Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
#61
Tegelikult käis see auto Märtsi alguses 200k hoolduses.
Maksma läks see jama 400€.
Muidu kalla ja talla.
Vasta
#62
Täna sai tehtud üks vahepealne õlivahetus. LS 209850.
Sisse läks järjekordselt Liqui Moly Toptec 4200 5w30, õlifilter, mootori õhufilter.
Õlikindlaks tehti õlipunn.
Rahaline kadu 190€.
Vasta
#63
ÜV sooritatud vigadeta(Profidiagnostik, Helgi tee 4), järgmised 2a mureta.

Raha taheti 40€
Vasta
#64
Vahetasin päevatule lambi, kulu 1,7€.

Vähemalt oskas ülevaatuse ajal ilusasti käituda. Big Grin
Vasta
#65
Tõin eile Silberist uued kojamehed, rahakotist kadus ümmarguselt 36€. Külge ei ole veel jõudnud.

Ilmselt hakkab sildades jälle mõni šarniir läbi minema, käitub mingitel hetkedel natuke kummaliselt, samas ÜV ei näidanud midagi. Viimase põhjuseks ilmselt endiselt all olevad lamellid(võimalik, et ka kummalise käitumise põhjuseks), mis on suvel ikka ülimalt pehmed. Sees küll peaaegu 3atm(2,5 on ettenähtud), aga kusagil veidigi ebatasasema peal parkides on rehv mõlkis. Sügisel ostan uued talvekad, senikaua tuleb, aga rehvidel silm peal hoida, kas kulutab jooksu rehvid kusagilt ära või mitte.

Laupäeval saab autol minu käes 2a täis, nibinnabin jääb puudu, et tuleks läbisõiduks 80k km.
Vasta
#66
220k km hooldus sai täna tehtud United Motorsis.
Lisaks hooldusele sai lastud vahetada veelkord kastis õli.
Auto pidavat korras olema. Smile

Hoolduse hinnaks ca 900€.
Vasta
#67
Esmaspäeval jõudsid kohale üle kivide ja kändude GoodYear UltraGrip Performance SUV rehvid, täna said lõpuks alla.
2017 sügisel ostetud Hankookid läksid pensionile.

Rehvid ise maksid 226€/tk+km, rehvivahetus 55€.

Eelmine reede said lõpuks vahetatud hõõgküünlad, aega võttis kõigest aasta. Kaks läksid puruks, ülejäänud tulid ilusasti välja. Raha taheti selle töö eest 150€.
Vasta
#68
Mõned pildid Oktoobri kuust, kui Saaremaal rallil sai käidud.

[Pilt: P5SY1V.jpg]
[Pilt: 4k0sJk.jpg]
[Pilt: REfVM5.jpg]
Vasta
#69
Paar nädalat tagasi sai auto ca 230k pealt vahehoolduse.

Siis suri ära kundepoolne klaasipesur, kui ma koju jõudes kapoti üles tõstsin ja teibitud pihustit nägin, tuli meelde küll, et selle kohta tehti 2,5a tagasi, kui auto ostetud sai Silberi poolt märkus, et see lapitud. Egas midagi, läksin UM'i ja küsisin uut. Maksis jämedalt 30€, varuosamees küsis veel, et kas tahan ühte või kahte? Kuna hind polnud jalustrabav ja kohe kohapeal olemas, küsisin mõlemad, varuosamees veel mainis, et noh, kui esimene juba ära on pudenenud, ju pudeneb teine ka varsti ära.
Kundepoolne sai vahetatud, aeg juhipoolse vahetamise käes, nii kui käe külge panin, nii ta ära ka pudenes. Seega kaks uut klaasipesurit küljes ja nüüd näeb jälle sõita.
Muus osas ikka selline kalla ja talla režiim.
Vasta
#70
Kolmapäeval käis 239998km pealt õlivahetuses. Lõpetasin esinduses hoolduses käimise ära.
Alla said suverehvid ja muus osas endiselt kalla ja talla.
Vasta
#71
Viimasest kirjutamisest jupp aega möödas, aga paneks vahelduseks paar asja kirja.

Juunis sai see auto kastiremondi ES Racingus, tüüpilised 722.6 hädad, vahetas nõksuga käike ja pöörded veitsa kõikusid.
Septembri alguses sai 250 000km täis, sellega koos sai ka järjekordne hooldus tehtud.
Vasta
#72
Reedel said alla järjekordselt talverehvid ja ette uued kettad-klotsid. Vanadega sai sõidetud ca 60k km, klotsid hakkasid otsa saama ja kettad läksid vahetusse, sest olid juba mõnda aega kõverad.
Seekord läksid alla Brembo kettad ja klotsid.
Vasta
#73
6.01 sai tehtud järjekordne hooldus(260 000), sama soojaga sai auto uued tagumised pidurid. Piduritest sai toimetatud siis tagapool kõik, kettad-klotsid, seisupidurimajandus mõlemas trumlis uus ja mõlema poole seisupiduritrossid.

Sai huvi pärast vaadatud, palju koroonajama läbisõitu mõjutas ja tulemused selle auto puhul sellised: 2018 - 38k km, 2019 - 37k km, 2020 - 27k km.

Muus osas ikka kalla ja talla.
Vasta
#74
(27-01-2021, 11:45 AM)Eero_S Kirjutas: 6.01 sai tehtud järjekordne hooldus(260 000), sama soojaga sai auto uued tagumised pidurid. Piduritest sai toimetatud siis tagapool kõik, kettad-klotsid, seisupidurimajandus mõlemas trumlis uus ja mõlema poole seisupiduritrossid.

Sai huvi pärast vaadatud, palju koroonajama läbisõitu mõjutas ja tulemused selle auto puhul sellised: 2018 - 38k km, 2019 - 37k km, 2020 - 27k km.

Muus osas ikka kalla ja talla.

Mitmes ring sa juba neid pidureid vahetad? 

Herki
Vasta
#75
Tundub, et 2. ring.
Vasta
#76
Teine jah, taga oleks piisanud ainult ka klotside vahetusest, aga kuna seisupidurit pidi suht iga kvartal peale keerama, siis mõtlesin, et teen korraga kõik uueks ja ehk kestab pikemalt.
Ma pole lihtsalt kunagi esimesi-tagumisi korraga teinud sellepärast võib tunduda, et on juba päris mitmes ring.
Vasta
#77
Samas auto pole ka kergekaallane, seega tundub igati normaalne kulumine.
Vasta
#78
Eks mul annab lisaks ka see, et ma ikka igakord kodus olles vean korra-kaks ca 2t haagist sabas. Kui kettad poleks kõverad olnud ja seisupiduri majandus närvidele käinud, siis oleks võinud paarkümmend tuhat veel nende ketastega sõita.
Vasta
#79
Terve aasta jooksul pole ühtegi pilti pannud, parandaks selle vea ja paneks mõned aasta jooksul kogunenud pildid.

Üks eelmise aasta esimesi külmi hommikuid, kui auto oli üleni jääs.
[Pilt: PVUFsF.jpg]
2-rattalised sõbrad vajavad ka teinekord abi.
[Pilt: avD8F1.jpg]
Paariks päevaks sai see auto uste taha peitu pandud.
[Pilt: dQfxUW.jpg]
[Pilt: LhwXj7.jpg]
Mitte toimivad põrrad aidatud remondikohta.
[Pilt: DXbXoV.jpg]
[Pilt: Eq3TWp.jpg]
Päikese loojangud on mulle alati meeldinud ja mõnes kohas saab peaaegu vette ka sõita...

[Pilt: XcKLxl.jpg]
[Pilt: pRLYfb.jpg]
Mitmendat korda juba järjest Saaremaa Rallil.
[Pilt: grEVNe.jpg]

[Pilt: jvuUnt.jpg]
[Pilt: bqO50N.jpg]
Ja selle aasta alguses sai üks Opel ka lumehangest uude koju viidud.
[Pilt: GroCZq.jpg]
[Pilt: XLplgP.jpg]
Vasta
#80
Jõudis kätte selle auto puhul temale omane pidurite ikaldus, millest keegi alguses aru ei saa.

Pidurid hakkavad peale jääma, kuna minu autol algas kogu teema pihta tagumisest juhipoolsest. Esimene kord juhtus Jaanuaris õhtul hilja, esimesena sai kahtlustatud seisupidurit, kuna tagapidurid said ju värskelt uuenduse ja sai hakata uuesti seisupidurit kasutama. Läksin hommikul garaaži, suport maha, ketas maha, keerasin seisupidurit veidike maha, kõik tundus hea ja ladusin kokku tagasi.
Huvitav oli asja juures see, et minu käes tundus, et pidur rohkem peale ei jäänud va üks kord, kui Lõuna-Eestis käies sain piduri korralikult põlema, sai ketta rummupoolsele osale nii mõnigi hea obadus antud veljevõtmega ja tundus, et pidur jooksis maha. Kuna avastus toimus sõbra maja ees ja sõbra juures sai paar tundi juttu vestetud, siis jahtus asi ilusasti maha, sõitsin Tallinnasse probleemivabalt, järgmine hommik keerasin juhipoolset seisupidurit veel maha. Läks mõnda aega mööda, kui naispoolelt laekus info, et juhipoolne tagumine velg läheb ikka kuumaks. Sellele järgnes kiire otsus, et seisupidurit ei kasuta, kuni ma koju tulen. Mõne aja pärast laekus uuesti info, et velg läheb ikka kuumaks. No kuramus, mu mõistus hakkas veits tõrkuma, suport liigub nii ilusasti, et klotside pealt maha saamiseks piisab käega tõmbamisest, liugurid on puhtad ja määritud.
Sai tehtud otsus, et teeb ainult hädavajalike sõite, kuna mu koju tulekuni polnud enam palju jäänud, naispool suutis nii palju selgeks teha, et kui pidurdamisel hakkas vilistama, siis läks ratas kuumaks. Kuna üks mu autodest on välja renditud tuttavatele ja sealtpoolt laekus üks teade, et see auto ei taha koostööd teha ja homme on vaja kindlasti lennujaama minna, siis tuli see sõit ette võtta. Selle käigus jooksis aga pidur hirmsasti peale ja sai ruttu 5minutiga organiseeritud sõbra juurde aeg üle vaatamiseks. Mehed vaatavad, uurivad, kehitavad õlgu, aru ei saa. Seisupidurimajandus on hea, kõik liigub, miski valesti pole, ratas käib vabalt ringi. Suport tuleb kergelt maha, liugurite peal liigub kergelt ja siis torkas ühele meestest pähe idee, et ju kolvid paisuvad pidevalt ja palju pidurdades kinni. Kuna ma ise pidurdan suhteliselt vähe, kasutades palju vaba veeremist, mootoriga pidurdamist ja kõige lõpus kerget pidurdamist, siis minu käes ei saanudki probleemi eriti tekkida, ma lihtsalt ei saanud pidureid soojaks.
Tellsin uued tagumised supordid ja sõber jõudis veel enne mu koju tulekut need ära vahetada.
Vedasin kodus olles üks päev haagist ja auto hakkas imeliku häält tegema, aru nagu päris hästi ei saanud, alguses kahtlustasin rattalaagrit, kuna jõnks rooliga jättis asja vait. Järgmine päev hommikust alates vaikus, kuni pealelõunal aeti mind veits kurjaks ja harrastasin äkilisemat sõidustiili, hakkas jälle see imelik heli, aga jõnks rooliga ükskõik kummale poole jättis asja vait. See ei kõlanud enam nagu rattalaager. Natuke aega kodus ja liikusin uuesti välja, vait, 0 probleemi. Ise mõtlen, et mis kuradi asi teda nüüd vaevab. Kuniks oli vaja veel korra õhtul sõita, kodu juures on toredad kurvilised teed, millel sõitmist ma naudin ja teinekord ka natuke pidurite peal elan, paar viimast pidurdust enne kodu käis pidurdamisel kerge vilin läbi ja siis läks peas lamp põlema, kuskil jääb veel mingi pidur peale ja kodus maja ees avastasin kuuma juhipoolse esimese velje, kunde poolne kergelt leige. Sai tellitud siiagi uued supordid ja mõni hetk tagasi said needki alla.

Nende kahe jura vahepeal said veel alla uued suverehvid Michelin Pilot Sport 4 SUV ja tehtud sillastend. Lisaks sai veel avastatud, et konditsioneer ei jahuta enam tuba. See peaks ehk järgmine/ülejärgmine nädal korda saama, siis jälle kõik tip-top.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. .Alar. 3 5,922 31-01-2019, 04:21 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne