Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
#21
(13-04-2018, 12:59 PM)nostromo Kirjutas: ...
Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?

Aga miks peaks üks korras auto sellise kerge köhatuse peale üldse midagi arvama? Lepi sellega, et vaakumpumba tunnid tulid täis. Neil kõigil saavad mingil hetkel. Kui see auto veel "uus" oli, siis loeti vaakumpumba vahetusvälbaks 250 kkm. Käikude paugutamine on ilmselt uue pumba paigaldusel lahtijäänud otsa viga. Kast arvab, et on põhjagaasil. Või on "uus" pump siiski liiga kulunud. Või on tsentrifugaalregulaatorile kinnituv ajami nukk-ketas liigselt kulunud. Variante on mitu.
EDIT: kasti ja vaakumi väärseos korrigeeritud. Tänan, Petri.
(14-04-2018, 01:21 PM)kaupo51 Kirjutas: See on hästi õpetlik lugu teistele lugeda. Loo moraal oleks see, et kui sul on vanem hobiauto, siis ära käi temaga suvalises kohas ülevaatusel. Igal inimesel võiks ideaalis olla perearst, autoremondilukksepp, tehnoülevaataja, kes teda kümneid aastaid tunneb. Selline ülevaataja reeglina ei niku ajusid vana auto puhul, vaid on sõbralik vanatehnika vastu. Minul on selline ülevaataja olemas ...
Siiani kõik toimib.

Huvitav, kaua ta saab sõbralik olla. W124 on mehh. reguga auto, selle puhul näeb eeskiri ette esmalt pööretepiiriku toimimise kontrolli ja alles seejärel tehakse tahmatest. Kui mootor pöördeid ettantud aja vältel kolm korda üles ei võta, siis ülevaatus edasi ei lähe. Siin ei loe, kui sõbralik on ülevaataja või millised on tema seksuaalsed eelistused. Muide, Sul on kirjaviga ka sees - mõnikümmend tähemärki on ülearu...

Bensumootoriga saab natuke rohkem loovalt läheneda, aga omad piirid siingi.

Igal juhul ei tohi me seda teemat rohkem arendada, vaid laseme elul omasoodu edasi toimetada.Eusa_angel
Vasta
#22
(18-04-2018, 04:30 PM)v6sa Kirjutas: Käikude paugutamine on ilmselt uue pumbaga normaalseks kasvanud vaakumi süü. Kast arvab, et on põhjagaasil.

Vot nüüd sa panid küll rappa. Minu kogemus ütleb, et kast paugutab siis kui tal vaakumit ei ole (minu autol oli kasti minev vaakumvoolik lahti). Ja põhjagaasi korral vahetab ilma vaakumita kast normaalselt käigu ära ja ei pauguta, probleem esineb kõigi muude pedaaliasendite puhul.

Seega tulex üle kontrollida, kas "uus" vaakumpump ka piisavalt vaakumit suudab toota, kas kõik vaakumvoolikud on terved ja korralikult ühendatud ja kas kasti küljes olev vaakummodulaator on korras ja paika keeratud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Märkus õige! Kirjuta veel kiiruga...

Tõenäoliselt on mõni ots kusagilt lahti. Esmalt kontrolli vasaku tule regulaatorit, see jääb esimesena ette seal sektoris asjatades.
Vasta
#24
Korralik vaakum pump max 50 eur (alates 25)
Pumba hammaks maks 20-30eur
Töö? Rahulikult tehes max 5h( väga kiire olek teeks ka 2h ära) makstes isegi 35 eur/h x 5h + varuosad = 250eur.
Äkki on sinu autoremontijad aru saanud et sa ise autodest väga palju ei jaga aga raha sul on ja kirjutavad sulle vähe suuremaid arveid? Me vahetasime 300kw diisel mootori G-l välja 600 euroga.
Ühel teisel G-l vahetasin sama hammaka 125 euroga
Mitte et nüüd kõik peaks nii vähe raha küsima nagu mina, aga sinu arved tunduvad küll kuskilt Norrast pärit Icon_neutral
Minu auto vaakumpump on aasta aega vastu pidanud ülepäeviti saades 4000+ pöördeid, vahest pool päeva jutti(jäärada, rahva ralli, treileriga sõit). Aga on ka juhtunud et garaaži sisse sõites oli vaakumpump korras, välja sõites teegi juba häält Eusa_wall
Nii et ülevaataja süü see ei ole, et ta teeb asja nii nagu ette nähtud ja asi mis peab vastu pidama saba annab.
Traktoriga millel OM617 mootor(3.0D) olen olen turbarabas rallitanud nii et 2-3min gaas/pöörded põhjas, ja mootor töötab siiani.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#25
Kas ta nüüd päris 25€ on, see pole veel selge, aga 113€ maksva enam vähem söödava tootja oma leidsin küll: Laki Autost.
(kasutatud ja 250tkm sõitnud laipu ei võtnud arvesse)

Ja see raha + töö 16 aasta peale ära jagada, siis ma ei näe nutuks küll mingit põhjust, katkeb ta siis ära garaažist välja sõites või Selveri eest minema sõites.
Praegu isegi vedas ju, oleks ÜV ajal katkenud, poleks vblla läbigi saanud.

.
Vasta
#26
Lesvenis ühendati esitule vaakumvoolik kinni ja paugud muutusid talutavamaks kuid päris endiseks ikka ei saanud. Eks isa tegeleb sellega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant indrek555 8 240 21-11-2024, 04:09 PM
Viimane postitus: indrek555
  s124 Amordi trall Leppik 6 332 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 191 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 262 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus Erkkin 12 1,672 09-05-2023, 01:04 PM
Viimane postitus: vreps
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 844 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
Sad E250 atm kastiga mingi jamps Steltsik 1 769 28-05-2021, 12:25 PM
Viimane postitus: vreps
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,656 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,443 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,721 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne