Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kirjuta, küsida võib kõike!
VIN ei anna koodi?
Kurjajuur
Vasta
Pakun koodiks ikkagi 355
See võib ka jumala mööda olla, aga kunagi 2000 aastal oli mul üks 1988 aasta helesinine 230 E selle värvikoodiga, see auto tundub suhteliselt sarnane olevat ja nagunii on pildi järgi kõik suhteliselt puusalt tulistamine. Big Grin
Lihtsalt, et egas neid värvivalikuid lugematult palju ju olnudki.
http://www.meinbenz.de/farben/farbcodes.htm

Edu!
Vasta
355 on vin järgi, sellega tulemus tuleb palju tumedam. Auto kunagi värvitud ja heledam/hõbedasem kui 355. Võibolla kellegi tuleb mõttesse mingi värvi kood mida proovida vaadata. Ma 3x juba proovinud ja kui õige värvi leiaks tuleks päris hea tulemus Big Grin
Kaartide järgi mingeid volvo siniseid ka vaadanud aga pole päris see.
See aasta päris ülevärvi ei ole võimalik teha aga tahaks mõned ussitanud kohad likvideerida.

E: proovin 348 saada võrdluseks
E2: ei ole ka 348
Turbo
Vasta
Mul on küsimus selle keraamilise vaha kohta. Ise üldse teemat ei valda, aga kuulnud ja lugenud et väga viis asi.

Äkki keegi oskab siin kogemust jagada. Kas ise teha või lasta teha, kui lasta teha (mis mulle meeldiks kõige rohkem) siis mis kohas? Mõtlen siin, et oleks ikka korralikukt tehtud. Pakkujaid tundub ,et on väga palju, seega on väga raske kedagi ilma soovituseta välja valida.

Kui ise teha, siis millega. Kaubanduses olen leidnud küll ja imeväikeses koguses. Etiketti lugedes ei olegi konsentraadiga tegemist vaid ongi mõeldud kohe peale kandmiseks ja peaks tervele autole piisama.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
(08-10-2020, 12:08 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Tere,

Siingi foorumis leiab Krown roostekaitse kohta teema, kuid on siililegi selge, et mingi eelise ta annab ning tehniliste nüansside asemel huvitab mind hoopis teiste vanatehnikahuviliste suhtumine. Töö hinda täielikult kõrvale jättes, kas kaasvõitlejad siin foorumis laseksid oma hobiautod selliselt töödelda ja kas see on täna näiteks W126 kerega auto puhul pigem eelis või hoopis puudus?

Ühest küljest kõlab ju roostekaitse hästi ja karbid ning võimalikud keevitatud liitekohad seda kahtlemata vajaksid, kuid teisest küljest võibolla ei ole see üldse esteetiline ja hea kui auto hiljem tilgub ja põhja alt ning igast õõnsusest mingit möga täis on. Aukude puurimist ükskõik millistesse auto osadesse ma nagunii ei lubaks, aga selletagi tundub ta üsna rasvane ja imelik värk.

Tunnistan ausalt, et ei oska otsustada, kas oma autosid pärast keretöid ja värvimist lubada Krowni roostekaitsetöötlusse või mitte ning alternatiivseid teenusepakkujaid ka eriti ei tea.

Mida Teie teeksite?

Aitäh!

Parimate soovidega,
Tauno

See KROWN on täielik sitt. Ei soovita seda mingil juhul roostekaitseks kasutada. Moodustab roostekihile mingi ilase kile, nagu oleks nälkjas üle käinud. Sama kile all hakkab rooste veel kiiremini edenema.  CRC roostemuunduriga töödeldud keevised, mis on ka kohe peale eelneva kuivamist "spreitsingiga" üle lastud, on õues vihma käes 15 aastat ilma täppideta kestnud. Ma olen ka muidugi selline hull, kes happemuundurid otse keevitusele peale paneb, mitte siis kui just punane veel, aga nii mõnusalt kuum, et keeb kenasti igale poole vahele. Ohutuse mõttes ei soovita, aga käsin ette panna kaitseprillid Smile Happekrundi pindpinevus on nii väike et tilga kukkumine põrandale võib silma pritsides augu sinna teha.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
Ehk oskab keegi öelda, kas w201 ja w124 istme siinide osa kõrgus on erinev? Mingihetk vahetasin w124´l siinide osa ära, aga nüüd iste liiga kõrgel justkui, istme all oli "190" kirjas. Istet saab veel kõrgemaks kerida, aga siis juba pea laes
Või oli ennem siinide osa nii lagunenud, et oligi iste seepärast madalam...
Vasta
Tere.
Selline küsimus. W164 (2006) tulemas service D. Mida selle käigus tehakse?


Tervitades
Vasta
(17-09-2021, 09:00 AM)Zlang Kirjutas: Tere.
Selline küsimus. W164 (2006) tulemas service D. Mida selle käigus tehakse?


Tervitades

Kiireim vastus on tavaliselt kuuglis aga ega mul tükki küljest võta:
https://www.mercedesbenzbeaverton.com/se...service-d/
Kurjajuur
Vasta
Tere, selline küsimus, et mis tootja mootori õli soovitaksite kasutada mootoris? Mis tootja õli tehas kasutab? Mobil1? Autol õlivahetus tulemas, et ei tea mis tootja oma eelistama peaks. Mis õli eelnevalt sees on seda ei tea.  Kood oli vist 229.5.
Autoks MB W211 E280 '06 aasta.
Vasta
Sul ju vastus küsimuses olemas. Kui on kankul kirjas MB approval 229.5(51, 52), võid sisse valada. Pakendaja nimi on juba valaja otsustada.
Vasta
Tehasest ei tea, aga siinne esindus võtab MOBIL SUPER 3000 XE 5W30 kirjaga vaadist kuldse hinnaga (15,5 € liiter) nestet, kui ise ei täpsusta.
Vasta
(04-10-2021, 11:30 AM)v6sa Kirjutas: Tehasest ei tea, aga siinne esindus võtab MOBIL SUPER 3000 XE 5W30 kirjaga vaadist kuldse hinnaga (15,5 € liiter) nestet, kui ise ei täpsusta.

Ega siis 1986; 1996; 2006; 2016 aasta autole sama õli ei panda. Esinduses siiski võibolla küll, kes teab.

MOBIL FORMULA M 5W-40; MB Spec 229.5; Fully Synthetic;

Samas mainitud super 3000 XE vastab 229.31, 229.51 või 229.52
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
Algne küsimus käis konkreetselt W211 E280 '06 kohta, millel olla vaja 229.5 nõudeid täitvat õli. 

Säärast Silber lahkesti kuldse hinnaga asja eraldi mitte üle täpsustavaile mootorisse valab. Mida seal valataks OM617-sse, mul puudub au teada.

Ei ole teada, et sama õli ei võiks panna ka mõnda vanemasse katlasse. Eeldusel muidugi, et kulunud õlipump suudab külmas mootoris piisava rõhu tekitadaWink
Vasta
(04-10-2021, 01:55 PM)v6sa Kirjutas: Algne küsimus käis konkreetselt W211 E280 '06 kohta, millel olla vaja 229.5 nõudeid täitvat õli. 

Säärast Silber lahkesti kuldse hinnaga asja eraldi mitte üle täpsustavaile mootorisse valab. Mida seal valataks OM617-sse, mul puudub au teada.

Ei ole teada, et sama õli ei võiks panna ka mõnda vanemasse katlasse. Eeldusel muidugi, et kulunud õlipump suudab külmas mootoris piisava rõhu tekitadaWink

Tegelikult ei või seda täissünti vanemasse katlasse panna. Asjaoluks määrdevõime, tihedus ja mootoris kasutatud metallide keemilised erinevused ning täpsusklass

See tehti väga hästi selgeks, kui oma vanadel autodel õlivahetust tegin

Antud mudelil peaks sobima mõlemad väljatoodud Mobil1 tooted. Ise eelistan Gastrolit
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
(04-10-2021, 03:25 PM)MAV Kirjutas: Tegelikult ei või seda täissünti vanemasse katlasse panna. Asjaoluks määrdevõime, tihedus ja mootoris kasutatud metallide keemilised erinevused ning täpsusklass

See tehti väga hästi selgeks, kui oma vanadel autodel õlivahetust tegin
...
Turundus!

Ainus reaalne oht on mingi keemiline kokkusobimatus uuemale mootorile vajaliku õli lisaaine ja mootoris kasutatud tribopaaride materjali vahel. Mille kohta on vähe faktilisi näiteid, aga lademes linnalegende, kus keegi on kuulnud kellestki, kes olevat näinud kirjeldust säärasest juhtumisest.

Määrdevõime on kindlasti täissüntidel suurema viskoossusulatusega parem, sest nad on külmalt vedelamad ja soojalt tahedamad.

Ainus reaalne oht on tõesti sellises mootoris, mille kulunud õlitussüsteem suudab hoida külmalt paksu õli puhul survet, aga stabiilsema (kuigi veidi vedelama) õli korral seda ei suuda. Tuleb aru saada, et see probleem saab esineda vaid külmalt oluliselt paksema õli korral. Kui seesinane "külmalt piisavalt paks õli" saab kuumaks, siis on tema viskoossus juba sedapalju langenud, et reaalselt on sama rõhuprobleem olemas. Aga palju me sooja vana mootorit ikka tühikäigul tiksutame, pigem püüame "vanakest" ju ikka hoida. Pööretel on rõhku enamasti piisavaltSmile

Ehk jutt sellest, et 0W50 täissünti ei tohi ühte elusasse vanasse mootorisse valada, sest see on liiga vedel, on jama. Sest 0W-50 õli püsib oluliselt suuremas temperatuuride vahemikus "vedel", kui näituseks 15W-40. Mis on miinuspaarikümne juures kaunikesti margariin ja 150 juures üsna lurr.

Oht keemiliseks kokkusobimatuseks on täiesti olemas, aga kui sedapidi vaadata, siis peaks meie vanakestes üldse olema suvel SAE30 ja talvel SAE10W monoviskoosed ja väheste manustega mineraalõlid...

Samas on meil vaba maa ja kui keegi tunneb end paremini, valades meil siin OM617 karterisse 5W30 asemel 10W30, siis on tal selleks täieline õigus.

Tunnistan siinkohal avalikult, et meie maja autodes on valmistajale ja kütusele vaatamata sees sama 5W30, erinevatelt valmistajatelt... Eks aastakümnete pärast näeb, millised olid kahjud. Päris põllutehnikas (russid jams traktorid) on mingi odav tünnist pumbatud 10W-30 poolsünt.
Vasta
Tere,

seoses ühe määrdunud ML soetamisega, abi vaja :

1. Millega puhastada turvavööd? 411 EUR Silberautos (Vehos) tundub antud hinnaklassi auto juures ( x 2 tk) natuke kulukas.
2. Osoneerija. Ma reeglina (aastaid tagasi) kasutanud purgi omasi, a 20 eur tk. Nüüd pakutakse 100 raha Motonetis osonaatoreid ehk suuremat seadet. Või siis teenusena pesulates, 30 EUR jne. Kas keegi seda purgi oma kuskil näinud on viimasel ajal?

ette tänades,
T.
Vasta
Turvavööga tegi aurupuhasti imet.
Vasta
Aurupuhasti on hea asi. Hallitusplekkidele on olemas keemiat aga ei ole kunagi ise kasutanud. Tavaliselt saanud lahti sooja veega hallitusplekkidest turvavööl. Vähe äädikat ka vette.
Osonaatori tellid omale internetist, aliexpressist näiteks. Selline väikse asi ajab asja ära: https://www.aliexpress.com/item/32697165...3416%22%7D

Purgitoodetest mõtlete neid nagu Meguiars pakub: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/ne.../0/?page=2

Üldjuhul eelnev salongipesu oleks kõige parem valik, salongifiltri vahetus ja siis purgikeemiat kasutada. Kogemus omal paraku pigem negatiivne selliste keemiatega. Varjab halva lõhna lühiajaliselt.
Vasta
Kõik muu on ajaraiskamine ja pärast pettumus.
Kuum vesi, seep ja hari teevad ainukesena asjad täielikult puhtaks ja lõhnavabaks.
Kui mina oleks sellise probleemi otsas - keeraks autol maha, lahti ja duši alla harja ja Fairyga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Õhtu,

ei olnud selline keemia. 3M vms tootjal oli säärane, kus oli purk (300 ml vist) -> auto käima, AC peale, siseringlus ja max õhu vool ja purk avada ning paigutada taha põrandale. Protsess oli mingi 15 min. Õhufiltrit vahetasin 2x ära. Vana välja, töödeldud välja ja siis uus asemele. See tulemus kestis.

Hetkel olen sisemuse tekstiilipesuriga ära teinud (v.a. katus) ja tulemus on mustuse osas parem /rahuldav. Lõhnakuuse aroom on endiselt sees, sellest ka see osoneerija vajadus. Kuid veel vahetamata salongiõhufilter + katus, et ilmselt läheb paremaks, kui need protsessid ka ära teha.

Katsetan turvavöödega soovitusi, tänud.

head,
T.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Võib kustudada! Minister 0 488 08-01-2023, 02:19 PM
Viimane postitus: Minister
  Naisperele kõike paremat naistepäevaks! Heinar 18 17,615 08-03-2011, 11:37 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Palju võib maksta?... kpokyc 0 3,450 03-08-2008, 11:09 PM
Viimane postitus: kpokyc
  Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? Scratch 8 9,320 14-12-2007, 07:04 PM
Viimane postitus: Uku
Heart Kuidas õnn võib uksele koputada. kuld 27 21,876 05-10-2007, 11:51 AM
Viimane postitus: Innu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne