Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
21-04-2020, 02:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2020, 02:48 PM ja muutjaks oli inc13.)
(21-04-2020, 01:29 PM)secman Kirjutas: Kulunud. Eks hind räägib ise enda eest.
Hinna poolest on see hetkel odavaim 560sel mis sõidab ja on arvel.
Kulumise poolest ei saa küll eriti kurta.Mootor on väga korralik (on selleks tehtud),sisu on korralik ja kulumata,uksed on korralikult paigas ja käivad nagu mersul peavad.
Veermikus enamus asju uued... nii,et ma ei tea millest sa räägid,tõenäoliselt ei tea sa ise ka
Kere tahab tüüpkohtadest tegemist.Hetkel on need kohad konserveeritud,et edasi ei roostetaks.
Sellest ka odav hind hetkel
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(21-04-2020, 02:40 PM)inc13 Kirjutas: (21-04-2020, 01:29 PM)secman Kirjutas: Kulunud. Eks hind räägib ise enda eest.
Hinna poolest on see hetkel odavaim 560sel mis sõidab ja on arvel.
Kulumise poolest ei saa küll eriti kurta.Mootor on väga korralik (on selleks tehtud),sisu on korralik ja kulumata,uksed on korralikult paigas ja käivad nagu mersul peavad.
Veermikus enamus asju uued... nii,et ma ei tea millest sa räägid,tõenäoliselt ei tea sa ise ka
Kere tahab tüüpkohtadest tegemist.Hetkel on need kohad konserveeritud,et edasi ei roostetaks.
Sellest ka odav hind hetkel
Ei tea jah, pole 10 aastat näinud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(18-04-2020, 08:14 AM)nostromo Kirjutas: Ütleme nii et otseselt kiiret tal müügiga pole kuid ei jöua köiki autosid korraga kasutada. Tal veel ka 850Ci müügis:
https://www.auto24.ee/used/2003665
Vale foorum. No mille jaoks. Minu suur unistus ja jälle ei saa öö otsa magada.
Ei tea kuidas sellega, aga enamus V12 kaheksaid, mida olen ostuhuviga Eestis proovinud, on olnud täiesti jõuetud ja ülikallite pisivigadega. Lisaks lagunevad meeletult (kogemus siin ainult V12 seitsmestega).
Kahjuks pole hetkel seda raha ja niisama kõvatamise mõttes proovima seda ei hakka.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
220kW pole V12-st jah teab mis vöimsus. Eriti sellise kere kohta. Ehk veidi jöuetu ta on. Aga ilus!
MB M120 samal ajal 290kW
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
21-04-2020, 05:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2020, 05:17 PM ja muutjaks oli hents99.)
Olen väga korraliku e38 peal hilise otsa v12 mootorit proovind....
Kuna tegemist väga kehva plokikaanega (2klapi tehnika, aga ikka väga halb)+ lihtsalt suur töömaht...
Et dünaamika suht olematu. Kui mälu ei peta, siis vana rullikas e30 325/327 m20 mootoriga tegi iga kell v12 e38 koti pähe...kuni maanteekiirusteni muidugi, üle selle e30 jaoks juba ebaturvaline kiirus stock vedrustusega.
M120 oli ses mõttes vingem. Et ei mindud ala M103 kaantega (mis on way paremad kui Bmw v12 omad), vaid sama , mis r6 too aeg.
Bmw oleks võind teha 2x s50 kaantega v12......
Siis oleks kindlasti 850 garaazis.
Eks sellise kerega bmw on iga kupee fännaja üks lemmikutest. Ka minu.
Tellisin väikse mudeli
Aga kui kunagi võimalus tekib, siis m5 v10 mootoriga oleks tip top...võiks täitsa BMW’d omada.
Nagu ka e30 m3. Need autod vähemalt pole mainekahjustust saanud.
Btw. M120 tava 6.0 stock raua ja progeajuga on 510hp dynapack rummudünos teinud...nii et hingab küll. Väljalaskekolled annavad minimaalselt 100hp sellise moto puhul.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(21-04-2020, 05:12 PM)hents99 Kirjutas: Olen väga korraliku e38 peal hilise otsa v12 mootorit proovind....
Kuna tegemist väga kehva plokikaanega (2klapi tehnika, aga ikka väga halb)+ lihtsalt suur töömaht...
Et dünaamika suht olematu. Kui mälu ei peta, siis vana rullikas e30 325/327 m20 mootoriga tegi iga kell v12 e38 koti pähe...kuni maanteekiirusteni muidugi, üle selle e30 jaoks juba ebaturvaline kiirus stock vedrustusega.
Offtopic, aga ei nõustu. Enda 38'l sai vahetatud kogu süütesüsteem uue vastu. Kütusekulu langes pea 2x ja jõudu tuli kah kuhjaga juurde. Mustad jutid sai kahe bussipeatiuse vahele lastud.
Pigem ütleks, et M120 on uimane (mõtleb, et mis nüüd peremees tahab ja siis lajatab) , bemmi v12 läheb kiiremini alt pöördesse, ehk kohene reaktsioon. Suurel kiirusel jääb muidugi mersule maha, aga meeldib mootori täpsus reageerimisele. Mercedes-Benz V12 puhul häirib jubedalt see ooteaeg, millal gaasipedaali asend mootorisse jõuab ja ootamatult lahvatab. Lisaks kohutav ASR, mis ei saa aru, millal reageerima peab. Huvitav on ka see, et kui mersul üks pool mootorist ei tööta, siis auto on täiesti jõuetu. Bemmi v12 läheb poole mootoriga kah 200-ni välja.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Sest Bmw-l oligi eesmärk omaette, et ka 6silindriga peab auto saavutama 200km/h.
Selle põhjal ei saa pidada üht mootorit teisest paremaks.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
22-04-2020, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2020, 12:51 PM ja muutjaks oli hents99.)
(22-04-2020, 11:28 AM)ignar Kirjutas: Sest Bmw-l oligi eesmärk omaette, et ka 6silindriga peab auto saavutama 200km/h.
Selle põhjal ei saa pidada üht mootorit teisest paremaks.
Mersul on selle jaoks Service number, kui midagi juhtub...
Katkise asjaga ei sõideta. Viiakse kopteriga linnulennult ja kiiremini auto juurde, mis on mõeldud kiireks sõiduks....
Jah. Maitse asi. Imelik on lihtsalt mõelda, et m120, mis lihtsalt on päris palju võimsam sama aja Bmw vastest, dünaamika tundub (ilmselt tundub sõnal on rõhukoht) ikkagi palju lahjem Bmw omast...
Tegelikkuses on jõukasv tuntav sisselaske nuka keeramisega. Tunne, et algus on nõrk....
Ei ole, keskpööretelt ca 3200-3500 on lihtsalt palju rohkem, mida nuka keeramiseta ei saa.
Olen proovind m104 puhul nukka mitte keerata...Saab sellise ühtlase kõveraga jõujoone. Jõudu on vähem - kütusekulu ka madalam.
Aga ma testin varsti. Nii ikka kõige lihtsam.
Juba valmistan m120 mootoripukki ette
Teemasse kah....
Kas kellelgi võib veel vana mb bussi vaja minna?
Oleks vaja mingi rakendus leida.
2.3 diisel + atm kast.
Mootoril said sisse turbodisla kolvid ja kepsud.
Kaanetööd said ka enne kokkupanekut tehtud.
Om605 turbo ja 6mm plunseritega pump.
Seisma jäi ca 1.5a tagasi. Pumba hoovastik ei saand ühendatud seestpoolt.
Kuna asukoht kehva ja ei viitsind õlijalga maha võtta, siis jäigi selle taha.
Pumba plunserite latti lükates töötab
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
05-05-2020, 10:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2020, 10:27 PM ja muutjaks oli nostromo.)
1995 C140 CL500 / oksjonilöpp kolmapäev 6.5. klo 20.00 (hetkel 1460€):
https://www.osta.ee/72h-oksjon-1eur-algh...98425.html
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
17-05-2020, 08:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2020, 08:51 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kes ei karda mustlaste käest autot osta siis Rumeenias (siiski EU-maa) 2007 must G55 368kW 95.000km millel juba 2008 fl sisu päris ok hinnaga 37.999€:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...a881efe31b
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
21-05-2020, 07:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2020, 10:35 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
(05-05-2020, 10:26 PM)nostromo Kirjutas: 1995 C140 CL500 / oksjonilöpp kolmapäev 6.5. klo 20.00 (hetkel 1460€):
https://www.osta.ee/72h-oksjon-1eur-algh...98425.html
Nüüd sama pill auto24 lehel oksjonil. Õnnetu lugu sellega vist, isegi rändkarikaks ei paista minevat.
Kuskil teemas keegi kirjutas lähemalt ka mis visiidil silma jäi, aga enam ei meenu kes või kus.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
22-05-2020, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2020, 12:29 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
(22-05-2020, 10:47 AM)Marksus Kirjutas: (05-05-2020, 10:26 PM)nostromo Kirjutas: 1995 C140 CL500 / oksjonilöpp kolmapäev 6.5. klo 20.00 (hetkel 1460€):
https://www.osta.ee/72h-oksjon-1eur-algh...98425.html
[img][/img]
Nüüd sama pill auto24 lehel oksjonil. Õnnetu lugu sellega vist, isegi rändkarikaks ei paista minevat.
Kuskil teemas keegi kirjutas lähemalt ka mis visiidil silma jäi, aga enam ei meenu kes või kus.
(15-04-2020, 07:52 PM)MAV Kirjutas: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3347209
Tahtsin omale tagavaraosadeks osta.
Autol ei ole mitte ühtegi tervet plekki. Üle värvitud vist aerosooliga. Pahteldustöö paistab värvi alt välja.
Aknad liiguvad vaevaliselt. Nii sise- kui välisdetailid ripuvad küljes suure usu abil. Ilmselt esimesest august laguneks kogu auto juppideks.
Pooled lisad ei tööta ja hüdraulika osa pekkis.
Isegi 1000€ eest ei ostaks.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid292436
E55 AMG
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
29-05-2020, 06:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2020, 08:15 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
(29-05-2020, 06:00 PM)nostromo Kirjutas: Saksas 2009 373kW 159.000km valge 34.500€, paistab et kiire-veel eile oli paar tuhat kallim.
Toodud Dubaist, Saksas arvel.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...a2347648b3
See Saksast müügis olev, huvi pärast vaatasin. Kui pisutki süveneda, siis ma oma poolpiduse saksa keelega loen sealt välja, et mootorikahjustusega. Liiga pikad küünlad olid ja said kolbidega kokku. Ainult korra pandi käima Remont hinnanguliselt 5000€
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
29-05-2020, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2020, 12:09 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ei jöudnud sellesse saksa k teksti süveneda. Ju siis seepärast soodne hind.
Kuigi Saksas arvel siis olen kuulnud et ei pruugi sellest hoolimata Eestisse arvele saada kuna uuena Dubaisse müüdud?
Et pole katalüsaatoreid vms?
Ehk ostad Saksast Saksa nr-itega auto, vurad sellega 2000+km Eestisse ja siis selgub et arvele ei saagi ja pead hakkama Saksasse vm edasi müüma?
Kuna Saksas ja Eestis erinevad tehnonöuded olgugi et mölemad EU-riigid?
Kattide lisamine ka ei päästa (kuna tehasest pole ette nähtud)?
2008 CL65 122.000km hind langenud 23.499€ peale-önnestuks vast 20-21K peale tingida:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...dd4e2531d1
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
12-06-2020, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2020, 10:44 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Läti 2008 120.000km höbedane G55 toodi Eestisse öige omaniku kätte. Korralik isend on.
Eile tuli Saksas Speyer'is uuesti müüki vana lemmik-2008 läikivmust G55 96.000km 39.990€. Keegi vöiks selle Eestisse osta ja ma ostaks aasta pärast ära
Mh G63 suured ilusad punased pidurid (uuena 3700€)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...5b5050f193
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
13-06-2020, 12:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2020, 12:33 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Pole 40K kohe tagataskust võtta. Milleks selline rumal küsimus?
Liisingut vist ei anta kui pole Eesti registris?
Ja 12 aastat vana ka-liisingut vist sellistele uunikumidele ei anta.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
10-07-2020, 04:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2020, 04:21 PM ja muutjaks oli nostromo.)
|