Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
21-12-2018, 09:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2018, 09:14 PM ja muutjaks oli Archetype.)
Täpselt sama probleem! Ehk oskab keegi aidata?
Postitused: 710
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
22-12-2018, 01:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2018, 01:35 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei,
Pakun, et auk pole plokikaanes, vaid siiski klapikambrikaanes (oma silmaga nähtud võte). 200D ongi uimasuse tipp (vist 18,5 sec 0-100 km/h) ja sel augul tõenäoliselt auto edasikäimisega liiga palju pistmist olla ei pruugi. Pigem on ta tehtud selleks, et kaane alt survet vähendada ning mitte summutist paiskuva sinise suitsu saatel väga palju mootoriõli põletada. Ja kui klapikambrikaane all ongi surve suur ning august tossu tuleb, vajab mootor pisut remonti, kuigi võib iseenesest veel sada või paarsada tuhat kilomeetrit sõita.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mul oli kunagi 124 2.0D taksona sündinud, 700 000 oli kellal, kui lennujaamajuures gaasi põrandasse vajutasin, siis enne jürit sain juba 140 kellale ja rohkem sealt ei tulnudki.
Möödasõit vajab harjutamist, mitte nii, et ninaga teise sumpsis ja siis hops välja ja kiirendama---selle pilliga nii ei saa
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans