Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kirjuta, küsida võib kõike!
Mina kasutan hr onu_siimu teenuseid. Silberist ise küsides juppidele -10% saanud, mõnikord -15%. Tööle vanematele kui 6a sõidukitele soodustust -20%.
Vasta
Keegi siin varasemalt uuris, kus kohast saab soodsad rehve.
Mainin. et kõige mõistlikuma pakkumise sain hiljuti soodsadrehvid.ee ja revilo.ee
Muidugi tasub alati kirjutada ka privaatselt ettevõttele, kas saab veidi paremat hinda teha, siis saab mingilmääral ka transpordiraha tagasi.
Vasta
Kas keegi teab mitu kraadi on 2.3 97kw mootoril süütenurk?
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(11-09-2018, 07:38 PM)sten130 Kirjutas: Kas keegi teab mitu kraadi on 2.3 97kw mootoril süütenurk?

Mis pöördel ja mis koormusega....
Kui on hoorattalt lugemine, siis nurka muuta ei saa.
Aga ilmselt on sul süüte jaoks eraldi karp moodsa tarkusega, mitte originaal.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(11-09-2018, 10:28 PM)hents99 Kirjutas:
(11-09-2018, 07:38 PM)sten130 Kirjutas: Kas keegi teab mitu kraadi on 2.3 97kw mootoril süütenurk?

Mis pöördel ja mis koormusega....
Kui on hoorattalt lugemine, siis nurka muuta ei saa.
Aga ilmselt on sul süüte jaoks eraldi karp moodsa tarkusega, mitte originaal.

Ei ole hoorattalt lugemist käik ikka vana hea jagajaga.
Praegu on pöörded ka kuidagi kole kõrged tühikäigul. Panin eile süüte 5kaadi peale kuna netis räägiti 8-12 aga 7kraadipeal hakkas juba tagasi lööma. Praegu isegi 5 kraadipeale enne käima minemist lööb korra tagasi.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tühikäigul ca 850-900 pöördel võiks ca 10-kraadi enne üss’i.
Alla 10 ei ole mõtet. Pigem rohkem sellele mootorile.
Ilmselt tuleb liialt õhku peale...
Kütuse segu saad jälgida?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Kas keegi CD-boxi ka remondid tänasel päeval?
Tavaline MB Alpine 6x ne boks, magasini ajamiga mingi kala.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Kadaka tee Leolt võid küsida
Vasta
Tänud!
Muidugi, ma ei mäletanudki, et ta tegev on.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Kas kellelgi on kogemust või infot auxillary heaterite kohta?
Täpsemalt pakub huvi elekri- ja kütusekulu.
Omal on ekraaniga pult, 2008 autos. Huvi pakub just, et kui palju see tunnis näiteks kütust ja akut läbi jahvatab.
Vasta
(29-10-2018, 01:22 PM)Marksus Kirjutas: Kas kellelgi on kogemust või infot auxillary heaterite kohta?
Täpsemalt pakub huvi elekri- ja kütusekulu.
Omal on ekraaniga pult, 2008 autos. Huvi pakub just, et kui palju see tunnis näiteks kütust ja akut läbi jahvatab.
Minu w221 s klassil oli. See oli vaieldamatult minu lemmik “lisa”.Väga hea asi, kasutasin talvel igapäevaselt. Kõik naabrid olid kadedusest rohelised- ilma naljata. Paar korda juhtus, et jättis kütmise pooleli, kui aku pinge alla lubatud normi läks. Viga oli minu vana võitu akus. Minul oli tsükli pikkuseks seadistatud 20 minutit, sellest piisas ka -35 puhul, et klaasid oleks sulanud. Mootor muidugi päris 90 ei jõudnud. Pehmemate ilmadega said mootor ja salong ikka päris soojaks. Kui õigesti mäletan, siis lubati bensiini kuluks 0,2l ühe tsükli kohta, võin ka eksida, samuti võis toonane infoallikas olla vale. Reaalselt ma kunagi ei mõõtnud. Minu arvates oli eelkütmiseks kulunud kütus seda väärt. Ühe korra läks webasto tuksi peale suvist eeljahutus režiimi. Siis tehti stariga algseadete ülelaadimine ja hakkas jälle tööle.
Vasta
(30-10-2018, 04:45 PM)onu_siim Kirjutas:
(29-10-2018, 01:22 PM)Marksus Kirjutas: Kas kellelgi on kogemust või infot auxillary heaterite kohta?
Täpsemalt pakub huvi elekri- ja kütusekulu.
Omal on ekraaniga pult, 2008 autos. Huvi pakub just, et kui palju see tunnis näiteks kütust ja akut läbi jahvatab.

Auto marki ja tarbitavat kütust peab ise arvama?
Laias laastus diislikulu 0,3-0,6 l/h, bensiini natuke rohkem.
Voolutarve 2-4A.

W219 350CGI.

Mulle ka muidugi see lisa hirmsasti meeldib, eriti et CLS on raamita küljeaknad. Peale ühe korra akna kinni jäätumist pesin, kuivatasin ja määrisin eelmisel talvel akende tihendid ära, vahetasin ahju puldil patarei ning ka krõbeda külmaga oli härmatis akendel juba päris pehme.

Miks üldse mõtlema hakkasin oli see, et mulle tundub nagu bensiini läheks ikka meeletult. Mul on küll tsükkel seadistatud 50 minutit hetkel, aga ise puldist panen hommikuti kuskil 20-30 minutit enne õue minekut programmi tööle. Praegu tundub nagu läheks 10l nädalas, olgugi et temperatuurid on alles nulli ringis ja kogu tööaeg umbes 2,5h nädalas. Mul on jahutusvedeliku maht 12l raamatu järgi, seda on päris hea hulk mida kütta ka...

Kas see juhtelekroonika korrigeerib vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile intensiivsust ka?
Nüüd kui ma mõtlen, siis autosse istudes lülitan kütte välja ja ei anna ventilaatorile eriti aega seda õhku ringi ajada. Kas oleks mõistlikum teha tsükkel sedasi, et enne autosse istumist on põletamine lõpetatud ja ta ventileerib niisama?
Kas ta üldse puhub pärast tsükli lõppu edasi või jääb ventilaator ka koos põletiga vait?

Ühesõnaga, mis kulu ootama peaks ja kas kuidagi arvutiga annab tegelikkukulu mõõta ka näiteks?
Vasta
Ma ei tea, kuidas MB'l on see asi lahendatud, aga VW'nil läks weba alati käima, kui külma mootorit käivitasid. Tänu sellele tundus ka küttekulu koguaeg jube suur, eriti võrreldes kompuga, mis näitas üle liitri väiksemat keskmist. Sooja mootoriga oli kompu ja reaaalsus ca 0,1l erinev.
Vasta
(31-10-2018, 11:10 AM)Eero_S Kirjutas: Ma ei tea, kuidas MB'l on see asi lahendatud, aga VW'nil läks weba alati käima, kui külma mootorit käivitasid. Tänu sellele tundus ka küttekulu koguaeg jube suur, eriti võrreldes kompuga, mis näitas üle liitri väiksemat keskmist. Sooja mootoriga oli kompu ja reaaalsus ca 0,1l erinev.

Minu 221 ka lülitas külma mootoriga webasto juurde kui õues oli alla 8 kraadi sooja. Seda lülitamise temperatuuri ja mõningaid muid parameetreid saab stariga muuta. Tõenäoliselt võis ka bensiinikulu tublisti suureneda, aga kuna auto oli nagunii janune, siis enese närvide säästmiseks 100km kulu arvestamisest ma loobusin juba ammu. Vb tõesti läks kuu lõikes mõnikümmend euri rohkem, aga minu arvates oli see iga senti väärt. Alles üle eile hommikul oli loll juhus kui pidi 216 hommikul käima panema. Aknad jumala kinni, ustki ei saanud lahti, sest isegi peale alumise serva kraapimist ei tulnud aken alla. Käisin nagu abitu tola ümber auto. Markus, kui sul see auto igapäevakasutuaes, siis oled õnnega koos, isegi selle 10l nädalas soojendamiskuluga. Ilma aknaraamideta uksi talvel igapäevaselt küll kangutada ei viitsiks.
Vasta
Näoraamatus läks aruteluks, et kas W140 mudelile pakutit tehasest klaasist katuseluuki.
Pole iial näinud, väidetavalt pakuti siiski.
Oskab keegi midagi pädevat kosta?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
(10-11-2018, 09:58 AM)Karl Kirjutas: Näoraamatus läks aruteluks, et kas W140 mudelile pakutit tehasest klaasist katuseluuki.
Pole iial näinud, väidetavalt pakuti siiski.
Oskab keegi midagi pädevat kosta?


Ise omanud kahte isendit mille oli klaasist el-katuseluuk.
Vasta
(10-11-2018, 09:58 AM)Karl Kirjutas: Näoraamatus läks aruteluks, et kas W140 mudelile pakutit tehasest klaasist katuseluuki.
Pole iial näinud, väidetavalt pakuti siiski.
Oskab keegi midagi pädevat kosta?

Mul on enda omal tumedastklaasist luuk S600L 95
Vasta
Mis on w140 velje maksimum ET? Et vastu koopaäärt ei hakka käima?

Kas 18x8,5 ET25 ja 18x10 ET25 lähevad alla ilma probleemideta?
Vasta
(15-11-2018, 07:46 PM)evilman Kirjutas: Mis on w140 velje maksimum ET? Et vastu koopaäärt ei hakka käima?

Kas 18x8,5 ET25 ja 18x10 ET25 lähevad alla ilma probleemideta?

Rehvideta kindlasti.

Kümnetolline võib küsida rullimist. Sõltub konkreetsest isendist.
Vasta
(15-11-2018, 07:46 PM)evilman Kirjutas: Mis on w140 velje maksimum ET? Et vastu koopaäärt ei hakka käima?

Kas 18x8,5 ET25 ja 18x10 ET25 lähevad alla ilma probleemideta?

Tere,

Tehase soovitused sutsu teised.
Vaevalt, et originaal veljed niipalju sees istuvad. 25mm on päris suur vahe?

Tõsi on ka see, et erinevad lehed annavad kohati erinevaid andmeid ja pead ei anna, et minu poolt lingitud leht absoluutset tõde kajastab.

235/50ZR18 101W 8Jx18 ET50
255/45ZR18 103W 8.5Jx18 ET47
https://www.wheel-size.com/size/mercedes/s-class/1995/

Herki

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Võib kustudada! Minister 0 487 08-01-2023, 02:19 PM
Viimane postitus: Minister
  Naisperele kõike paremat naistepäevaks! Heinar 18 17,597 08-03-2011, 11:37 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Palju võib maksta?... kpokyc 0 3,447 03-08-2008, 11:09 PM
Viimane postitus: kpokyc
  Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? Scratch 8 9,310 14-12-2007, 07:04 PM
Viimane postitus: Uku
Heart Kuidas õnn võib uksele koputada. kuld 27 21,859 05-10-2007, 11:51 AM
Viimane postitus: Innu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 85 külali(st)ne