Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersude kvaliteet
#1
Kas tõesti on kõik uued Mercedesed nii halvad?
Et nagu kiirmoe kaup. Täna ostan täie rahaga, peale jõule (poest välja sõites) on 30% allahindlus, 10 aasta pärast maksab vähem, kui sama klassi 30 aastat vana isend?
Mul on kõik neli mersut vahemikust 82-98 ja ütleks et nendest uuemad ajavad küll juhtme kokku. Mis siis veel tänapäevastest. Ei oska kommenteerida.
https://www.youtube.com/watch?v=sIM4uO2acDg
Tüüp on küll hullumajast välja karanud, aga autosid valdab.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#2
Ära selle jorri juttu nüüd küll päris tõsiselt võta. Ei tea ta nendest autodest niiväga midagi. Ta jutt on rohkem stiilis "naised saunas rääkisid".
Kui sa nüüd vaatad mersusid mis on peale 98 aastat valmistatud ja võrdled neid teiste masinatega, siis kvaliteedi ja tehniliste lahenduste poolest on ta ikkagi üks parimaid. Näiteks remondiajad võrreldes teiste sakslastega on tunduvalt lühemad ja veermikus on jupid eraldi vahetatavad. Kindlasti on ka mersudel "tüüpvigasid" aga mitte eriti palju. Mootorid ja veermik kestavad väga hästi. Ülalpidamiskulud võrreldes teiste sakslastega on tunduvalt odavamad.
Päris viimase otsa mersud on.... Mnjah... Maitse asi
Aga kui kiirmoe kaupa tahad, siis osta mõni sooda x-sox või r-cox või mis imenimedega plönnid need nüüd olidki.
Vasta
#3
(22-01-2022, 01:06 PM)jsv Kirjutas: Ära selle jorri juttu nüüd küll päris tõsiselt võta. Ei tea ta nendest autodest niiväga midagi. Ta jutt on rohkem stiilis "naised saunas rääkisid".
Kui sa nüüd vaatad mersusid mis on peale 98 aastat valmistatud ja võrdled neid teiste masinatega, siis kvaliteedi ja tehniliste lahenduste poolest on ta ikkagi üks parimaid. Näiteks remondiajad võrreldes teiste sakslastega on tunduvalt lühemad ja veermikus on jupid eraldi vahetatavad. Kindlasti on ka mersudel "tüüpvigasid" aga mitte eriti palju. Mootorid ja veermik kestavad väga hästi. Ülalpidamiskulud võrreldes teiste sakslastega on tunduvalt odavamad.
Päris viimase otsa mersud on.... Mnjah... Maitse asi
Aga kui kiirmoe kaupa tahad, siis osta mõni sooda x-sox või r-cox või mis imenimedega plönnid need nüüd olidki.
Täiesti nõus. Pigem teeb muret, et tüüpvigasid ei likvideerita, vaid neid tuleb ainult juurde Smile
Eriti jabur on see, et elektroonikaseadmeid ei teostata niiskuskindlalt (trükkplaadid, kaitsmeplokkidesse tekkiv kondentsniiskus. Ei ole ju tohutu kulu neid lakiga või vastava niiskusttõrjuva kemikaaliga katta. Tekkiv niiskus põhjustab hädasid CAN liinides, arusaamatuid aku tühjenemisi jne.
Olen pidanud ise need kõik tarbijana pidanud töökindlaks tegema. No läheb paar päeva ja sada eurot keemiale ja jäävad asjad kestma. See maksaks suurtööstusele sente, mida kokku hoitakse, aga saab müüa tuhandete eest uusi mooduleid teeninduses. Paistab hea äriplaan, aga maine halveneb.
Enne 91 aasta autodel selliseid probleeme ei ole ja kestavad kasvõi õues vihma käes. Mitte ainult Mercedes-Benz probleem, teiste saksa tippmudelitel sama äriplaan, et saaksid sulle pidevalt teeninduses kohvi ja küpsiseid pakkuda samal ajal taskutesse auku närides.
Loomulikult ei ole see probleem inimestele, kes sõidavad uue autoga kasutusrendi näol, kus on kõik garantiiga kaetud. Lihtsalt uusi klassikuid sellise skeemiga enam ei sünni, mida saaks 50 aasta pärast järeltulijatele pärandada. Iga majandusest arusaav inimene saab muidugi aru, et ka see poleks tootjale kasulik. Töökindlus võiks siiski olla parem.
Ülalpidamiskuludega nõus ei ole. Näiteks BMW750 varuosad maksavad ca 2-5 korda vähem, kui Mercedes S600 omad. Rääkimata juppide saadavusest (kupeest parem ei räägiks). Mõlemad mul 95 aasta. Jah, esisild kestab Mersul selle võrra 3 korda kauem.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#4
Ülalpidamiskulud ei ole Mercedesel tunduvalt odavamad kui teistel sakslastel. VAG grupi autode jupid maksavad tihtipeale vähem kui MB jupid. Tänapäeval ei ole vaja enam ehitada autosid, mis kestaks isalt pojale (näiteks nagu W124). Auto peab "parasjagu" lagunema ja uusi juppe nõudma, siis on diileritel tööd ja leiba ning ka tehas saab varuosade müügist oma kasumi kätte. Kas maine sellest halveneb? Kui just väga kehva autot ei tooda, siis maine ei halvene, sest ka konkurendid teevad samamoodi "parasjagu" lagunevaid autosid. Tootja jaoks on oluline, et esimesed 150 000 km auto kestaks (4-5 probleemi garantiiajal on ok) ja edasise maksab auto omanik teeninduses käies kinni.
Vasta
#5
Oot oot, ma olen pidanud ikka päris mitut VAG-i toodet ja ka päris mitut mersut ja võin kohe kindlalt väita, et Mercedes-Benz jupid on odavamad kui VAG-il. Ma pean siinkohal silmas tüüpilisi varuosasid. Veermik, pidurid, roolilatt jne. Vbolla mõni väga spetsiifiline jupp on vähe kallim.
Ma ei pea siin silmas originaal varuosade hindasid, vaid kvaliteetsete järelturu varuosade hindasid.
Vasta
#6
Vanaraud on jätkuvalt hinnas. Saksa omatoodangu registreerimis-seis paar aastat tagasi mudelite lõikes (sis. mh. muutuse % reimport ja uuestiregamine).

[Pilt: 62947-oldtimerbestand.jpg]
Vasta
#7
Teate. tegelikult on veits piinlik, olles ise teemaalgataja Smile
Klaviteedi hindamiseks ei ole vaja mainet maha teha, selleks on säutsud pidevate probleemidega. Kes tahab võib neid kokku lugeda.
Hoiame ikka oma fännimargi au sees ja laseme moderaatoritel teema kustutada.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#8
(24-01-2022, 04:00 PM)MAV Kirjutas: Teate. tegelikult on veits piinlik, olles ise teemaalgataja Smile
Klaviteedi hindamiseks ei ole vaja mainet maha teha, selleks on säutsud pidevate probleemidega. Kes tahab võib neid kokku lugeda.
Hoiame ikka oma fännimargi au sees ja laseme moderaatoritel teema kustutada.

Laseb peeru limusiini tagaistmel. Palub sohvril akna alla lasta ja kõigil autosolijatel vahejuhtumi unustada... LOL
Vasta
#9
(24-01-2022, 05:13 PM)dinowalk Kirjutas: Laseb peeru limusiini tagaistmel. Palub sohvril akna alla lasta ja kõigil autosolijatel vahejuhtumi unustada... LOL

Täpselt nii see asi käiski Smile
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#10
Eks sinna suunas ju maailm läheb-mikromootoritega autod mille eluiga 5a/200.000km. Vöi elektrikad mille akusid toodetakse öhust ja armastusest ja mille akud kestavad igavesti 20-30 aastatSmile 

Endale on MB ajaloost vastukarva vaid nö "Chrysleri periood "mil MB oli ca 1997-ca 2007 Chrysleri omandis ja meeletud probleemid roostega kui ka autode disain oli talumatult ilmetu mille parimaks näiteks vast:

W210 
W220 

Kvaliteedi etaloniks muidugi:
W123 
W124 
W126 
W140 

Uusimatest mida kuulnud siis Soomes W213 E-klassi taksona söitnud autodel enamuses 0 probleemi peale tavahoolduse.
Vasta
#11
Mina olen aeg-ajalt mõelnud, kuidas ja kui palju tehasele tänases maailmas tagasidet üldse jõuab? Ma ei pea nende enda mudelipõhist testimist silmas.
Esimese ringi "suunamudijast" liisingumaksja ei ole reeglina kõige tehnika taiplikum tarbija.
Teise/kolmanda ringi "liisija", kes teadlikult omandab kasutataud tehnikat, juba reeglina on tehnikateadjam, kuid siis on juba hilja.
Eks reeglina kõige teadlikuma tarbija kätte sattub see toode aga siis, kui tootjal enam selle tagasisidega midagi peale pole hakata, ammu on uus mudel/toode peal. Tongue
Meenub kohe W201 test video, kus ainuüksi uksi tehti kinni-lahti 100 000 korda.
https://www.youtube.com/watch?v=roTyhgbSx1g
Olgem ausad, 40 aastat tagasi oli autotööstuse eesmärk autosid toota, täna on eesmärgiks kasumit toota!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Mis tagasisidet veel kasutajad saaksid anda kui all oleva pildi kohta esitatakse kaks küsimust. 
Mida tähendab ülal vasakul C täht ja all P täht. 

[Pilt: 28636-Loll_kusimus.jpg]
Kurjajuur
Vasta
#13
C tähendab vist comforti aga p tundub olevat parkla viide.
Vasta
#14
USA foorumis on leitud, et see sinine P viitab "Parking assist" valmisolekule/leidnud parkimiskoha. Kiirusel alla 35km/h ja vaadates all ka väikest noolt, siis vist näitab paremal pool leitud parkimiskohta.
Vasta
#15
Kas see mitte retooriline küsimus polnud?
Vasta
#16
Retooriline või mitte aga näitab täpselt ära mõnede vastajate kompetentsuse taseme.

(26-01-2022, 09:52 AM)hellrix Kirjutas: Kas see mitte retooriline küsimus polnud?
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#17
Vahi, sellised kompetentsed retoorikud siis siin.
Ma edaspidi üritan mitte millelegi enam vastata.
Vasta
#18
See oli pigem näide võimalikust tagasisidest. Tänapäeval soovivadki uued autoomanikud, et auto teeks kõik nende eest ära. Ja kui ei tee siis tuleb halb tagasiside. See piltnäide oli üks paljudest mida välisfoorumites küsitakse. Manual kui selline on paljudele üllatus. Tõsisem mure tundub olevat just kõige uuemate mudelite ostjatel. Tellivad lisavarustust aga seda kasutada ei oska. Ja lihtsam on foorumis küsida kui neti abi kasutada.
Kurjajuur
Vasta
#19
Tänasel päeval kõik peale inimese enda lähevad nutikamaks! Inimene ise jääb ainult progresseeruvalt lollimaks selle kestel.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Paljud ei tea isegi mitu silindrit nende auto mootoril on. Ega ei peagi. Aga vöiks. 

Ahh niikuinii varsti surutakse köigile el. peale ja sisepölemismootorite autode omanikud pöletatakse tuleriidal.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  rakvere kandis mersude elektrik shar1if 2 3,362 21-09-2011, 09:44 PM
Viimane postitus: R129
  DTP kvaliteet kpokyc 2 2,268 29-09-2010, 03:19 PM
Viimane postitus: kpokyc
  Naviseadme töö kvaliteet? kpokyc 10 6,402 18-02-2009, 08:51 AM
Viimane postitus: indrek
  Mersude ja muude autode numbrid. mar6us 0 1,798 19-03-2008, 12:27 AM
Viimane postitus: mar6us



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne