Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Probleem järgnev, algas sellest et sai vahetatud turbo.
Peale seda enam auto ei käivitu, süüde läheb sisse aga käima ei lähe, käiguvalits töötab, displeil tähti vahetab, kaitsmed kõik üle käidud, kõik korras, viga otsida ei saa, ei lase ajule ligi, proovitud erinevate seadmetega, vaadatud ka obd kaitse üle, korras, kõik juhtmed, andurid üle käidud kapoti all, kõik omal kohal.
Kellegil on veel mingeid pakkumisi mida vaadata?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vaheta veakoodikustutaja välja. Siis kontrolli, kas kõik pistikud kütuselatil ja KSP küljes on lõpuni paigas.
Kas enne turbovahetust ikka käis? Probleemideta?
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
(23-03-2021, 08:59 PM)v6sa Kirjutas: Vaheta veakoodikustutaja välja. Siis kontrolli, kas kõik pistikud kütuselatil ja KSP küljes on lõpuni paigas.
Kas enne turbovahetust ikka käis? Probleemideta?
Töötas korralikult, probleeme ei olnud, kahte erinevat veakoodi lugejat kasutanud, mõlemad on varasemalt sellel masinal ilusti töötanud. Leidsin veel et aku vajas vahetust, sai testitud, mahutavusega probleem , saab homme uus peale, kuigi usku et selles probleem, ei ole. Mõtlesin et peaks veel igaks juhuks äkki üle kontrollima starteri relee ja starteri. Minu jaoks kummaline see et diagnoosida ei saa.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vaheta välja see, kes "koodilugejat" opereerib Mersut peab oskama lugeda, lihtsalt odava võltsitud kaabli külgeühendamise peale ei anna see end kätte. Võllide pöörlemist ja lati ning sisselaske rõhku ju näeb ometi.
Kuidas tuvastasite, et akus pole mahutavust enam? Enamasti pole mahutavusega probleeme, kuid akud lastakse lihtsalt nii tühjaks, et elektroonika ei luba käivitust.
Kui tühjaks te aku lasite? Sinnamaani, et starter enam ei lülitunud? Või veel vedas, poole pöörde kaupa?
Diisel ei lähe, kui pöördeid pole piisavalt. Ühisanumsissepritse ei lähe ka siis kiiresti pööreldes, kui latirõhk ei tõuse piisavalt. Samuti peab mootor nägema võllide pöörlemisi ja immo olema maha tulnud. Kõigil elektriautodel tekib probleeme, kui ÕKM annab jaburaid näite.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
CAN ahel on lühises.
Siis on sama pilt, "ajude puudumatus" ka STAR-iga.
Vesi, niiksus vms jama on kusagil pistikus sees.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Tere, täna tuleb siis stariga mees kohale, vaatame mis näitab, ise sain teada et starter töötab, aga kütuse pump taha ei tule, süüte sisse panen siis vent hakkab kohe huugama, obd pesas pinge olemas aga nii hiinaka kui delphiga ligi ei lase.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
(23-03-2021, 09:55 PM)v6sa Kirjutas: Vaheta välja see, kes "koodilugejat" opereerib Mersut peab oskama lugeda, lihtsalt odava võltsitud kaabli külgeühendamise peale ei anna see end kätte. Võllide pöörlemist ja lati ning sisselaske rõhku ju näeb ometi.
Kuidas tuvastasite, et akus pole mahutavust enam? Enamasti pole mahutavusega probleeme, kuid akud lastakse lihtsalt nii tühjaks, et elektroonika ei luba käivitust.
Kui tühjaks te aku lasite? Sinnamaani, et starter enam ei lülitunud? Või veel vedas, poole pöörde kaupa?
Diisel ei lähe, kui pöördeid pole piisavalt. Ühisanumsissepritse ei lähe ka siis kiiresti pööreldes, kui latirõhk ei tõuse piisavalt. Samuti peab mootor nägema võllide pöörlemisi ja immo olema maha tulnud. Kõigil elektriautodel tekib probleeme, kui ÕKM annab jaburaid näite. Aku sai maha võetud ja lastud spetsialisti poolt üle mõõta, aku originaal ehk siis 10+ vana, eks oligi tal aeg minna.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-03-2021, 12:15 PM)muda Kirjutas: Tere, täna tuleb siis stariga mees kohale, vaatame mis näitab, ise sain teada et starter töötab, aga kütuse pump taha ei tule, süüte sisse panen siis vent hakkab kohe huugama, obd pesas pinge olemas aga nii hiinaka kui delphiga ligi ei lase.
Anna aga teada, kas saite jälile, kes ja kus autot kiusas. Neid vigaseid asju tuleb iga aastaga järjest juurde.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Häbi öelda aga lihtne viga ikka oli, ma ise eestis ei ole ja läbi messengeri juhatasin ise ka meest kes kasutab mu autot, aga selleks oli vaja ikka teist tarka pead juurde kes leidis lihtsa kaitsmevea, mootori kaitsmeplokis, ecu-ga seotud kaitse oli läbi, uus asemele ja töötas.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Siis on hea, kui nii hõlpsalt asja korda saite.
A mis valemiga suutsite selle kaitsme maha põletada?
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
(24-03-2021, 09:46 PM)v6sa Kirjutas: Siis on hea, kui nii hõlpsalt asja korda saite.
A mis valemiga suutsite selle kaitsme maha põletada?
Ausalt öeldes ei oska sellele vastata, kuidagi see juhtus, ei oska tagasi vaadates ka arvata mis seda põhjustas, turbo vahetuse käigus ei saanud kuidagi mõjutada just seda kaitset.
|