Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huvitavad Mersud müügis.
Väga ilus SEC müüa... kas keegi teab miskit lähemalt rääkida?

Auto24 link
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(29-08-2019, 02:54 PM)madis399 Kirjutas: Mercedes-Benz E 63 AMG Avantgarde 6.2 V8 378kW

käiks suure kaarega sellest autost ja sellest automüüjast eemale. Eile nägin kuidas harku vahel see samune eekas rehvisuitsu saatel põiki oli. Matikalapoe juures ja seal olevas tehnopargis joonistas kõvasti(ma töötan seal ligidal ja ma näen palju)

Vasta
(04-09-2019, 09:07 AM)OberHenn Kirjutas:
(29-08-2019, 02:54 PM)madis399 Kirjutas: Mercedes-Benz E 63 AMG Avantgarde 6.2 V8 378kW

käiks suure kaarega sellest autost ja sellest automüüjast eemale. Eile nägin kuidas harku vahel see samune eekas rehvisuitsu saatel põiki oli. Matikalapoe juures ja seal olevas tehnopargis joonistas kõvasti(ma töötan seal ligidal ja ma näen palju)

Kas lisaks sellele, et autot sihtotstarbeliselt kasutati, on veel põhjuseid miks eemale hoida?
Vasta
Huvitav, mis selle pakkumise püant on? Kas 2015a avarii on niivõrd tõsine olnud? Ehk keegi on tutvumas käinud?
https://www.auto24.ee/used/2964252

E55 AMG
Vasta
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-...mY&ref=srp
Vasta
(16-09-2019, 09:55 PM)Kaboom Kirjutas: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-...mY&ref=srp
Eusa_wall qrat hind on ikka üle võlli

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
(17-09-2019, 09:56 PM)arcar Kirjutas:
(16-09-2019, 09:55 PM)Kaboom Kirjutas: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-...mY&ref=srp
Eusa_wall qrat hind on ikka üle võlli

On jah...nii vana ja pole diisel kah...Crybaby

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Köik on suhteline. Mitu 800km ls tehasest väljunud konditsioonis EVO:t maailmas aastal 2019 eksisteerib. Mingile Dubai naftamagnaadile on see tühine summa.

Teisest küljest saab selle eest juba 2-3 Lambot/Ferrarit jne osta.
Vasta
(18-09-2019, 10:57 AM)nostromo Kirjutas: Teisest küljest saab selle eest juba 2-3 Lambot/Ferrarit jne osta.

Just...Kui pappi juba nii palju, siis ongi probleem, mida üldse saada on...pappi palju...teatud asju vähe...ja juurde ei saa....

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
[OT]
Jätkan ka OT-ga, ühtegi huvitavat MB kuulutust pole ka silma hakanud viimasel ajal.

Kõik on ilus ja tore, aga kas te päriselt ka mõtleksite muuseumieksponaadi soetamisele, kui sama raha eest on olemas palju paremaid autosid, millega kiiresti sõita, rentida veel ringrada jne?
[/OT]
Vasta
(18-09-2019, 04:51 PM)mbw204 Kirjutas: [OT]
Jätkan ka OT-ga, ühtegi huvitavat MB kuulutust pole ka silma hakanud viimasel ajal.

Kõik on ilus ja tore, aga kas te päriselt ka mõtleksite muuseumieksponaadi soetamisele, kui sama raha eest on olemas palju paremaid autosid, millega kiiresti sõita, rentida veel ringrada jne?
[/OT]

Kui raha oleks, siis investeerimise mõttes kindlasti.
Linnapeale sõima pigem ei läheks...veel vähem rinkale....

Aga sellise auto ostjaskond mõtleb ka väga palju erinevalt kui meie siin...

Tuttav kusjuures tegi nt originaal EVO 2’ga ringrajasõidu eksami :eusa_dance:
Päris mitu MB austajat ei rääkinud temaga pärast seda eriti...kuigi tal on teine veel, siis mida vähem kulunud, seda suurem väärtus.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(18-09-2019, 09:32 AM)hents99 Kirjutas:
(17-09-2019, 09:56 PM)arcar Kirjutas:
(16-09-2019, 09:55 PM)Kaboom Kirjutas: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-...mY&ref=srp
Eusa_wall qrat hind on ikka üle võlli

On jah...nii vana ja pole diisel kah...Crybaby

Ironiseeri aga masuut ei eruta mind isiklikult mitte grammigi Eusa_wall

Lihtsalt on saadaval poole odavam,natuke suurema läbisõiduga ja üks on USA s lausa manuaal kastiga mis on kindlasti edevam Wink Küsida võid ju milli ka aga täna on sellise raha eest oluliselt edevamaid mänguasju .Kindlasti kollektsionäär vbl kellel täpselt see vin number on puudu kollektsioonist osatab ka selle aga noh las müüvad,mina kirjutasin oma arvamuse.


JA see pole uus auto, vaid taastatud uue tasemele koos 12 kuuse garantiiga Wink
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
(18-09-2019, 10:46 PM)arcar Kirjutas:
(18-09-2019, 09:32 AM)hents99 Kirjutas:
(17-09-2019, 09:56 PM)arcar Kirjutas:
(16-09-2019, 09:55 PM)Kaboom Kirjutas: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-...mY&ref=srp
Eusa_wall qrat hind on ikka üle võlli

On jah...nii vana ja pole diisel kah...Crybaby

Ironiseeri aga masuut ei eruta mind isiklikult mitte grammigi Eusa_wall

Lihtsalt on saadaval poole odavam,natuke suurema läbisõiduga ja üks on USA s lausa manuaal kastiga mis on kindlasti edevam Wink Küsida võid ju milli ka aga täna on sellise raha eest oluliselt edevamaid mänguasju .Kindlasti kollektsionäär vbl kellel täpselt see vin number on puudu kollektsioonist osatab ka selle aga noh las müüvad,mina kirjutasin oma arvamuse.


JA see pole uus auto, vaid taastatud uue tasemele koos 12 kuuse garantiiga Wink

Nujah...raske selgeks ka teha, et tegemist ongi haruldase isendiga, mille VIN koodi algus on tõesti oluline.
Ka näiteks 034 ja 035 vin koodi algus on müües rohkem hinnas kui näiteks tavalised w201’d, kuigi kere on sama tavamudeliga.

Aga ma ei vaidle autoärikaga. Ja viitasin ka sellele, et EVO ostja ostab selle auto seisma, mitte sõitma. Ehk sõitmiseks on kiired ja uued autod.
Tänapäeva mõttes 25-30a vana nn superauto ei ole enam kiire ega mugav....lihtsalt haruldane ja teatud seltskonna puhul hinnas, millest teised aru ei saagi saama.

Tuunitud auto annab omanikule ilmselt suurema emotsiooni, aga jutt oli pigem väärtusest, mida viimasel pole (mul omal üks replica evo1, väärtus nagu tavalisel 190e’l, sest VIN pole õige.)


Aga siit jääb hind ja kuupäev paika...5-10a pärast saame vaadata, kas oleks olnud kehva investeering või mitte.
Kes nõks aega tagasi e30 M3’sid ja ka praegu 190E 16v kokku ostsid, teenisid korralikult.
Näiteks krooni aja lõpus oli m3 ca 40-60k krooni...16v 2000-5000 krooni...
Täna on number suhtkoht sama, EEK asemel EUR.
Täna on veel 034 ja 035 ehk 190E 16v soodsad ja palju saada, kel EVO jaoks “tahtmist” pole.

Erinevalt kinnisvarast saab auto realiseerida ja paari päevaga saata üle maailma...
Vasta
(19-09-2019, 08:07 AM)hents99 Kirjutas: ...
Nujah...raske selgeks ka teha, et tegemist ongi haruldase isendiga, mille VIN koodi algus on tõesti oluline.
Ka näiteks 034 ja 035 vin koodi algus on müües rohkem hinnas kui näiteks tavalised w201’d, kuigi kere on sama tavamudeliga.

Aga ma ei vaidle autoärikaga.
...

See ei ole mitte auto, vaid ego ja emotsiooni hind. Mitu selle seeria autentset autot maailmas enam alles on? Ma ei mõtle tavalisest kutsikast ümber lõigatuid.

Auto maksab kuni 5 k€, ülejäänu on puhas õhk. Seda meiesugused ei mõista. Aga mujal maailmas on lademes inimesi, kelle jaoks sada tuhat vaid ühik. Miks peaks siis üks ärimiis selle raha jätma võtmata? Senikaua on aga tal fuajees üks spetsialisti jaoks äraütlemata apetiitne aiapäkapikk.
Vasta
Taavi, muus osas ei vaidle, aga selle auto (algselt juba ringraja jaoks tehtud kere) väärtus on reaalselt väärtuslik....ehk oma aja tipp...Mercedes-Benz puhul ikkagi lagi.

Teame ju igasugu haruldusi, mis on kõrge hinnaga vaid seetõttu, et neid on vähe säilinud, aga nö omal ajal kui neid uuena sai osta, ei maksnud midagi...
Isegi tavaline 2.3-16 või 2.5-16 maksis juba omal ajal uuena pea w126 560 mudeli hinna.


Ala hipibussid T1 vist nimi...nii 1 Kui ka 2 gen T1 on täna hinnas....tehnilises võtmes pole ju miskit....
Või nt bmw isietta...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(19-09-2019, 10:08 AM)hents99 Kirjutas: Taavi, muus osas ei vaidle, aga selle auto (algselt juba ringraja jaoks tehtud kere) väärtus on reaalselt väärtuslik....ehk oma aja tipp.
...

Jah, ma tean seda.

Samas on kere vaid osa autost ja isegi antud vestlusele hoogu andnud isendi puhul pole tühja kere väärtus metallis viiekohaline number.
Vasta
(19-09-2019, 10:30 AM)v6sa Kirjutas:
(19-09-2019, 10:08 AM)hents99 Kirjutas: Taavi, muus osas ei vaidle, aga selle auto (algselt juba ringraja jaoks tehtud kere) väärtus on reaalselt väärtuslik....ehk oma aja tipp.
...

Jah, ma tean seda.

Samas on kere vaid osa autost ja isegi antud vestlusele hoogu andnud isendi puhul pole tühja kere väärtus metallis viiekohaline number.

Okei...ma sain küll valusa põntsu, sest olen ka ise midagi arendanud ja tootnud(ehk töö ja vaev, mida materiaalselt raske mõõta, ei arvestata?)....ehkki materjali hinnaga ei saa pärast müüa...
Vaesed IT mehed, kes käega katsutavat ei loo...

MOTT Eusa_clap

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(19-09-2019, 10:48 AM)hents99 Kirjutas: ...
Okei...ma sain küll valusa põntsu, sest olen ka ise midagi arendanud ja tootnud(ehk töö ja vaev, mida materiaalselt raske mõõta, ei arvestata?)....ehkki materjali hinnaga ei saa pärast müüa...
...

Oda, miks Sa mind säärase kirjaga nüüd tsiteerid? Ja mida teeb siin viide IT-le?

Palju maksab tühi I seeria EVO kere?

Või palju maksab tühi kere ilma puurita mõnele tänasele sportautole? Ma usun (ma ei tea, ma usun), et pelga plekkooriku eest ei küsita kümneid tuhandeid. Puur, kangem tehnika, hädavajalik sisu - jah, võistlusvalmis auto maksab küll 50-100 kilo€. Või paar miljonit, kui rääkida kangematest RV sarjadest.

Samas määrab hinna alati müüja ja ostjal jääb üle sellega nõustuda, kui ta TAHAB kaupa osta. Ülejäänud meiesugused targutajad jäävadki kõrvale ... targutama.

Pealegi - kõik asjad siin ilmas ei pea olema müüdavad. Mõni võibki olla hinnastatud nii kallina, et keegi seda ei ostaks. Ja siis tuleb keegi, kellele see on kommiraha, eksoleWink
Vasta
Käsitöö on ikka midagi muud, kui tehase autod. Stingeri puhul ei ole ilmselt küsimustki kerenumbris või kere maksumuses- töö tase räägib enda eest.

Lihtsalt muusumieksponaadina võiks Gullwing või 600 palju adekvaatsemad olla (minu arvates) - pühapäevasõitudel viimast niikuinii ei võeta autost ja sõidu kvaliteet on ikka täiesti teisest maailmast tänapäeva autodega võrreldes.

EVO on autona loomulikult väga vinge, aga muuseumieksponaadina ikka kahtlane - on küll DTM sarjas tegusid teinud, aga tegelikult ei ole ju klassikalises mõttes kaunis (nagu nt Ferrari 288 GTO, 250 GTO, ükskõik mis Ferrari tegelikult) või mingite eriliste saavutustega (nagu Ford GT40, Ur-Quattro, Delta Integrale nt).

Aga see on kõik minu arvamus ainult.
Vasta
Oksjonil W115 240D limusiin.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müügis olev rämps Laur 25 23,918 16-04-2020, 12:15 AM
Viimane postitus: nostromo
  Tšehhi numbritega mersud mamg 7 14,272 04-12-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  Tallinn tahab mitmed mersud kollaseks teha ReinGSM 15 18,045 04-09-2017, 11:05 PM
Viimane postitus: madis71
  ilusad mersud arturmalcik 8 12,151 30-05-2016, 02:20 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  Ettevaatust müügis oleva Mb`ga m20b20 10 12,140 07-08-2012, 10:41 PM
Viimane postitus: m20b20
  Mersud erinevates filmides Sheik 36 25,385 28-12-2011, 05:24 PM
Viimane postitus: Priit
  Huvitavad müügikuulutused (Mercedes) Karl 159 103,983 26-09-2011, 05:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  Huvitavad Mersud! Ardo 9 11,520 19-03-2010, 06:52 PM
Viimane postitus: Priit
  RE: Huvitavad müügikuulutused (Mercedes) liiv 0 3,892 17-02-2009, 10:01 PM
Viimane postitus: liiv
  Norras müügis olevad MB'd Renkju 16 16,411 20-01-2009, 12:29 AM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 58 külali(st)ne