Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-04-2020, 06:49 AM)Pealik Kirjutas: W124 kohta jälle uurin.
Mis asjad hüdroõli pealt toimivad?
...
Kui on mehh. õlipump nukkvõlli otsas, siis on vaid nivoo ja ASD hüdro pealt. Uuematel on ka roolivõimendi selle pealt - siis on kaheosaline (elik tandempump) ja kõik süsteemid sama õli pealt.
Nagu juba öeldi, on RV õli lihtsalt eriti stabiilne hüdroõli. Peamine erinevus on väga aeglane oksüdeerumine ja püsiv viskoossus.
ATF on mõeldud kaitsma friktsioonkatted ehk see on tugevalt modifitseeritud hüdrovedelik. ZH-M on jämedalt sama asi ilma friktsioonimanusteta.
Päris nii lihtne see muidugi ei ole, aga umbes jämedalt niipidi.
Postitused: 32
Teemad: 19
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
Kus ma leiaks 2000a clk näidikuteblokki punast pirni koos sokliga? Igalpool on valge pirniga pruun sokkel, aga oleks just 1.5 w punast pirni vaja.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Tere,
Küsiks nõu seoses roostega. On kellegil soovitada mingit head toodet mida kanda olemas olevale roostele selle peatamiseks? Üks variant oleks Buvanool, ehk on midagi paremat sellest?
Tänud.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Ei teagi kui hea või halb ta on, aga üks tuttav ja päris head tööd tegev plekksepp on Brunox nimelist asja maininud. Värvijad väga ei kiitvat kui peavad Buvanoliga töödeldud pindu värvima.
Edukat katsetamist.
Postitused: 39
Teemad: 20
Liitus: May 2011
Maine:
0
20-05-2020, 07:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2021, 08:29 PM ja muutjaks oli puuma.)
(20-05-2020, 11:15 AM)ignar Kirjutas: Tere,
Küsiks nõu seoses roostega. On kellegil soovitada mingit head toodet mida kanda olemas olevale roostele selle peatamiseks? Üks variant oleks Buvanool, ehk on midagi paremat sellest?
Tänud.
ei soovita
Postitused: 32
Teemad: 19
Liitus: Jan 2017
Maine:
0
Milline Motipi värv läheb 935u quartz blue värviga kokku? 954525 mida tavalise 935 peale pakub jääb liiga tume.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ei lähe ükski kokku. Kui tahad sobivust, siis lase segada ja spreipudelisse panna. Veel parem, kui lased enne mõõta - vana auto värv on alati veidi pleekinum, kui uus koodi järgi segatu.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Keegi oskab soovitada laserlõikuse kohta või tegeleb ise? Kolle ja turbo flantsid oleks vaja lõigata.
Turbo
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Ferresto laser
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Nordic Metal Works. Tartus lõikavad, aga Tallinnast saad kätte.
Postitused: 97
Teemad: 5
Liitus: Sep 2017
Maine:
1
Tere.
Selline asi on puudu nagu mootorsaan Burani C640 keskmine konsool või kate. Käib armatuurist alla ja katab karburaatorit. Pakkuda võib ka toimivat starterit ja variaatori katet. Tänud.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Siingi foorumis leiab Krown roostekaitse kohta teema, kuid on siililegi selge, et mingi eelise ta annab ning tehniliste nüansside asemel huvitab mind hoopis teiste vanatehnikahuviliste suhtumine. Töö hinda täielikult kõrvale jättes, kas kaasvõitlejad siin foorumis laseksid oma hobiautod selliselt töödelda ja kas see on täna näiteks W126 kerega auto puhul pigem eelis või hoopis puudus?
Ühest küljest kõlab ju roostekaitse hästi ja karbid ning võimalikud keevitatud liitekohad seda kahtlemata vajaksid, kuid teisest küljest võibolla ei ole see üldse esteetiline ja hea kui auto hiljem tilgub ja põhja alt ning igast õõnsusest mingit möga täis on. Aukude puurimist ükskõik millistesse auto osadesse ma nagunii ei lubaks, aga selletagi tundub ta üsna rasvane ja imelik värk.
Tunnistan ausalt, et ei oska otsustada, kas oma autosid pärast keretöid ja värvimist lubada Krowni roostekaitsetöötlusse või mitte ning alternatiivseid teenusepakkujaid ka eriti ei tea.
Mida Teie teeksite?
Aitäh!
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Mina teeks ise roostekaitse ja ainult põhjale ja karpidesse, augud puurida väga ei tahaks..
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hea küsimus.
Kui auto MITTE KUNAGI ei sõida talvisel aal, siis pole sel tähtsust, kuniks auto seisab kuivas ja ei marineeri märjana kuskil võpsikus. Suine vihm ei mädanda kuigi tõhusalt.
Oma kaarikud lasen võimalusel ikka üle võõbata, kuna mul musta numbri ambitsiooni ei ole. Krown on täna vist ainus, kes seda tööd mingigi garantiiga teeb. Möksijaid on muidugi palju, aga enamus neist tõmbab üle vaid nähtavad kohad. Mingid keerulised nurgatagused, mida keegi ei näe, jäävad tihti kuivaks...
Meil on Krownitud autosid õige mitu - ega need vist kuigi kaua tilkunud-haisenud?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mul on üks W123, mis on minu käes olnud viimased 15 aastat. Sõidan ainult suvel ja siis vaatan ka hoolega ilmateadet, et vihma ei sajaks. Päris "kuiva jalaga" ei ole ma pääsenud, auto on suvist vihma ikka mõned korrad saanud. Sügisel läheb auto kuiva garaazi kevadeni. Sellise kasutuse juures ei näe ma erilist mõtet korrosioonitõrjet teha.
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
09-10-2020, 03:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2020, 03:03 PM ja muutjaks oli Lepz.)
Ma lasin u 2 aastat tagasi oma s123 krowniga mõkerdada. Sillad ja põhja. Tilkus küll, aga haisu ei mäleta või ei haisendki. Coronat siis veel maailmas olemas polnud ja ju haistmismeelega kõik korras oli. Mälu samas võib alt ka vedada. Küll oli seda üsna uljalt lastud ja esi taga põllel oli nagu värvi ka maha lastud. Kuigi töötluses olid põhi ja esi/taga sild. Muidugi värv võis kehva ka olla. Nüüd 2 aastat hiljem saatsid sõnumi et peaksin uuendama tehtut, aga nüüd peale keretöösid olen natuke arg, äkki käivad selle püssiga sama uljalt ringi nagu eelmine kord?!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Oda, nii kehvasti oligi värv peal, et õhupüssiga lasid maha? Või olid labaselt maha kraapinud millegi kõvemaga?
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
(09-10-2020, 08:49 PM)v6sa Kirjutas: Oda, nii kehvasti oligi värv peal, et õhupüssiga lasid maha? Või olid labaselt maha kraapinud millegi kõvemaga?
No mina ei tea millega või kuidas nad kriipisid, aga imelikud jäljed ma hiljem kodus sellistest kohtadest leidsin. Sellega ei saanud küll rahule jääda.
Nüüd uue värviga ma eriti ei julge nende poole pöörduda. Äkki teevad seekord ka nii ja siis on ikka väga kole vaadata!
Sama küsimus, et kas on vajagi, kui auto sõidab ainult ilusate ilmadega. paar korda on natuke vihma ka saanud ja kruusateesid väldin.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mind on eos juba võõrandanud see aukude puurimise teooria.
Ja teisalt, võib-olla minu alusetud hirmud, aga frantsiisiäridesse minul usku ei ole.
Vaja on kohta, kus tõstuk ja survepesur olemas on. Aega kuivamiseks ja siis, käed külge!
Kapitalistlikus ühiskonnas on kulumaterjalidel hea valik.
Usun, et iga autohoolik tunneb oma tehnikat siiski kõige paremini ja teeb seda hoolsamalt.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Minule ka see aukude puurimine ei istunud, seega valisin paketi, kus oli sees esisild, tagasild ja kogu põhi.
Võibolla nüüd 2 aasta jooksul on midagi muutunud või teevad teistmoodi. Ei tea. Ilmselt enam uue värviga katsetama ka ei lähe
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
|