Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T
#1
2020 aasta kevadel hakkas sügelema kuklas mõte suveks mingi vanem auto osta.

Mingi hetk märkasin okidokis müügis kehvade piltidega w123. Hind oli küll kallim kui planeeritud, kuid piisavalt soodne, et minus tähelepanu äratada.  Lootsin sisimas, et tegemist on täieliku panniga ja peale selle vaatamist kaob isu selle auto järele ära. Aga võta näpust. Mustamäe garaazide vahelt paistis mulle vastu sümpaatne roheline traktor. Meeldivaks üllatuseks hele sisu.

Uurisin siis müüjalt, et miks müüd? Ütles, et see pidi olema kõige igavam ja väheväärtuslikum MB mis tal on. Ta oli selle ise soetanud hetkeemotsiooni ajel mittetöötavana, timminud selle w124 2.0D motoga sõitma oma tuttava jaoks, kes siiski seda ära ei ostnud.

Autot on keegi eelnev meistrimees üsna loovalt värvimistöödeks ette valmistanud ja lõpptulemus on pehmeltöeldes huvitav. Aga kui vaadata pisut kaugemalt pole väga vigagi ja vigade ja hädade kõrval oli näha rohkelt potensiaali. Tehasest tuli ta välja 3L vabalthingava diisliga(65kw) ja automaatkäigukastiga. Keegi eelmisest omanikest on teinud mootorivahetuse, peal on tal W124 2L vabalthingav diisel(55kw).

Läksin minema selge plaaniga, et kui kui keegi kahe päeva jooksul seda ära ei osta, lähen tagasi ja teen oma pakkumise. Auto kuulutus oli ikka üleval. Seekord läksin siis koos kolleegiga vaatama, et saada temalt confirm selle kohta, et ma pole päris hulluks läinud ja see 38 aastat vana auto tasub sealt ära viia.

Läksime tagasi ja ka tema vahtis samamoodi tatt ripakil seda vanakooli Mercedest. Tema kohustus oli mind selle ostmisest päästa. Ta ei saanud ilmselgelt oma tööga hakkama. Confirm saadud, et vaja ikka osta, hakkasin vaikselt varbaga enda nina ees keerutama ja hinnast rääkima. Kasutasin strateegiat, et müüja teise kohtumise optimism insta ära killida ja sellega omale paremat hinda välja rääkida. Ma loodan, et kui loed seda Raul, siis pikka viha mu peale ei kanna Big Grin

Küsin siis, et mis see hind oleks kui tulen kahe päeva pärast rahaga tagasi? Tüüp mulle, et kuule ära aja mees. Sa pole esimene kes helistab ja ka ilmselt mitte viimane. Müügis sellise hinnaga ja kohe ostad ära, saad alla paar sotti. Sellest mulle piisas, sest ostuotsus oli juba olemas. Käisime sularahaautomaadis, tegime müügilepingu ja sõit tema uude koju võis alata.

Ei teadnud ma siis, et see saab olema esimene neljast vanast Mersust, mis lähima aasta jooksul minu hoovi jõuab.
[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]

[Pilt: 4.jpg]

[Pilt: 5.jpg]

[Pilt: 6.png]

Autost siis lähemalt:

FIN WDB12313012272489
Model 300 D
Engine 617912 12 143949
Transmission 722118 02 144390
Order Number 0 1 210 01266
Order Location AACHEN BRANCH
Interior FABRIC - BEIGE (035)
Paint 1 CACTUS GREEN (880U)

Code Description
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
502 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, ON THE RIGHT

Tuli tehasest välja suht olematute lisadega, kuid miljonist muust autost on talle juurde ajaga tekkinud varustust, mida originaalis seal varem polnud. Mina lisan tal pisut enda touchi, aga põhisuund on suht originaalilähedane hoida. Autoga loomulikult tegemist ikka jagus, kuid ei midagi hullu.

Esimese asjana sai tehtud korralik keemiline ja välja ilmus väga kena salong. Sisu siis MB Tex/kalts kombo, värvus Palomino. Originaalis oli olnud hele kalts, see sisu oli sinna hiljem sisse pandud. Üldpilt hea ja kulumisjälgi saongis polnud peale armatuuri pea üldse. Oli raske uskuda, et see autosalong on pea 40 aastat vana.

[Pilt: 10.jpg]

[Pilt: 7.jpg]

[Pilt: 8.jpg]

[Pilt: 9.jpg]

[Pilt: 9ISTE.jpg]

Järgmisena panime uued piduriklotsid, vahetasime jahtusvedeliku, mootori- ja käigukastiõli, kõik filtrid. Hankisin keskkapslid Borbetitele ja lasin need ära värvida. Nipetnäpet mis meenu kindlasti veel.

Sai lisatud/ tehtud tööd:

1) Kunde ukse käepideme kroomraam ja must plastik lingi alt
2) Beez autoapteek tagumisele aknalauale
3) Aknaväntade beezid katted
4) Istmete ja istmesiinide plastikkatted
5) Käetuge
6) Istmetevahelise kasti põhjas käiv vaipkate
7) Originaal põrandavaipa
8) Originaal beeze põrandamatte
9) Juhi jalgeesise (kindalaeka all) beezi plastikkatte
10) Beezi värvi plastik kruvikateted
11) Uusi esitulesid
12) Ohukolmnurk
13) Kassettraadiot
14) Veljed Remotec 16, ees 8, taga 9 tolli
15) Katuseraam lisatuledega, kiirkinnitusega (w123 originaallülitist)
16) Roosteaukudeta juhiuks
17) Stange alune plastik must plastikvõre
18 ) Sai taastatud nahkrool
19) Hangitud originaal põrandavaibad + originaal porivaibad (varuga)
20) Uus näidikuteblokk (kolmest kokku ehitatud), kõik pirnid vahetatud
21) Originaal must mõrane armatuur taastatud ja värvitud salongiga sama värvi
22) Uus vasak suunatuli
23) Vahetatud mootori- ja käigukastiõli, jahutusvedelik
24) Uus genekarihm ja rihmaamort
25) Uus kardaanilaager
26) Uued piduriklotsid (kettad ja uued klotsid olemas,  vaja vahetada)
27) Pulgad ja puksid sildades/sillastend
28) Uus summuti
29) Uued kaitsmed
30) Paarist kohast keevitust
31) Uus võti

Aknaväntade beezide ühesuguste katete leidmine oli paras peavalu, seega otsustasin olemasoleva assortii lihtsalt ära värvida.
Kassi tänavalt sain sobiliku ja õiget tooni värvi, mis kandsin võimalikult orgiginaalilähedase välimuse saamiseks peale svammiga tupsutades. Kihte läks kokku 6. Peale iga kihi kuivamist lihvisin pisut ja siis peale matt lakk. Olin üllatunud, et tulemus nii originaalilähedane jäi.
Sama meetodit kasutasin ka osade istmeplastikdetailidega ja tulemus sai täitsa hea. Kõiki beezi värvi plastik kruvikateid ei leidnud, seega umbes pooled tegin ise, kasutades toorikuks üht puruks läinud salongi plastikdetaili. Sain nii õige värvi, mustri ja sain kasutada paari olemasolevat kattet zabloonidena.

Suurim vedamine oli ilmselt see, et sain Vaidast, Janno käest originaal väga korralikud porivaibad. Enne oli mul vaid 1/2 st vsakpoolsed olemas. Nüüd terve komplekt + varu. Ühest räbalamast tegin kahe istme vahel oleva kasti uue katte. enne seda oli seal pruuni värvi ja see häiris mind.

Autol oli kaasas nahkrool, millel värv on maha kulunud, kuid kate peal terve. Käisin Smartservices, kus öeldi, et värvida pole mõtet, kulub maha. Vahetame kohe naha ära. Mõtlesin, et proovin ise ja kui keeran pekki, vahetabki hiljem naha ära. Selleks puhuks sai soetaud üks rool tagavaraks, et saaks igapäevadelt liigelda kuniks tekib aega rooliga ise tegeleda. Sai siis rool 80% viinaga puhtaks küüritud, liivapaberiga vähe karestaud pinda, taas puhastatud ja siis värvitud Motip leather paint aerosooliga kokku kolm kihti. Peale kuivamist peale Collonil Nilfett (mesilasvaha) ja poleerimine. Ei olnud väga kindel, et pidama jääb, aga 14000 km hilljem on rool ikka üsna viisakas. See häkk maksis siis 5 eur.

[Pilt: 16.jpg]

[Pilt: 17.jpg]

[Pilt: 18.jpg]

[Pilt: 19.jpg]

[Pilt: 20.jpg]

[Pilt: 20-1.jpg]

[Pilt: 21.jpg]

Suurim häda oli aga käetoe leidmisega. Vajaliku värvi ja heas korras põhimõtteliselt pole võimalik leida. Pakutud on kas täiesti läbi või siis kosmiliste hindadega välismaalt. Diisel, automaat Mercedes-Benz millel pole tsillimiseks kätt kuskil hoida on lihtsalt masendav.

Seega läksin seda teed, et hankisin heas korras pruuni käetoe ja pooliku istme, kus MB Tex nahk peal. Leidsin ühe tüübi, kes sai mu murest aru, mõtles kaasa ja tegi nii originaalilähedase lahenduse kui olemasolev materjal seda võimaldas. Orginaalist eristab põhiliselt see, et käetoe ees osas on õmblus, mida originaalis seal pole ja käetoe taga oleva tõmbeluku asemel on ristõmblus. Kõik muu on tehtud väga kõrgel tasemel ja ilmselt ka 90% MB mehi ei suudaks seda originaalist eristada. Olen lõpptulemusega ise väga rahul, julgeksin kindlasti soovitada tegijat. Ka tööraha küsiti vähe, vaid 50 raha.

[Pilt: 11.jpg]

[Pilt: 11-1.jpg]

[Pilt: 12.jpg]

[Pilt: 13.jpg]

[Pilt: 14.jpg]

[Pilt: 14-1.jpg]

[Pilt: 15.jpg]

Nüüd tundus mulle, et kui ülejäänud salong on kena hele, siis see must pragudega armatuur oli seal nagu võõrkeha. Hakkasin siis uurima, kas saaks kuskilt korraliku armatuuri. Ei saanud. Järelikult tuli ise olmasolevat taastada. Kui juba teha, siis teeks sama värvi mis ülejäänud salong. Tegin vers 1.0 millega ei jäänud rahule. Vers 2.0 oli juba parem ja jäi kasutusse. Käigukasti ümber olev raam on veel vers 1.0. See aga muutub pea. Lisasin ka katuseraamisl olevate lisatuledele S123 originaallüliti, et salongis poleks mingit võõrast imeliku nuppu.

[Pilt: 22.jpg]

[Pilt: 23.jpg]

[Pilt: 24.jpg]

[Pilt: 25.jpg]

[Pilt: 26.jpg]

[Pilt: 27.jpg]

[Pilt: 28.jpg]

[Pilt: 29.jpg]

[Pilt: 29-1.jpg]

[Pilt: 30.jpg]

[Pilt: 31.jpg]

Lisaks õnnestus oksjonilt soetada 1980 MB Moskva Olümpiamängude originaal kirilitsas sponsorkleebis, mille kasutamises polnud alguses päris kindel. Auto ju 1982, kleeps aastast 1980. Peale pikka mõtlemist ja endale aru andmist, et originaal polegi mu peamine eesmärk, leidis kleebis 38 aasta hiljem oma koha kunde pool, esiklaasil. Paljud ilmselt ei nõustu, aga minu arust on f_cking cool!

[Pilt: 1980.jpg]

[Pilt: 1981.jpg]

Peale seada kui hoovi jõudis veel üks sedaan ja üks kupee, üritasin auto maha müüa, kuid jõudsin taas tõdemusele, et seda ei õnnestu mul ilmselt müüa ja 2000 eur eest ma seda ka ära ei anna. Seega peale viimast vihastamist ja tilkurite sõidutamist võtsin üldse müügist maha.

Kohe kui buss keevitamisest tagasi, läheb sinna ka Frank. On soov ta siiski säilitada. Saab uued esitiivad, küljekarbid, tagatiivakaared ja uue värvkatte.

On soovitatud tagasi panna originaal 3.0D moto, kuigi olles sõitnud mõlema motoga W123 ütleks, et ei näe suurt mõtet sellel. Mõlemad jõuetud....Pigem mõtlen sellele, kuidas panna autole w124 püsikiirus külge. Eks asju, mida välja vahetada seal võiks või juurde panna jagub, aga need on pigem pseudoprobleemid. Kui kere tehtud, eks siis näe.

Mingi hetk sai hangitud ka BBS esistange lisa, kuid see ei meeldinud mulle. Liiga palju plastikut ja jättis odava mulje. 
Võtsin maha ja müüsin selle ära.

Mõni pilt siis veel lisaks:

[Pilt: 32.jpg]

[Pilt: 33.jpg]

[Pilt: 34.jpg]

[Pilt: 35.jpg]

[Pilt: 36.jpg]

[Pilt: 37.jpg]

[Pilt: 38.jpg]

[Pilt: 39.jpg]

[Pilt: 39-2.jpg]

[Pilt: 40.jpg]

[Pilt: 41-1.jpg]

[Pilt: 42.jpg]

[Pilt: 42-1.jpg]

[Pilt: 43.jpg]

Tuli üsna pikk esimene postitus Franki kohta (Frankenstein, sest koosneb valdavalt teiste surndud w123 juppidest).
Küllap postitan veel pilte enne ja pärast keretöid.
Vasta
#2
2020 jõudis minuni üsna mitu vanemat autot, nendest ka paar W123. Mõlemad on tänaseks müüdud.
[Pilt: IMG-20200914-111838.jpg]

[Pilt: IMG-20200922-080952.jpg]

[Pilt: IMG-20200923-154448.jpg]

[Pilt: IMG-20200927-192106.jpg]

[Pilt: IMG-20201130-181914.jpg]

[Pilt: IMG-20201130-181945.jpg]
Vasta
#3
Väärt Projekt, kuid ja see 2.0d ikka väga uimane. Samas suvel kulgeda sellega jälle märkimisväärselt ökonoomne.
Vasta
#4
(08-01-2021, 11:56 PM)Kristooo Kirjutas: Väärt Projekt, kuid ja see 2.0d ikka väga uimane. Samas suvel kulgeda sellega jälle märkimisväärselt ökonoomne.

Tead, ma pole kunagi veel varem kiirustrahve saanud, see suvi teenitud 7 trahvi ütleb selgelt, et saab sellega kiirelt sõita ka, aga pidurdada ei raatsi. Usu või mitte, aga ka olen sellega saanud kätte 142 km/h, tõsi summutit vägaküljes ka polnud Big Grin
Vasta
#5
Väga korralik ja põhjalik teema! Kiidan!
Kõik autod ei peagi originaalid olema, eriti kui on maitsekalt täiustatud, aga peavad meeldima selle omanikule!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#6
Kas see hele armatuur 'näkku ei pane'?
Mul 116-l oli hele veluur koos sama karva tagaaknalauaga ja no peeglisse ei saanud vaadata- ainult see aknalaud karjuski tagaklaasi pealt vastu.
Muidu on seks auto, mootor mulle ka meeldib (sürr valik), aint jube kõrge.
Ja need pakiraami tuled nõuavad ka veidi selgitust Smile
Vasta
#7
Siiamaani pole probleeme armatuuri värviga olnud. Pead siis silmas ilmselt seda, et päiksega peegeldab tagasi silma?
Eks kevadel oskan tagasisidet rohkem anda, kas oli hea mõte või ei. Tagaaknalaua värv ei seganud mind küll suvel, taha vaadates ei olnud probleeme, st ei pimestanud või seganud muudmoodi. Ega nii kiire autoga pole väga vajadust väga taha vaadata ka Big Grin
Pakiraam on funktsionaalsuse pärast ja kuna ei tahtnud esistanget retsida, siis lisasin tuled esialgu testiks raami külge. Tuledest ei ole tõesti väga kasu, eks rohkem selline "disainelement", ega ta kõigile meeldima peagi. Tuled ise kiirkinnitusega, st kui tekib tahtmine katuseraam maha võtta, saan seda teha kiirelt ja valutult. Suvel vean katusel veelaudasid, ega siis seal tulede jaoks ruumi jäägi.

Eile läks Frank keretöödese. Saab uued küljekarbid, tagakaarte remondikomplektid ja külge esitiivad. Teedel tagasi ilmselt alates Märtsist. Seniks tuleb bussi ehitada ja mingite igavate autodega sõita.
Vasta
#8
Sai siis alustatud Franki lahtilõikamisega. Tuleb au anda külameestele, kes pahtli, tati ja joptvõmati najal lõid illusiooni, et 
väga hull ei olegi. Tegelikult üsna hapu seis, aga nüüd on hilja kahetseda, nüüd tuleb lihtsalt teha ja loota, et teine pool on
pisutki parem.


[Pilt: 138406809-454499452625592-7205722569886763561-n.jpg]

[/url]
[Pilt: 138627789-715461665840213-8058724618548551159-n.jpg]

[url=https://postimg.cc/2LV7TkfR][Pilt: 139144205-1923550777785842-7772410825313720761-n.jpg]

Nii kaua kui tema usub, et võimalik, usun ka mina. Paar näidet ka Audi seisukorrast, enne kui temani auto jõudis ja peale tööde lõppu. Audile polnud küljekarpe üldse saadaval, seega pidi ta sedaani omasid modides uued ehitama. Mersule õnneks kõik plekid veel saadaval.
Audi läheb järgmine nädal värvi ja kui Frank valmis, tuleb ka tema ära värvida. Lahtine on veel see, et kas kogu auto üle värvida või siis see osa mis akendest allapolle jääb. Eks paistab.



[Pilt: 123134454-10216655382809675-187156187985225026-n.jpg]

[Pilt: kere2.jpg]

[Pilt: 123025541-10216655382449666-1391417489003113661-n.jpg]

[Pilt: kere1.jpg]
Vasta
#9
Noo kaeva edasi ja varu plekke juurde Big Grin
Minu oma oli selline: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?...#pid279213
Vasta
#10
Kas see Audi on vähemalt Q, et see higi ja vaev ära tasuks?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#11
Ilusa kujuga autosid võib niisama ka parandada, ei pea kohe q olema.
Vasta
#12
Noup, 1987 GT. Sentimentaalse väärtusega eelkõige. Ega neid ükskõik mis olekus just väga tihti müügile ka tule.
Aga jah, rahalise eesmärgiga ei oleks väga pointi teha. Valmis auto oleks odavamalt saanud kui sellele juba läinud on.
Teisest küljest aga nüüd võiks järgmised 10 aastat muretu olla, müüki tulevad vajavad enivei tööd.

Franki puhul pole tegelikult ka sentimentaalset väärtust, sest pole minu käes kaua olnud, pole ka originaal, w124 moto ju peal.
Aga mul on piisavalt jonni, et teha asju nii nagu ma tahan, mitte nii kuidas teistele meeldib või mõistlik oleks. Teeb selle kere ära ja vaatab pärast edasi, mis temast üldse saab. Paar mõttet on, aga neist täna veel vara rääkida.

Fiat 133 on aga nt low budget reklaamauto suveks. Visuaalselt üsna kobe tükk, kuigi põhjast tahab paarist kohast keevitust. Tänaseks sellel ka puudu olevad detailid külge kruvitud. Täidab oma 2021 suve eesmärgi ära ja siis vaatab, mis teeme temaga. Pildil prooviks Franki katuseraam ja kui hoolega vaadata, siis puu tagant paistab natuke Franki ka.

[Pilt: fiat.jpg]
Vasta
#13
Mida rohkem kaevad ja lõikad, seda rohkem tuleb juurde keevitada. Pildilt tundub suht timm, aga tegelikuses vaja veel vasakut poolraami teha, põhja ja tagumist osa tagatiiva juurest. Parem pool vast nii palju väljakutseid ei paku. Audi mis piltidelt tundus poole hullem, vajas tegelikult oluliselt vähem tööd kui W123. Nii palju erinevaid juppe ja lappimist saanuna võib minu W123 julgelt Frankensteiniks kutsuda. Muudmoodi teha ilmselt kutsuda saagi. 
[Pilt: 140538868-837386870325223-8387132630286371549-n.jpg]

[Pilt: 141335802-1295381014177880-4366809830909013833-n-1.jpg]

[Pilt: 141567774-260145915462619-7687989136882688877-n.jpg]

[Pilt: 141569682-935420390578785-8293749581705173147-n.jpg]


[Pilt: 138811834-129357079005820-6185452048728628836-n.jpg]
Audi on ootamas oma järge, et saaks selga uue värvi. Kui Frank kokku lapitud, eks tuleb ka tema värvimise saata, mida siin ikka enam koonerada, budget on juba täiega ribadeks.
Vasta
#14
Oli lootust, et parem pool ei ole nii hull ja selles osas oli ka õigus, sest tervet karpi vahetama ei pidanud. "Vaid" karbi mõlemad otsad tuli vahetada, keskelt ka üks paikamaine. Mis ei tähenda, et üllatustest puudu tuli. Lisaks said keevitust mõlemad poolraamid, põranda osa mõleamalt poolt, radika alune osa, mõlemad esitiibade alused osad, tagurataste/pagasiruumi osa, tagastange alune osa ja kindasti kuskil midagi veel, mis kohe ei meenugi. Kõiki neid koledaid pilte ei hakka siia hetkel lisamagi. Metallimees ilmselt pidi üsna mitu rahustit võtma töö käigus. Sellel autol polegi ilmselt ühtegi kohta, kuskohast keevitama ei pidanud. Nädalalõpus peaks auto koju tagasi jõudma ja siis saab alustada järgmise etapiga keretööde osas. Aprillis tahaks ikka hooaega selle roolis alustada.

Kui kellelgi olemas jaraatsib oma varudest loovutada, siis võib pakkuda mulle  müügiks järgnevaid asju:

Küljekarbi punnid x 3
Tagastange (originaal, hiinakat ei soovi)

Võib pakkuda ka hüva nõu, mis ainet karpide uputamiseks kasutanud olete. 

[/url][Pilt: 142964289-724278701613247-8895711567445274841-n.jpg]

[Pilt: 142333624-681180082553576-3112629325335792716-n.jpg]

[Pilt: 143411640-257131655928450-8549955950701577879-n.jpg]

[Pilt: 143860889-155259546233007-168424795060641584-n.jpg]

[url=https://postimages.org/][Pilt: 143860946-704923010389429-2334830464082084662-n.jpg]
Vasta
#15
Mis punne mõtled? Neid mis põhja all? Ma leidsin motonetist, vist olid 32mm
Vasta
#16
Vaatasin, kuid ei suutnud Motonetist neid leida. Soovitati Silberist tellida, pidi ca 3 eur tükk olema. Kuna peale keretöid sooviks ka tungraua tõstekohtade punnid ette saada, sean sammud esmaspäeval Järvele. Viimane Silberi külastus oli suvel Pärnus, kui Crocsid jalas sammusin läbi müügisalongi varuosaleti poole, uurimaks võimalust tellimaks apteegikaanele originaalkleepekat. Varuosatüüp oli üsna üllatunud kui ütlesin mida soovin ja millele soovin. Eniveis seda kleepsu ma ei saanudki, polevat enam võimalik tellida. 

Full kleepsude set sai tegelikult Ebay kaudu juba aasta lõpus ära tellitud, siiani need kohale lõunanaabrite poolt pole veel jõudnud. Selle ajaga jõudsin ise ühe w123 juhtistmete katete komplekti üliaeglase Omnivaga Sloveniasse saata. Eks paistab, kas minu kleepsud üldse kohale jõuavadki. Lootust siiski on.

Keevitusega nüüd lõpp. Kokku läks 70 + tundi ja olen aus, kui oleks teadnud tööde mahtu, poleks ilmselt üldse ette võtnud. Keevitust ei saanud vaid katus. Aga nüüd on tehtud ja kokkuvõttes likvideeritud selle auto suurimad hädad. Kui saab värvi selga, siis ülejäänud tööd saab juba ise kõik tehtud. Kuna roostet pole vaja rataste juures enam peita, siis logareid külge ei panegi.

Leidsin ka originaal tagastange, millele selle nädala sees tuleb ise järgi minna. Saan kasutada sõiduks oma bussi ja ühtlasi ka mootori lahti sõita. ÜV failisin ja üks põhjustuest oli just CO. Panen paagi täis, vähe lisandit diislile lisaks ja annan vähe pöördeid talle tunda. See buss pole just üleliia palju viimase aasta jooksul liikunud. Frank seevastu sõitis aprillist detsembrini 15 000 km. Teele ta mind ei jätnud kordagi.

Sain hunniku ÜV kleepse, vanimad 1997 aasta omad, mis ka käiku lähevad. Loodetud ja unistatud vanatüübi väikseid (kuni 1997) ei õnnestunudki leida. Plaan oli kasutada numbril vanu, st väikseid ÜV kleepse nt 1993-1994 ja Harjumaa logo, mis isegi õnnestus leida. No aga nüüd on nii. Lisaks viskan kindalaekase mõned rahapakid, mõni tonn rutsi võiks ju igaksjuhuks laekas olla miilitsatele pistiseks. See, et rahareform oli 1997 aastaks ammu juba möödas ei ole antud juhul üldse oluline. Kupüürid ise vanad ja juba ringluses olnud, pakkidel iseenesest peal kuupäevad 1993 aastast. 

Selleks, et oleksin rahul oleks vaja veel:

küljekarbi põhjale 3 kummijunni
tungraua ava katted 4 tk
ülemiste ilusliistude tüüblid 6-10 tk
alumiste liistude kinnitused ca 10 tk
ülemine aknakaare kroomliistu pealne tihend/kummiriba (vasak pool)
auto ära värvida
veermik üle käia (kuskilt mingeid hääli mäletan, mis häirisid)
vasak pooltelg ära vahetada
uued esimesed pidurikettad, klotsid ja rem komplektid
seisupiduri trossid, tagupidurite klotsid ja rem komplekt
uus summutitoru kollektorist kuni tagumise pütini
tagastange (on lubatud, et saan)
gaasipedaali hoovastiku timmimine
geneka rullik (see on keevitatud W124 oma) vaja ikka uut
full hooldus
esivõreliistud (on lubatud, et saan)
värskem esimene MB märk (on lubatud, et saan)
värskem tagumine MB märk
orig tööriistakomplekt
pagasiruumi ülemine viltkate (on lubatud, et saan)
esisistemete tagused originaal ajalehevõrgud raamidega sebida (on lubatud, et saan)
armatuuri alused kruviaukude plastikkatted (4 vaja, 2 on lubatud, et saan)
tagatule üks keeratav mutter/lukusti leida
üks uus vanakooli reg nr tellida
armatuuri alumine osa, st V2.0 valmis teha
veljed poleerida ja lakkida


[/url][Pilt: 144847690-447158990030221-7460189413862988113-n.jpg]

[Pilt: 144933863-2919378518346815-4175969749679864922-n.jpg]

[Pilt: 143534837-788915365380833-6594351956572484174-n.jpg]

[url=https://postimages.org/][Pilt: 144003310-437237244359593-5782655618042800515-n.jpg]
Vasta
#17
https://www.motonet.ee/et/toode/471862/K...O32-mm-PSA
või siis würdist 0561 669 107
https://wuerth.ee/kataloog/1172/index.html
Muuga ei oska nagu aidata.

Kui juba mehemoodi keevitamist oli, siis tasuks kriitilise pilguga vaadata ka tagumisi õõtsasid. Mu omal tuli amort läbi nt ja 116-l olid need ka suht mädad.

Ülejäänud veermiku remondi teed paari sotiga ära.
Vasta
#18
Ma sain ka Motonetist. Uksest sisse, poe lõppu, varuosa letini. Sealt vasakule ja siis otse edasi aga sealkandis tasub pilk juba vasakule hoida. Viimane või eelviimane riiuli vahe, enne nö järgmise saali algust. Otsisin ka tükk aega, vanasti olid vähe teises kohas.

Õõtsad soovitaks jaa üle vaadata, mul hakkas vedru läbi tulema...
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#19
Käin Motonetist homme läbi, paistab, et üks set kohapeal olemas neid punne. Aga on üsna mitu koledat pilti mida siia veel lisanud ei ole. Tagumiste õõtsade piirkond ka nende seas, need korras nüüdseks. Peale keevitust pilte pole veel, aga parem pool nägi välja muidu selline. 
[Pilt: 143473067-245057113661593-6974035161240273747-n.jpg]

Great news! Kleebised ka Tallinnas kohal, vaja homme Omnivast ära korjata!

Panen siis veel mõne pildi.

Enne
[Pilt: 139221892-322437235722437-5201185080559808910-n.jpg]

Pärast
[Pilt: 1-02.png]
Vasta
#20
Tavapärane põhjatu Mercedes-Benz. Tundub olema põhjalik töö tehtud. Rohmakaid keevitusi ei näe keegi mattide ja põhjamastiksi alt. Icon_rolleyes Peaasi, et kogu mäda välja arstiti ja kõik sisepinnad korralikult üle möglati.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,701 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,976 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,958 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,673 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,807 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,488 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,562 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 14,081 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne