Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1987 C126 500 SEC näidikute probleem
#1
Tere tere!

Mure selline, et Jaapani taustaga SECil osad näidikud ei tööta. Kõik sai korralikult üle joodetud, aga ei miskit kasu.

- spidokas valetab +20 km/h
- reisiarvesti ei tööta
- odomeeter ei tööta
- kell ei tööta

Muu üldiselt töötab. Netist sai loetud, et tõenäoliselt odokal ühendav hammasratas katki, aga see seletab ainult osa probleemist.

On kellelgi kogemust? Kellele võiks näha viia? Asendusplokki võib ka pakkuda...
Vasta
#2
+20kmh viitab valele difrile või spidoplokile endale, mis on reaalsem.
Odo puhul ilmselt tõesti hammasratas vigane. Sõidu ajal proovisid korduvalt “nullida” ?

Kas spido max kiirus on 240kmh
Difri ülekanne 500’l on 2.24

Võimalik, et pole lihtsalt toidet(kell nt)...pärast odoka “töötlemist” unustati ehk mõned otsad ühendada...

Huvi pärast - Kui mitu kilomeetrit nn kellal on?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Jaa, eks kõik on võimalik. 192k on odomeetril ees, mis väga heale üldisele seisukorrale vaatamata kõlab optimistlikult.

Ma arvan, et plokk on vahetamata (või siis juba Jaapanis), sest tal on lisatud ka Jaapani turule omaselt Exhaust temp tuluke, mis ka töötab.

Nullida proovisin, 240 on max.

Kuidas selle spido kalibeerimine huvitav käib?
Vasta
#4
Kalibreerimine on mehaaniline...Differ ja spidoplokk käivad nö komplektis.


Ehk on differ vahetatud? 420’l on ka 240kmh, differ 2.42.
560 on juba 260kmh spidoplokk...differ 2.65.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
240 km/h on maksimum sellel. Aga ma sain eile Märtenilt "uue" ploki, proovin mis nägu sellega teeb.
Vasta
#6
...oligi 380 differ all. Uue näidikuteplokiga sama teema, stabiilselt 20% optimistlik. Aga vähemalt odokas töötab jälle. Vahetama vist ei hakka, sest väga heas korras muidu.
Vasta
#7
420 differ siis ehk...380 oli 1gen...sul 2gen.
420 asendas 380 mudelit.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Odomeetri saad õigeks "takso kordajaga".
Vahele ja sõidu aeg regullid gps-i järgi impulsid õigeks.

Midagi analoogset paigaldasin ise ja toimib.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...76&page=12
Üle 200 hakkab valetama veidi, kuid neid kordi tuleb harva ette.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,601 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 931 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,750 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  CL 500 (C216) anomaalia GeorgJoo 5 1,160 08-11-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: Rolz
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,413 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  S320CDI, 2005a, W220, näidikute paneel ylo357 2 2,146 16-11-2020, 09:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  S 350 TD diiselmootori tühikäigu probleem Aspelund 1 2,629 07-10-2019, 09:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,452 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  w220 S320,probleem,ei lähe üle 3tuh pöörde. diskor 3 4,035 19-11-2018, 11:02 AM
Viimane postitus: kermz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne