Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 SRS
#1
Peale keretööde tegemist põleb SRS tuli. Keretöö mehe sõnul võttis istmed välja ja pani käima ning peale seda tuli enam ära ei kustu. Vea koodid mis olid mälus peale seda on järgnevad:
2 SRS Control unit self test failure
3 Driver Airbag squib (Firing charge circuit)
4 Front passenger Airbag squib
5 Driver seat beat buckle switch (ETR,)
6 Front passenger seat belt buckle switch (ETR)

5 ja 6 sai ära kustudada, aga teisi ei saa, kas oskab keegi mind aidata selle probleemiga? Istme ja turvavööde ühendused olen üle kontrollinud. Käisin diganostikas kus võeti juhi airbag maha aga airbag pole vigane.
Kes oskab aidata võib helistada 56157545
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#2
Kõige esimese asjana tasux ülepingerelee üle kontrollida/joota või vahetada ja kaitsmed kontrollida/vahetada. Enamus elektrivigasid W124-ja puhul on sellega seotud. Rooli taguse kontaktiplaadi seisukorda võix samuti hinnata, nagu ka turvavöövastuste oma (et näitex mõni juhe pistiku või vastuse seest lahti polex tulnud). Samuti võid proovida vähemalt 24-jax tunnix aku juhtmed maha võtta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
(14-03-2020, 02:01 PM)Werewolf Kirjutas: Kõige esimese asjana tasux ülepingerelee üle kontrollida/joota või vahetada ja kaitsmed kontrollida/vahetada. Enamus elektrivigasid W124-ja puhul on sellega seotud. Rooli taguse kontaktiplaadi seisukorda võix samuti hinnata, nagu ka turvavöövastuste oma (et näitex mõni juhe pistiku või vastuse seest lahti polex tulnud). Samuti võid proovida vähemalt 24-jax tunnix aku juhtmed maha võtta.

Ei aita see tegevis üldse . need asjad ei puutu üldse airbagi süsteemile
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#4
(15-03-2020, 02:18 AM)arturmalcik Kirjutas: ....
Ei aita see tegevis üldse . need asjad ei puutu üldse airbagi süsteemile

Ohoh, see on huvitav väide. Olukorras, kus kogu juhtvool (mitte komponentide toide!) tuleb ÜPR kaudu... Kuigi ilmselt seekord ÜPR vigane pole, kuivõrd muu auto näikse toimvat.

Ega ometi rooli maha ei kistud ja spiraalkaablit tsentreerimata tagasi topitud jõuga? Lõhnab kas uitamaläinud vooluts maha põelanud komponendi või labase kontaktiprobleemi järgi ahelas kontroller-->juhi padi.

Kes ja kuidas tõdes, et juhi padi on OK?
Vasta
#5
W140 oli kunagi viga spiraalkaablis. Vahetusega kustus ka SRS. Puhastada võid ka turvavööde pesasi. Edu.
Vasta
#6
Rool maha ei käinud, truumu diagnostikas võeti airbag maha ja asendati mingi asjaga aga veakoodi ei saanud endiselt kustu. Eks proovin ülal antud soovitusi. Vb jutmestik keevitusega sai viga, kas srs juhtmed jooksevad juhi mati alt läbi karbi juurest?
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#7
Oleneb mudelist siis juhtmed võivad olla mõlema istme all, need lähevad turvavöö kinnitisse.
Vasta
#8
(15-03-2020, 09:48 AM)Even88 Kirjutas: ...
Vb jutmestik keevitusega sai viga, kas srs juhtmed jooksevad juhi mati alt läbi karbi juurest?

Jah, sealt SRS juhtmekimp muu hulgas läbi käib. Nagu ka keskluku vaakumi plasttorud...

Kas keevitati ilma polstreid kergitamata siis?

Kas aku ikka ühendati keevitamise ajaks lahti? Uitvoolud skeemis on väga vastikud asjadSad
Vasta
#9
Aku oli lahti keevituse ajal, polstrid eemaltati kõik enne keevitustöid. Keevituse käigus sai juhtmestik veits kuuma, aga visuaalsel vaatlusel midagi kokku sulanud polnud. Eks tuleb juhtmestik üle kontrollida seal piirkonnas uuesti.
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#10
Leidsin probleemi allika. Kunde poolsesse srs kaablikimpu oli sisse tunginud keevitus traadi ots, kolm juhet olid omavahel lühises. Tegin selle koha korda, aga tuli põleb endiselt. Kahtlustan et juhtmoodul on läbi tänu sellele lühisele.
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#11
Kas SRS mitte ei tahtnud vea nullimist läbi diagnostikapistiku? Kas sel on 8-, 11- või 16-klemmiline aku kõrval?
Vasta
#12
(14-06-2020, 09:37 PM)v6sa Kirjutas: Kas SRS mitte ei tahtnud vea nullimist läbi diagnostikapistiku? Kas sel on 8-, 11- või 16-klemmiline aku kõrval?
16-klemmiline pistik on sellel autol.
Aktiivsed veakoodid on nendiselt:
2 SRS Control unit self test failure
3 Driver Airbag squib (Firing charge circuit)
4 Front passenger Airbag squib
Kustuda neid vilgukoodi lugejaga ei õnnestu.
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#13
Kas toide ikka peale tuleb SRS plokile?

Kuidagi väga pime on elu.
Vasta
#14
w220 näitas ka kõrvalistuja padja viga. Oli ka miskine airbag squib....
Mul piisas sellest, et näppisin ukse sees oleva padja pistikud üle. Kustutama pidi ikka aparaadiga. Tagasi pole enam tulnud.

Sul vähe kirjum lugu, aga tsiteerin siinkohal enda srs jama lahendust. Nõnda sain ma tookord asjast aru. Nüüd juba üle poole eesta möödas ja midagi täpsustuseks ei oska öelda.

"Niipalju sain targemaks, et nende pistikute sees on miski süsteem, et staatiline elekter ei paneks patja plahvatama. ja see metall jubin seal pidigi teinekord neid probleeme tekitama. Pidi piisama pistiku kasvõi pooleldi välja tõmbamisest ja tagasi panekust.
Kuna ei jaga palju sellest valdkonnast, siis võimalik, et selgitus veidi puusse, aga niimoodi ma asjast aru sain. Kui selline mure, siis tasub pistikud üle vaadata. "
Vasta
#15
W220 on kõnealuse malmist vestetud liikuri kõrval kosmoselaev...

Aga pistikud võiks muidugi üle käia puhastusvahendigaWink
Vasta
#16
Seda küll, aga vool ja pistikud on samamoodi olemas. Isegi päris kosmoselaevas (:
Vasta
#17
(15-06-2020, 02:52 PM)v6sa Kirjutas: Kas toide ikka peale tuleb SRS plokile?

Kuidagi väga pime on elu.
Ei tea, kust seda kontrollida saab? pole keskosa lahti kiskunud veel.
EK Wood OÜ-Toodame ja müüme söestunud pinnaga voodrilaudu.
https://ekwood.ee/
56157545
Vasta
#18
(17-06-2020, 08:42 PM)onu_siim Kirjutas: Ma küsiks, kuidas SRS-aju saab koode väljastada, kui tal toidet pole?

MA nüüd häbenen natuke - jummalast õige küsimus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 167 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 252 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 423 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 341 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 764 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,394 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,436 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,466 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,658 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  MB W124 tagaluugi reguleerimine melw124 8 3,116 11-06-2020, 07:31 PM
Viimane postitus: Helari



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne