Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb Sl600 ,R129
#21
Reddog Kirjutas:vajaka oleks mul uut tagumist istet ja kui on kuskil lohakil siis ka esiistmeid... Kuidagi imelik tundub mu tagumine iste.. ei istu pesas jne jne. Kui hästi on saada sul keredetaile nagu ntx esitiiba juhipoolset ja tagatiiva äärt? Yldiselt oleks sellest huvitatud

Ei oska aidata kahjuks
#22
Nüüd on lõbu laialt .. hommikuti on teed märjad ja külmad :cool2: ,iga ristmik potensiaalne driftimis koht isegi siis kui seda ei tahagi.Oli isegi mõned päevad libedat aga siis ei juhtunud oma autoga sõitma kahjuks.
Kas oskab keegi mingit linki anda kuidas saab Asr-i elimineerida/väljalülitada ?
#23
Kaitse välja?

Edit: Küll 500 kohta aga ehk käib samamoodi. LINK ja seal linke veel... ning seal vast vähe rohkem asjalikumat inffi kui mu "kaitse välja" idee. Big Grin
Turbo
#24
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis tuli neid kaitsmeid suisa 3tk välja kakkuda...et ASR-ist lahti saada.
Kõige lihtsam variant on mõne ratta anduri kahjutuks tegemine...

#25
92S500 Kirjutas:Kõige lihtsam variant on mõne ratta anduri kahjutuks tegemine...

See variant ei sobi .. plaanis korra proovida lihtsalt,et ettekujutus saada mis teeb ilma asr-ita
#26
Tõmba ASR ajul pistik maha ja probleem lahendatud, isegi kruiis jääb toimima.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#27
Rolz Kirjutas:Tõmba ASR ajul pistik maha ja probleem lahendatud, isegi kruiis jääb toimima.
Ahah ,asjalik soovitus ... kus see asuda küll võiks :question:
#28
See on seal karbis, kus mikromootoritega autodel muidu aku peaks asuma. Kuuskantidega kinni paremal pool, S-il on küll vähemalt.
Ahjaa ära siis B-switchi unusta täismõnu saamiseks...kuigi eriti vahet ei tohiks olla mis käik sees onConfusedmile:

#29
92S500 Kirjutas:See on seal karbis, kus mikromootoritega autodel muidu aku peaks asuma. Kuuskantidega kinni paremal pool, S-il on küll vähemalt.
Ahjaa ära siis B-switchi unusta täismõnu saamiseks...kuigi eriti vahet ei tohiks olla mis käik sees onConfusedmile:

Aitäh
B lülitit ei viitsi modida kuna selleks tuleb keskkonsool eemalda. kunagi tuleb see töö niikuinii ettevõtta ,eks siis vaatab.Seniks kasutab kangiga B asendit
#30
Mul on selline huvitav küsimus, et palju see masin kütet võtab keskmiselt ? Alla 20 tuleb ära ?
#31
bulldoze Kirjutas:Mul on selline huvitav küsimus, et palju see masin kütet võtab keskmiselt ? Alla 20 tuleb ära ?
mul jäävad keskmised hetkel 20-25 kanti .Palju on külma mootoriga sõitmist ,lisaks temp ülu 80 ei lähe hetkel
#32
Karta on et eesti oludesse on seda masinat kallis tuua... statoil ja muud lojused oleks muidu õnnelikud aga nuh egas siis see pyhapäevaseks kirikukäimis autuks ka ei sobi:biggergrin:
#33
Reddog Kirjutas:Karta on et eesti oludesse on seda masinat kallis tuua... statoil ja muud lojused oleks muidu õnnelikud aga nuh egas siis see pyhapäevaseks kirikukäimis autuks ka ei sobi:biggergrin:
Eestis sõites läks mul keskeltläbi paak (80 liitrit) päevas.Ei ole tegemist ökoautoga
#34
Sai siis alustatud audio süsteemi upgradega.Asja käigus tuli välja,et tuleb suur osa salongist lahti harutada selleks,et saaks kätte raadio juhtmestiku.Nimelt vastupidiselt eelnevale arvamusele jookseb headunitist tüüner/võimu mitte standartne kaabel.Eks siis sama korraga saab veetud ka suurem osa signaali kaableid edaspidiseks tarbeks ka juurde.Kirumist ja vandumist jagub pikemaks :biggergrin:
#35
värskemaid pilte lihtsast väiksest tööst nagu raadio vahetus :help:

[Pilt: PICT0001.sized.jpg]
[Pilt: PICT0003.sized.jpg]
[Pilt: PICT0005.sized.jpg]
[Pilt: PICT0007.sized.jpg]

Konsooli raam käis ka muidugi välja
#36
Kas selle ASRiga pole mitte nii, et kui lahti ühendada jääb süsteem avariise ja mingi 30 % võimsusest on ainult saadaval (see on see osa, mida gaasipedaaliga siis manuaalselt tõmmata saab). Ja rattaanduri lahti ühendamisega pidavat ka sama asi olema. Ainuke lahendus on minuteada see kui anduri sisendid ringi tõstad - tagumised ette, siis ei saa massin aru, et läbilibisemini toimub.

Võibolla panin nüüd rukki, ei tea.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
#37
inc13 Kirjutas:
92S500 Kirjutas:Kuna ise päevast päeva 500-se S-iga liiklen ja kirun käigukasti, mis stardib kohaltvõttes 2 käiguga, küsin ,et kas sul ka plaanis selle vastu midagi teha või ei häiri kohaltvõttes uimasus?
Üldiselt auto tundub täitsa kompu.Confusedmile:

Mina küll tavaliselt stardin esimesega kui kiirendust vaja ..."B positsioon" abiks... Selle funktsiooni võib tuua ka lüliti alla vajaduse korral


Väga huvitav, kuidas seda w126 'l teha? äkki keegi juhendab,

Oleksin väga tänulik. Rolleyes
#38
no seda võin kindlalt ütelda.et 600 meestel on asr.i maha saamine keerulisem kui teistel vanadel mb masinatel.sul on seal nimelt kaks elektronilist drosssel-klapp mida juhib eraldi juhtplokk ja kui nyyd halvad asr-i ära siis on sellega jokk. masin on kohe avariis ja ei liigu kuhugi poole.ainus võimalus on asja petta. isegi abs-i veaga peax ta jõuetux muutuma.
#39
Jagasin valeinfot - minu SL-il sai tõesti asja nii maha kui võtsin ABSi lahti.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
#40
Väike update siis,sai vahetatud velgesid.Esimesed veljed peale vahetust nägid välja sellised :evil:

[Pilt: v.sized.jpg]

Põhjuseks on originaalvelgede perversne poltide süsteem,sellest teen eraldi teema ja pildid hiljem.

Samuti sai vahepeal audio süsteem valmis ja salong kokku tagasi.Siinkohal special thanks oma naisele :cool_rsvd:

mõned uuemad pildid ka

[Pilt: PICT0002.sized.jpg]

[Pilt: PICT0006.sized.jpg]

[Pilt: PICT0007.sized.jpg]

[Pilt: PICT0009.sized.jpg]

[Pilt: PICT0013.sized.jpg]

[Pilt: PICT0015.sized.jpg]


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,984 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB, 320SL 1996, R129 / SL350 R230 / X167 GLS350 - Sqad Sqad 57 44,025 04-10-2020, 10:28 AM
Viimane postitus: Sqad
  R129, SL500, 1994 - muik muik 28 20,385 22-09-2010, 12:10 AM
Viimane postitus: muik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne