Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234
#1
Tere räägin kuidas sai alguse w202 projekt
Juhtus ükspäev nädal tagasi selline lugu et sain sõita ühe 
Camaro 5.7 LT1 6käiku manuaal.
Järgmisel päeval liikusid mõtted selles suunas et tahan ka sellist rõveda väände ja minekuga looma.kindlasti pidi manuaal olema. 
Ja USA toode pole minu jaoks. 
Kuna euri loopida pole. Ja v8 manuaal tagaveolisi 200+kw masinaid väga pole myya.
Meenus et mul garage juures vedeleb ülekuudi käinud w163 ML 55amg. 
Mootor käis. Sai platsil isegi sõõrikuid tehtud.... 
OK kuhu peale see istutada hmmmm 
W203? W210? 
Hmm ja siis pauh pakuti 3põllurallikat w202 c180, c200, c240 no hind õige. Minek. 
Kõne sõbrale 2auto treila +haagis järgi harjumaale. 
Kohapeal midagi erilist ei vaadanud. Juba teadsin mida mul. Vaja on mootori käppasi ja kui juba 3tk w202 kerega C klasse  sain siis ka sai otsustatud et leian hea kerega w202 masina.
c240 on M112 mootoriga ja m113 mootorile sobivad mootori käpad sealt, et siis bolt on lahendus. 


Niisiis sai need raiped garaaži tassitud. 
Järgmiseks no jumala hauda kui mädad saavad mersud olla,johhaidii neist kolmest mitte ükski ei kannata taastada otseses mõttes põhjatu autod. 
Lugu selge.vaja hea kerega autot. 
Sai siis poole ööni interneti avarusi vallutatud leidsin tallinnast 2 masinat üks valge sigalaheda sisuga, teine midnight blue. 
Sai siis hommikul helistatud kõigepealt valgele. 
Vastas minuarust vene mees kõik terve auto pidi ideaalne olema. kuna mul kogemus olemas siis halloo 800euro ei saa ideaalset mersut ju ajab iba. 
Sai siis teisele helistatud mis oli  ka välja vaadatud
Kere paistis piltidel juba viisakas. 
Kõnekäigus tuli välja et esistange lilleks ja teeb selle arvelt hinda alla kui kohe ära viin. 
Siin siis kuulutuse link minu masinast. 
https://eng.auto24.lv/lietoti/mercedesbe...80/3474929

Mõeldud tehtud, minek. 
käisin järel puksiiriga kuna müüja väitel autol suverehvid. 
Ost läks peaaegu sujuvalt endal oli plaan kiirelt tallinna ja kiirelt tagasi. Aga müüjaks oli 84aastane meesterahvas. Noo läks aega mis läks... 
sai siis proovitud, kere uuritud, kere hea kuid kundepool tõstepunni juuresauk ,mootor jõuetu ei käinud ilusti lisaks avastasin auto alt lamell rehvid... aga jah
Ajasin treila Peale ja viljandi tagasi. 
Siis kohe kui koju sain ajasin maha. 
Sai mõned tiirud tehtud, seni kuni  hellalt gaasi anda sõidab Supper hästi , võiks öelda nagu uus.
Võiks isegi uskuda et kellal 180 000km on originaal läbisõit. 
Lappi anda tõmbab hingest kinni täpselt ei tea milles asi aga väga ei huvita ka. Mootor läheb nkn minema sealt.
Vasta
#2
Lahe projekt, kast hooratas sidur m112 pealt?
Turbo
Vasta
#3
(16-03-2021, 08:37 PM)erko1234 Kirjutas: Lappi anda tõmbab hingest kinni täpselt ei tea milles asi aga väga ei huvita ka. Mootor läheb nkn minema sealt.

Endal oli mõned aastad täpselt sama teema 100kw C200'ga, nimelt õhulugeja oli küpse. Ehk sul viga sama ning saad mootori korralikult tööle.
Vasta
#4
Jääb see soome auto kere? Mis nende 2.4'dega teed?
Turbo
Vasta
#5
Kasuta süütelukku ja võtit sama auto pealt, kus mootor tuli. Roolilukku ecu siis ka. Siis saad käima, kuid arvesta sellega, et mootor on avariireziimis. Tahab käigukasti ecu käest infot saada ja sellest ei piisa, et lihtsalt juhtmete otsa rippu jääb. Kasti ecu ei tohi ka limp-mode infot mootorile edastada...

Kuigi tänapäeval on ka sellele lahendusi olemas, saab kõik käima ka originaal ajuga siis ikkagi üsna lihtne oleks kasutada progetavat juhtaju mootori puhul.

Btw. Mul on olemas üks 6 käiguline kast mis sobib selle mootori otsa ja talub tehasest 500+Nm väänet (uuema malli 2.5cdi 150kw/500nm) mootori otsast. Peaks olema MB sõiduautode sh. sprinter ja muud bussid kõige tugevam manuaal kast.

Vasta
#6
Kas see nahksisuga sedaan on veel alles siin Viljandis?
Vasta
#7
(25-04-2021, 09:44 PM)Ruudi05 Kirjutas: Kas see nahksisuga sedaan on veel alles siin Viljandis?

See sai müüdud juba, läks põltsamaale.
Vasta
#8
Masinaga nüüd niikaugel et pill sõidab tõimib. 
Sain terve komplekti aju, võti, süütelukk, roolilukk e430 pealt vist.täpselt ei teagi. Aga igatahes keegi andre tallinnast kellel samasugune projekt loovutas mulle kirve hinnaga oma komplekti, maksis mis ta maksis aga põhiline see et masin käib ja sõidab. Suured tänud talle selle eest, peale seda saan kohe paremini magada. isegi abs ja püsikiiruse hoidja toimivad.. 
Tänaseks juba paar paaki kütet maha sõidetud, sidur suht lahja ikkagi, tuleks suurem panna, kuidagi joppas et kõrval garages vedeles täitsa uus 240mm  diisli sidur koos hooratta ja korviga - tahtis vanarauda visata, krabasin omale vastu pakkusin 6packi ?. Lisaks pidurid, need peale esimest kiiremat sõitu lihtsalt ei pidurda enam. 
Tundub et klotside asemel söetükid - nendega plaan selge - kunagi jäid mul kuskilt üle w211 4kolviga esimesed sadulad, proovisin-istuvad w202 käändmike külge nagu valatud seega plaan w211 3.2cdi esimesed pidurid külge panna, siis peaks pidurdama ka.
Vasta
#9
1 mai see päev kus pidi suverehvid alla panema-mul veel naastud.
No mis siin ikka kuna tagumised olid juba kulunud lasen lõpuni..... Suitsu sammas ulatus taevasse?? ja siis läks rool raskeks. 
Tohoh... rooli võimu voolik sai otsa, hõõrus vastu pumba ratast. Siis avastasin et üks rihma rull ka lambist pooleks pikkupidi. 
Võtsin rihma maha, veepumba laager lööb ka laulu, mis siis ikka poodi, uus pump, lisaks sai tellitud uued kaikad tagasilla, hetkel veel ootan sillatala ja silikoon pukse.
Siis sild alt ja taastama... 

Ahjaa tagadiffer ka vist hapu juba
Nimelt hetkel lahtine diffrer all ja no tegelikult nii meeldib. aga ükspäev sai natu palju tühja ühte ratast ringi aetud et lambist kurvipeal muutus taga differ kemmppiks  ja tõmbas teise ratta ka järgi.
Ei olnud huvitav kui maantee kiirusel lampi külje ette viskab ? Satelliit hammakad läksid vist natukene soojaks ja noo paisusid kinni. Peale seda ei osanud üldse sõita selle autoga, igalpool tahtis külge ette rebida, mingi hetk läks ise korda aga nüüd koguaeg kui veidi rohkem kaapejussi teha siis tõmbab diffri lukku nagu oleks lsd vms...


Pildimaterjali kaa veidi lisatud
https://ibb.co/68sHtdq
Vasta
#10
Kas star on autol järgi ka olnud? Tasuks ära vaadata kas mootor on avariireziimis või mitte. Automaat kasti aju on küljes? Teine asi veel see, et mõistlik oleks 55AMG soft sellele ajule peale lasta. Mootori maht, pihustid jne kõik on erinevad, julge 50+ kw jääb ka sinna kinni.

Vasta
#11
(06-05-2021, 07:13 PM)92S500 Kirjutas: Kas star on autol järgi ka olnud? Tasuks ära vaadata kas mootor on avariireziimis või mitte. Automaat kasti aju on küljes? Teine asi veel see, et mõistlik oleks 55AMG soft sellele ajule peale lasta. Mootori maht, pihustid jne kõik on erinevad, julge 50+ kw jääb ka sinna kinni.

Ei ole kellegil siinkandis Stari ,oli plaan osta aga müüja kadus ära kuhugi...juhet pole järgi olnud min
Vasta
#12
Mul on üle üks uus C3 komplekt kui huvitab.

Vasta
#13
Photo 
[Pilt: NWpWMGF]
Masin nüüd kenasti arvel 
Passis 255kw  midagi hullu polnud.
Arki>avaldus>kaaluma>arki>uus tüübi kinnitus>Arki=arvel ainult 5kuud läks
https://ibb.co/NWpWMGF
Vasta
#14
(17-03-2021, 12:57 PM)sm. pelle Kirjutas: Lahe projekt, kast hooratas sidur m112 pealt?

Jah kast ja sidur tulid m112, pealt sidur ja hooratas said juba otsa ,asemele läks  2.7cdi oma mis imekombel juba pool aastat kestnud.
Diffreid läinud juba 6tk ,nüüd all w202 cdi differ mis ka juba kohe kohe laiali... Pooltelgi pole ühtegi kulunud.
Järgmiseks tuleks kuskilt w210 ASD leida ehk see kestab kauem
Vasta
#15
(25-03-2021, 11:28 PM)sm. pelle Kirjutas: Jääb see soome auto kere? Mis nende 2.4'dega teed?

2.4 üks sai pulkadeks võetud jääb 5.4 osadeks kõik agrekaadid samad ....
Teine mis korras seisab riiulis
Vasta
#16
(17-06-2021, 01:20 PM)92S500 Kirjutas: Mul on üle üks uus C3 komplekt kui huvitab.

Huvi olemas 54576053 võid helistada kui endiselt alles ...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,588 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,165 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000 erx000 304 369,000 15-08-2021, 10:36 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,336 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,544 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 53,702 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,596 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,105 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne