Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W166 õhkamordid
#1
Tere

Ühel hommikul tagumine üks nurk võrreldes teisega alla vajunud.
Peale ukse avamist  tõusis üles ja peale käivitamist kõik ratta ja koopavahed paigas. Tõstmine  ja langetus toimus ilusti. 
Nüüd seisnud mitu päeva ja kõik ratta ja koopaserva vahed OK ja paigas. 
Mis anomaalia see selline olla võis ja mille remondile mõtlema tuleks hakata. 
Tänud ette heade nõuannete eest.
Vasta
#2
Mis anomaaliat seal ikka oli: hakkab ära väsima.

Lekkida oskavad padjad (alguses avaneb mõra vaid teatud asendis) ja klapid ja voolikud. Veaotsing on tülikas ja enamasti ka mitmekordne protsess.

Padjad kui kõige tõenäolisemad võiks ju südamerahuks ära vahetada, aga ära siis kõige odavamat võtaWink
Vasta
#3
Mõnikord võib sootuks probleemiks olla taseme andur. Vähematl X164 on küll see teema, et ta paneb ennast parkides (vähemalt peaks) enam-vähem horisontaali igas ilmakaares (näiteks üks ratas äärekivilie parkides laseb selle ratta koopasse ja tõstab diagonaalis vastas nurga ülesse). Kui nüüd mingil põhjusel seal aju midagi valesti korraks tajub, siis võib mingit sellist kahtlast anomaaliat teha. Alati ei pruugi asi patjades olla - seda enam, kui asi ühekordne juhtum on.

Aga igaks juhuks kordan, et minu kogemused piirduvad X164-dega...
Vasta
#4
(28-10-2021, 12:54 PM)v6sa Kirjutas: Mis anomaaliat seal ikka oli: hakkab ära väsima.

Lekkida oskavad padjad (alguses avaneb mõra vaid teatud asendis) ja klapid ja voolikud. Veaotsing on tülikas ja enamasti ka mitmekordne protsess.

Padjad kui kõige tõenäolisemad võiks ju südamerahuks ära vahetada, aga ära siis kõige odavamat võtaWink

Kas tagumisi patju saab eraldi vahetada ?
W 164 masinal esimene amort vahetati küll tervenisti ära (oli ka õhkpadja probleem)
Vasta
#5
Patja saab sedasi testida, tõsta masin üles nupust ja pritsi tummist fairy vett padja alumise osa peale. Kui joppab, siis hakkab mullitama. Ma jaurasin peaaegu aasta ennem kui veendusin, et ikka oli padi see mis lekkis. Mingis teatud asendis lekkis ja muidu mitte.
Kui masina üles lükkad, siis on padjad "sirgemad" ja lekked peaks olema paremini nähtavad.
Vasta
#6
Vastupidi- kui tõukad padja sirgeks, siis tööasendi voldi mikropraod sulguvad. 

See on küll õige soovitus, et tõsta üles, pritsi mulliveega korralikult üle (ikka nii, et voolab) ja lase uuesti tööasendisse. Ning seejärel mine kohvile. Veerand tunni pärast tagasi tulles võiks olla valge habe nähaWink

Väikesi lekkeid mõne minutiga ei leia...
Vasta
#7
(01-11-2021, 10:16 AM)v6sa Kirjutas: Vastupidi- kui tõukad padja sirgeks, siis tööasendi voldi mikropraod sulguvad. 

See on küll õige soovitus, et tõsta üles, pritsi mulliveega korralikult üle (ikka nii, et voolab) ja lase uuesti tööasendisse. Ning seejärel mine kohvile. Veerand tunni pärast tagasi tulles võiks olla valge habe nähaWink

Väikesi lekkeid mõne minutiga ei leia...

Mul peitsid augud ennast just selles osas mis tavaasendis on vastu metalli ja üles tõstes oli kohe aru saada mis värk on. Ja see lahus mis sinna peale pritsida tuleb teha ikka tõsiselt tummine. Sedasi, et maha ei voolaks. Tegelikult on olemas ka spets ködi millega lekkeid otsitakse, aga pole kuulnud, et keegi meie maal sellega teinud oleks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud Rai66 29 5,169 31-03-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: Rai66
  W166 jahutusvedeliku temperatuuri anduri asukoht. Ooberst 0 683 08-12-2021, 06:58 PM
Viimane postitus: Ooberst
  W166, ML350, 13, mõned küsimused Holari 4 6,464 05-04-2017, 09:47 PM
Viimane postitus: Holari
  Uus 2012a M-Klass w166 marek 0 3,456 05-07-2011, 02:04 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne