Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G55 373kW / G63 400kW / CL63 386kW / CL65 450kW head/vead + hindade suhe 2-3a jooksul
#1
Kaalun 3 variandi vahel:

1) G55 Kompressor M113K 373kW 2008-2012 al. 45.000€

Köige hingelähedasem (omasin aastatel 2012-2015) kuid hoiavad hinda kahjuks müstiliselt hästi. Eestis valik puudub sisuliselt 2a juba.

Mobiles liigub 45-50K vahel aga tundub et hinnad peaks siiski langema hakkama kui uusi G63 peale tulema hakkab (senini juba varsti 2 aastat ikka veel tarneprobleemid!). Seega hetkel pole vast möistlik osta.

Tahaks 2-3a pärast 2012-2017 G63 Bi-Turbo 400kW peale uuendada kuna hetkel minu jaoks liiga kallis (al. 60.000€)

2) CL63 M156 386kW al. 20.000€

Keerulisem auto kui G55-ABC-vedrustus jne.
M156 mootoril probleemid:

1) venivad/korrodeeruvad plokikaanepoldid
2) töukurid
3) pihustid (iga 100.000km tagant)

Plussiks et hinnad langenud üsna alla ja väga enam kuskile kukkuda vast pole.

Järelturg üsna ok kui hind paigas (soodne).

3) CL65 M275 450kW al. 30.000€

Kordades eksklusiivsem (625hj / 1000Nm) kui CL63 ja M275 peaks üsna töökindel olema aga JUHUL KUI midagi peaks juhtuma siis töökodadel kogemust vähe.

Erandlikult kõigil pidavat hakkama mõlema turbo jahutustoru tihend/O-ring minema. Müüakse koos toruga. Kallis.

Järelturg sisuliselt puudub-Mobiles vaid 30 isendi kandis.
Ehk kui osta siis pikaks ajaks.

4) G63 5.4 Bi-Turbo 400kW

OLULISELT uuema ja ilusama sisu pärast sooviks seda kuid hetkel hammas peale ei hakka (al. 60.000€)

Hetkel mötlen et CL63 vötta ja loota et midagi ei juhtud paari aasta jooksul vöi siis isegi preventatiivne poltide/töukurite/pihustite vahetus teha ca 2000-3000€.
Ning 2-3a pärast soovitud 2012 G63 peale uuendada kui nende hinnad ka vast 45-50K peale langenud.
Vasta
#2
Mina arvan, CL hinnad langevad veel. Juhtub sama mis varasemate mudelitega. Remont kulukas ja muutub ebaotstarbekaks. Need kes ostavad, kas sõidavad ribadeks või müüvad odavalt järgmisele. Kellel on raha, need vaatavad uuemaid mudeleid.

G on sümbol ja nagu kirjutasid, lihtsam. Seepärast tõenäoliselt hoiab ka hinda paremini.

Uue valikuga kiiret ei ole, oota aasta-kaks.
Vasta
#3
Midagi peaks siiski valima kuna päris autota ka ei tahaks olla.
Arvan et hetkel siiski CL63 ja siis rahulikult 2012-2017 G63 peale koguda.

Tundub et 55K jääbki nüüd vahele sest hinnad niivörd laes.

Kahju muidugi sellest et G AMG mootorihääl on iga uue mudeliga vaiksemaks jäänud-G55 5.4K-> G63 5.4BT -> G63 4.0BT aga elu läheb edasi.
Vasta
#4
G63 5.4BT -> G63 4.0BT millel põhineb antud väide?

Olles mõlema mudeliga sõitnud ei saa kuidagi nõustuda sellega, et viimane g63 vaiksem oleks, sul sõites ikka olid sätted spordi peal ja sumpa hääle nupp oli sees?
Vasta
#5
Tere,

Nagu ma aru saan, siis kesklinnas sõitmiseks jäi CL500 lahjaks.
Kas sa seda ei kaalunud, et 500st lasta veidi järgi aidata? Oleks otsimise peavalu vähem.
AMG väljalase tal vist juba oli, nii et häält ta juba ilmselt tegi.

Herki
Vasta
#6
Indrekno: Ei pole saanud BT veel ise söita-ainult Kompressoriga. Info kümnete Youtube arvustuste ja arvamuste pöhjal.

2012 ja 2018 G63 vist pole töesti eriti vahet küll aga pidi Kompressoriga konkreetne vahe sees olema.

herki: 500 oli küll hea auto ja üllatavalt töökindel (1.5a jooksul ainult esisillas öötshoob ja korra vajus esimene parem ratas allapoole aga see pandi Hortis arvutiga paika ja pärast seda pidas ilusti) aga veidi igav kui oled saanud juba G55K kogemuse.

Vasta
#7
Kuidas sa saad kiita 500 vastupidavust, kui see sul rohkem garaazis seisis, kui sõitis? ????
Vasta
#8
Seda küll aga siiski arvestades ls 236.000km.

Ootaks mötteid pigem inimestelt kel antud autodega kogemusi vöi plaanib ise osta.

Jah tean et olen möttetu inimene kuna söidan 4000km aastas aga köik ei ela Eestis ega käruta hommikust öhtuni 500km päevas.
Vasta
#9
Ei jaga küll nendest cl hindadest(pole vaadanud), aga kas facelifti ei kannata võtta, sel juba m157(cl63)
Vasta
#10
4.0BT on uued jah, mitte ainult G-Klass.
Töökaaslase sõber võitis kevadel miljonid, läks poodi, ostis uue AMG S 63 Coupe. Sama lugu, 4.0BT


Siin on hea ülevaade, mis mootorid uutel AMG-del on: https://www.mercedes-amg.com/en/vehicles...v/g63.html
Vasta
#11
Jah eks ikka FL alati parem ja sellel on poltide teema ka juba lahendatud aga kuna plaan siiski 2-3a jooksul uuendada G63 vöi vähemalt korraliku G55 peale siis CL63 oleks nö jälle "vahepealne" variant nagu CL500 oli e väga palju selle alla ei tahaks panna kuna sellevörra on jälle raskem hiljem edasi müüa.

EDIT. FL CL63 al. u 30.000€ e hiljem nii kallist autot raskem müüa.

Pre-fl al. 17.000 e 20.000 peaks enam-vähem normaalse saama.

Hetkel pole lihtsalt ühtegi möistlikku G55 vötta ja ilma autota ka ei tahaks pikalt olla (CL500 müüsin juba 24.11.)

Vahepeal jälgisin Mobiles Jaapanist toodud 2008 CL65 mis oli u aasta 35.000 üleval aga siis lasti 30 peale ja läinud ta oligi...

Tumesinise 2007 G55 eest tegin pakkumise 31.000€ millega alguses nöus oldi aga siis mötles müüja ümber. Jalgu just kokku ei löö nüüdseks juba 427.000km peale aga selle hinnaga oleks vöinud veel riskida:

https://www.auto24.ee/used/3241655

Ma tahaks näha kes talt selle hiljem ära ostab-Eestis saadakse juba 200.000km peale infarkt. Enda 2007 G55 müües pööritati ka silmi 227.000km peale kuigi auto oli kui prillikivi-sillad tihedad ja vaiksed, rooste puudus, köik toimis.
Vasta
#12
Kusjuures uurisin veidi M157 kohta ja paistab töesti väärt mootor (400kW, 5.5BT), töökindlam, vöimsam ja samas ökom kui M156 386kW 6.2 vabalthingav.

Peab mötlema.

Hinnad 30-35 seega jääksin seotuks CL-iga sest sellise hinnaga autot on VÄGA RASKE hiljem müüa.

Väga keeruline otsus asualt öelda. Ideaalis vöiks olla mölemad-nii G kui CL.
Vasta
#13
Kas mõistlikum ei oleks nii kauaks, kuni raha kokku saad, et oma soovitud G-AMG saada, võtta mõni selline isend, mille ülalpidamine on odav ja millest saab kergelt lahti?
Sa oled müünud pikalt kahte autot, millele on raske ostjat leida, miks vaevata ennast veel nüüd järgmisega?
Arvestades veel seda, et Sa ei ole huvitatud auto remontimisest.
Võta mingi hea varustusega kergelt müüdav(C/E/S) MB ja hoia sellega kulud mõistlikud, selle asemel, et hirmsasti igalt poolt teha uurimist, milline pealkirjas nimetatutest oleks "töökindlaim" ja millisesse on vaja kõige vähem raha panna. Jah, nad ei paku sellist sõidurõõmu nagu AMG'd, aga nende pidamise kulud ajutise autona on oluliselt väiksemad(ja aitavad kiiremini sobiva auto raha kokku saada).
See paar tonni, mis Sa nende autode esialgse korda tegemise alla paned, sellega saad mingi kergelt müüdava MB kõik remondid/hooldused ära teha kuni müümiseni.
Vasta
#14
Jah peab tosiselt kaaluma kuna automyyk pole naljaasi.
Vasta
#15
Isiklikult soovitaks lihtsalt mitut autot- G ja CL on suht ideaalne kombo (autovahetusel on kontrast eriti suur alati). Ja kui üks kahest paranduses on, saab alati teisega edasi kärutada.

Kui endale on keeruline õigustada mitme auto pidamist, tuleb lihtsalt naine võtta, kellele auto anda ning nädalavahetuseti sellega siis sõitmas käia.
Vasta
#16
(17-12-2019, 12:05 AM)Indrekno Kirjutas: G63 5.4BT -> G63 4.0BT millel põhineb antud väide?

Olles mõlema mudeliga sõitnud ei saa kuidagi nõustuda sellega, et viimane g63 vaiksem oleks, sul sõites ikka olid sätted spordi peal ja sumpa hääle nupp oli sees?
Ma olen ka mõlemaga sõinud. Sumpa klapid lahti lärmab uus päris kõvasti, kuid klapid kinni on ikka selgelt vaiksem. Aga volüüm ei ole nii oluline kui tämber ja selles osas on viiepoolese hääl ikkagi oluliselt tummisem kui uue neljase oma. Sõnadega kirjeldada püüdes, siis uus müriseb, aga vana müdiseb. Kuigi au tuleb anda, et väikesest V8st nii korralik hääl üldse kätte on saadud.

Ma olen G-klassi sisuliselt eluaeg fännanud ja nüüd oma G63ga väga rahul. Aga tõtt-öelda ainsa autona majas ma teda siiski ette ei kujutaks. Temaga on lihtne elada kui suhtuda temasse kui hobiautosse - siis on tema kiiksud ja pakutav fiiling lihtsalt ägedad. Aga kui hinnata teda tavaauto mõõdupuu järgi, siis on ka mu eelmine M156 ML63 igast otsast parem auto - mugavam, juhitavam, ökonoomsem jne. Samas - elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#17
(17-12-2019, 09:27 PM)nostromo Kirjutas: Jah tean et olen möttetu inimene kuna söidan 4000km aastas aga köik ei ela Eestis ega käruta hommikust öhtuni 500km päevas.

Kui viimati soomes käisin siis sai seal ka autoga söita. Ilmselt su oma asi miks sa auto siia seisma ostad kui ise soomes elad Lihtsalt vähe veider tundub.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
Ideaalis omakski CL65 ja G63 aga üks pisike takistus on raha.

Eile käisin Silberi nädal tagasi müüki tulnud CL63 vaatamas, proovisõitu kahjuks ei saanud teha kuna puudus kindlustus-kohaliku parkimisplatsi peal 10m aga sellega ei saanud midagi aru:

https://www.auto24.ee/used/3290790

Paraku liiga väsinud auto.
Tõukurid kergelt juba lagisesid.
Igasugu kriime ja roostetäppe päris palju, veljed täiesti kriibitud ja supportid nii ees kui taga roostes. Kerel all soolakahjustused.

Juhi lävepakul suur roostelarakas jne.
Kapoti alt äärmiselt räpane ja pisidetailid katki.
Üsna lõpunitrööbatud isend.
Kahju-oli tõsine huvi.

Minu CL500 oli nagu prillikivi sellega võrreldes. Isegi kahju natuke.

Vasta
#19
Iga M113K mootoriga sõiduk võiks olla hetkel hinna mõttes madalpunktis. Analoogne nähtus nagu õhkjahutusega Porsched omal ajal. Palju need praegu maksavad ja kas see õhkjahutus on tegelikult hea? Lihtsalt oma ajastu lipulaev ja rariteet.
Ma arvan, et need maagilised “K” kompressorid on tulevikus väga hinnas.

G55 > G63
0-100 vahemikus (Eestis pigem aktuaalsem) on G55 sama kiire, kuid sõiduelamuse ja dünaamika iseloomu mõttes põnevam sõiduk.

Nõustun, et salongi sisu osas on G63’l kindlasti eelis. Sisu on vahetatav. Sisu vahetus 2017a G63 interjööri vastu on ikka odavam kui korralik G63 praegu.
Let's go for a joyride.
Vasta
#20
Sõltub hoolduskulude mõistlikusest: https://youtu.be/Y4qewQkYTTs
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Soovitage head sillastendi töökoda tallinnas AMG jaoks (GLC 63) GLC 2 292 24-07-2024, 07:03 AM
Viimane postitus: indrek
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 11,815 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,886 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  G-klassi AMG-d võimsuse/kronoloogilises järjekorras (G36 AMG/G55 AMG/G63 AMG/G65 AMG) nostromo 3 11,820 03-08-2019, 04:42 AM
Viimane postitus: nostromo
  Oh seda G55'te küll :) Croff 17 14,374 24-04-2007, 11:30 AM
Viimane postitus: rauntz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne