Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Käigukast ilmselt avarii reziimis?
#1
Tere. 
W211 2004a 200cdi 90kw. Automaat.
Peale mootoripesu lõpetas käigukast osaliselt koostöö.
Enamasti ei saa käigukangi ei R N ega D peale.
Kui saab D, siis ei lülitu esimesest käigust enam kõrgemale.Samuti ei saa ise käike vahetada.
Peale pesu sai kõik ära kuivatatud!
Lisaks veel ei saa diagnostikat järgi panna. Annab SOS!
Antke nõu.
Ette tänades:Taavi
Vasta
#2
Kuliss uppund:
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?...#pid264741
Vasta
#3
Mootoripesu ei saa salongis olevat kulissi mingi valemiga ära uputada, pigem on probleem käigukasti pistikuga või mõne muu pistikuga kapoti all. Pistikud tuleks suruõhuga üle käia ja igaveseks meelde jätta, et tänapäevaste autode mootoripesu ei käi vooliku ja survepesuriga.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#4
(02-03-2021, 11:28 AM)vreps Kirjutas: Mootoripesu ei saa salongis olevat kulissi mingi valemiga ära uputada, pigem on probleem käigukasti pistikuga või mõne muu pistikuga kapoti all. Pistikud tuleks suruõhuga üle käia ja igaveseks meelde jätta, et tänapäevaste autode mootoripesu ei käi vooliku ja survepesuriga.

Olles mõnda mootoripesu näinud, siis ma üldse ei välistaks, et niiskes ruumis lahtisest uksest või aknast sedapalju vett kulissi ei sattunud, et see pahandada võttis. 

Ohutsoonis on ajukarp, mille tihendi leke (või puuduv kruvi) lasevad kenasti vee sisse. Kui seal ootab juba õlisegune vesi juhtmestikus, on nalja nabani.
Vasta
#5
(02-03-2021, 12:20 PM)v6sa Kirjutas:
(02-03-2021, 11:28 AM)vreps Kirjutas: Mootoripesu ei saa salongis olevat kulissi mingi valemiga ära uputada, pigem on probleem käigukasti pistikuga või mõne muu pistikuga kapoti all. Pistikud tuleks suruõhuga üle käia ja igaveseks meelde jätta, et tänapäevaste autode mootoripesu ei käi vooliku ja survepesuriga.

Olles mõnda mootoripesu näinud, siis ma üldse ei välistaks, et niiskes ruumis lahtisest uksest või aknast sedapalju vett kulissi ei sattunud, et see pahandada võttis. 

Ohutsoonis on ajukarp, mille tihendi leke (või puuduv kruvi) lasevad kenasti vee sisse. Kui seal ootab juba õlisegune vesi juhtmestikus, on nalja nabani.

Jah, ega seal võib tegelikult kõik võimalik olla kui seda pesu fanatismiga tehti.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 574 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W213 E220D 2017a käigukast viskab neutraalile qwhite 14 1,439 30-09-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: qwhite
Big Grin W212 ilmselt käigukasti.... madis71 12 2,397 27-06-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E280 CDI 2007 140kw kasti asemele -165kw käigukast DaddyV 2 1,650 21-12-2020, 07:45 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W124 käigukast m2gimartin 6 4,912 15-12-2016, 02:19 PM
Viimane postitus: m2gimartin
  W211 220cdi käigukast mersumargus 7 6,472 16-10-2016, 07:07 PM
Viimane postitus: R129
  W124 - Õlirõhk, käivitamine, ABS tuli, SRS tuli, käigukast Reservväelane 3 3,606 28-06-2016, 02:41 PM
Viimane postitus: Reservväelane
  E350 käigukast jaanuslahe 1 2,194 24-06-2015, 10:48 PM
Viimane postitus: R129
  E300D 1995.a ATM Käigukast AleksJak 4 2,892 02-02-2015, 11:03 AM
Viimane postitus: AleksJak
  E320 CDI käigukast GrHo66 4 4,610 11-08-2014, 12:44 PM
Viimane postitus: GrHo66



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne