta stanget, kuna konkreetsel autol konditsioneeri pole ning seega teoorias tuli ta tehasest hoopis sileda stangega.
Saaks pisut jälle originaalilähedasemaks.
Vasta
#74
Hei, 

Auto paistab päris hästi säilinud olevat. Must 300D - mida on veel elult tahtagi. Big Grin

Lihtsalt ajaloo talletamise huvides ja kui hr soo lubab, toon siinkohal ära ka viite teemale, mis kajastas selle aparaadi Eestisse saabumist ja esialgset ennistamisprojekti. Wink

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20699

Ta oli üks meeldiv auto ja vist on seda siiani.

Edu võitlustes!

Västrik
Vasta
#75
Ilus auto ja lahe jutt.

Kas need ribid on ikka ainult kondi jaoks? Käigukasti radikas saab ka läbi ribide õhku. Mul turbokal (ilma kondita) oli ka esimene tehasestange ribidega.

Kui ikkagi B-osa võtta, siis Lesveni omad oskasid aastaid tagasi odavalt väga ilusti istuva B-stange välja otsida (millel ka liistuavad õiged ja stangeliist vahetatav nagu originaalil). Sama ei saa öelda Alvadi mitte kõige odavama otsa kohta Smile

Ps minu arust heade naastrehvidega on ka lahtise difriga vägagi libedal mõnus sõita ja auto veab end nagu iseenesest otseks, kui libisema ka läheb. Viimati kurvilisel musta jääga kaetud teel ei saanud algul aru, et libe ja imestasin, miks pidamine nii kahtlane on. Kui pidasin auto kinni, et rehve kontrollima minna, oli hea, et ise auto kõrval libisemisse ei läinud.
Vasta
#76
(25-01-2022, 09:44 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, 

Auto paistab päris hästi säilinud olevat. Must 300D - mida on veel elult tahtagi. Big Grin

Lihtsalt ajaloo talletamise huvides ja kui hr soo lubab, toon siinkohal ära ka viite teemale, mis kajastas selle aparaadi Eestisse saabumist ja esialgset ennistamisprojekti. Wink

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20699

Ta oli üks meeldiv auto ja vist on seda siiani.

Edu võitlustes!

Västrik

Tänud selle viite eest!

Olin juba unustanud, kui mõnus oli lugeda Sm.Tihhonov'i postitusi.
Sain sellest mõnusalt positiivse laksu kätte.
Ja lisaks on alati tore auto ajaloost pisut rohkem aimu saada.
Vasta
#77
(25-01-2022, 10:04 PM)Priit Kirjutas: Ilus auto ja lahe jutt.

Kas need ribid on ikka ainult kondi jaoks? Käigukasti radikas saab ka läbi ribide õhku. Mul turbokal (ilma kondita) oli ka esimene tehasestange ribidega.

Kui ikkagi B-osa võtta, siis Lesveni omad oskasid aastaid tagasi odavalt väga ilusti istuva B-stange välja otsida (millel ka liistuavad õiged ja stangeliist vahetatav nagu originaalil). Sama ei saa öelda Alvadi mitte kõige odavama otsa kohta Smile

Ps minu arust heade naastrehvidega on ka lahtise difriga vägagi libedal mõnus sõita ja auto veab end nagu iseenesest otseks, kui libisema ka läheb. Viimati kurvilisel musta jääga kaetud teel ei saanud algul aru, et libe ja imestasin, miks pidamine nii kahtlane on. Kui pidasin auto kinni, et rehve kontrollima minna, oli hea, et ise auto kõrval libisemisse ei läinud.

Nende ribide osas olen endiselt pisut segaduses - peavad need tal olema või mitte...

Leidsin hetkel Valgast kaks stanget - ribidega variant, millel on üks pragu sees (ja vajaks pisut remonti), ning sile variant, mille saaks otse külge keerata.
Mõlemad on originaalid ning piltide järgi isegi kohe õiget tooni - pääseks värvimisest.
Vasta
#78
Selle auto VIN koodiga näitab MB varuosaportaalis originaalis ribidega stanget.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo soo 27 37,859 23-05-2019, 01:21 PM
Viimane postitus: väikemees
  BMW 318i Baur TC '85 - soo soo 12 21,545 27-01-2014, 04:11 PM
Viimane postitus: zum



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne