Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cl500 2001 Jahutussüüsteemis õli
#1
Panin jälle teema s-klassi alla kuna siit vastuseid rohkem tuleb ja mootorid samad.Avastasin,et seal kus peaks jahtusvedelik olema on õli, tundub selline täiesti läbipaistev, aga roostes? Korra algul märkasin ka seal õrna õli imbumist ja vahetasin kõik jahutusvedeliku, aga siis tundus mootori oma,nagu oleks kergelt must, aga praegu nagu täiesti läbipaistev ja roostene.Kas see nüüd mootori v käigulasti oma kas võivad mõlemad sattuda sinna v kuidas nende jahtus toimib?(netist raske leida infot) Kuidas nüüd seda kõike kontrollida? Esimesena vahetan mootori õlifiltri küljes olevad tihendid ära kust tosool ja mootori õli võivad seguneda kuna nkn oli plaanis seda õlivahetusega teha,aga õli veel ei hakka vahetama(igaks juhuks), mootor käib, õli korgi all pole valget kogumist, ega sumbutist valget suitsu, kast vahetab ilusti. Ja kust saaks no transmission dip sticki, et kontrollida käigukasti õli, ebayst midagi olen leidnud, aga sealt tuleb kuu aega.
Vasta
#2
Õlifiltri küljes oleva radika võtsin maha ja survestasin kompressoriga ja see ei leki, kokkuvõtteks kõige parem vast olekski jahutusssteemi surve sisse lasta ja kasutada näiteks taolist ainet nagu e -sigaret sisaldab ja vaadata kust suitsu hakkab tulema?Võtta kast alt lahti jne,selle nüüd oma peaga välja mõtlesin kas keegi oskab öelda kas n võimalik nii ja millega arvestama peaks? V kellegil olemas mingi taolise funktsiooniga aparaat?
Vasta
#3
Kas õlivarras käigukasti jaoks olemas? Kui puudu, saan pakkuda!

(24-06-2019, 05:29 PM)mbkasutaja Kirjutas: Panin jälle teema s-klassi alla kuna siit vastuseid rohkem tuleb ja mootorid samad.Avastasin,et seal kus peaks jahtusvedelik olema on õli, tundub selline täiesti läbipaistev, aga roostes? Korra algul märkasin ka seal õrna õli imbumist ja vahetasin kõik jahutusvedeliku, aga siis tundus mootori oma,nagu oleks kergelt must, aga praegu nagu täiesti läbipaistev ja roostene.Kas see nüüd mootori v käigulasti oma kas võivad mõlemad sattuda sinna v kuidas nende jahtus toimib?(netist raske leida infot) Kuidas nüüd seda kõike kontrollida? Esimesena vahetan mootori õlifiltri küljes olevad tihendid ära kust tosool ja mootori õli võivad seguneda kuna nkn oli plaanis seda õlivahetusega teha,aga õli veel ei hakka vahetama(igaks juhuks), mootor käib, õli korgi all pole valget kogumist, ega sumbutist valget suitsu, kast vahetab ilusti. Ja kust saaks no transmission dip sticki, et kontrollida käigukasti õli, ebayst midagi olen leidnud, aga sealt tuleb kuu aega.

Vasta
#4
Erinevatel kastidel on erinev õlivarras, ise astusin sellega ämbri. Üldjuhul lekkib sealt jahutitihendite vahelt. Eelnevalt jahutus ja õli välja, jääb miksimis võimalus väiksemaks. Ise teed siis veendu et sul on garaazis piisavalt suur padrun õhukese seinaga, et jalga lahti keerata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 527 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 393 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 s430 2001 mure ghettoerx 5 1,428 01-05-2021, 03:34 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,912 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro
  1993 W140 CL500 5.0 tühikäigu mure tanelro 10 4,667 13-07-2020, 10:47 AM
Viimane postitus: tanelro
  oleks vaja 2001a w215 cl500 käigukasti mbkasutaja 0 2,175 08-10-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: mbkasutaja
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 4,524 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  2001 s-klass kuidas saada aux sisend kõige kergemini. mbkasutaja 9 4,505 24-06-2019, 05:15 PM
Viimane postitus: mbkasutaja
  Mis õli w140 diffrisse? madis399 1 2,250 24-09-2015, 08:27 AM
Viimane postitus: R129
  W220 roolivõimu- õli danil523 2 3,256 03-11-2014, 09:45 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne