Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
#1
Nii

Sai võetud peale väikest vahepausi üks mehisem masin peresse juurde. Kuna päris hobiauto jaoks on aega väga vähe, sai valitud selline vahepealne variant. Millega saaks peresõite teha oleks natuke erilisem välimus ja samas ka natuke ikka hobi masin ka. Ise oleme  ostuga väga rahul. Kuna otsisime just masinat, millel oleks AMG body kit. Ja sellel see on. Autol läbisöitu juba on natuke alla 300 tuhande, kuid nii alt, kui pealt veel väheste kulumis jälgedega. Roostetki praktiliselt pole veel. Lisavarustuski selline üle keskmise hea. Kuid tundub, et auto viimastel aastatel seisnud vist päris palju ja sellest ka tekkinud selliseid omapäraseid pisivigu. Mõned neist vajavad kiiremat reageerimist, kuid on ka selliseid millega ei pea kohe tormama. Autot me nii, ehk naa ei plaani  müüma hakkata. Seega ehitame endale pikemkas ajaks.
Esimesed suuremad tööd on hooldused, mootor, käigukast jne.! Suurematest vigadest on hetkel veepumba kerge lekkimine külma mootoriga. Väiksematest vigadest vast see, et esimesed parkimis andurid lülitavad aegajalt parkimis abi avarii reziimi. Ju mõni anduritest paneb segast. Lisan ka mõne pildi masinast, kui sai ära toodud. Piltidel siis veel naaber riigi numbrimärkidega. Hetkel juba eesti registris.
  Proovime ikka aeg ajalt siin teemas logi pidada kui miskit tähtsat toimetanud oleme masina kallal.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#2
Väga kena. On imekspandav kui palju muudab AMG bodykit ML'ide välimust.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#3
Kena jah. Anna siis siin teada kuidas masin ennast üleval peab. Endal ka plaanis punnsilma asemel tööl käimiseks-sõitudeks ja veduriks taoline võtta.
Vasta
#4
Oli eile aega ja sai masinat kasitud ja uuritud! Avastasin sellise vidina seoses AMG pakketiga. Esimestes ukselävepakkudes on Mercedes kirjad. Kuna üks lävepakk oli veidi irvakil nägin sealt vahel sisse minevat juhet. Kas on loogiline, et need peaks põlema kui ukse lahti teen? Kuna need ei tööta! Kas on remonditavad? Või peab uued tellima. Huvitav tilulilu igal juhul. Võiks ju töötada.
Küsimus oli vastupidavuse kohta: Kuna meil on nüüd majapidamises 2 tk neid ML-e. Teine mu isa oma see ka 270CDI kuid ilma AMG paketita. Ta on sellega juba viimased 3 aastat vuranud. Veame sellega pidevalt raskeid koormaid käruga ja treilat ja ta paneb pikki otsi ka(pillimees). Olen ka ise sellega usinalt sõitnud. Minu poolt ainult kiidusõnad. Küllalt lihtne, vastupidav, mügav masin. Võrreldes uuema ML-ga on sees oluliselt rohkem ruumi. Puudub tobe õhkvedrustus. Muidugi vana hea rida mootor. Üldiselt selle kooslusega ka vördlemisi õkonoomne. Keskmine jääb alati alla kümne. Isegi käruga möistlikult sõites.
See pärast ka selline juurde sai võetud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Nii

Panen siia väikse meelsepea
1) 267300 km vahetatud käigukasti öli + filter.
2) Vahetatud alumine amordika puks juhipoolne
3) Vahetatud esimesed stabika puksid

  Õli oli väga väga must. Näpuvahel proovides eriti head õli muljet ei jätnud.  Vahetasin õli nii, et lasin alt välja, siis lisasin uut peale sama palju. Lasin masinal veidi töötada ja sama protsess uuesti. Niimoodi viis korda ja see järel panin uue filtri ning veel kord uue õli sisse. Vana filter oli igal juhul originaal alles küljes. Nii, et mine tea kas üldse on vahetatud seda öli seal. Kast toimetas ka ennem eeskujulikult veel, kuid nüüd nagu veel sujuvamalt ja pehmemalt. Nüüd siis uuel nädalal tuleb veepump ette võtta! Näeb kuidas see saaga lõppeb.
  Lisan ka sellest lävepakkust pildi, mille kohta eelmises postituses kirjutasin ja salongist!
  Lisaks sai vahetatud möned lihtsad puksikesed. Nüüd veermiku osa ilus ja vaikne. Kunagi aega saab peab ka rooli öigeks reguleerima. Veidike viltu otse sõites. Aga seda väga vähe.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Mõned üles tähendused!

267500km

1) Vahetatud veepump
2) Uued rehvid talveks!
3) Auto ettevalmistus talveks
4) Silldade reguleerimine

Nüüd siis enamvähem ring peale tehtud! Ja saab võtta kasutusse masina. Veepumba vahetus igal juhul õnnestus ja mingeid uusi anomaaliaid sellega seoses pole enam täheldanud.

Mõned pildid ka peale garaazist välja ajamist!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
(20-10-2017, 09:20 AM)Joel. Kirjutas: ...
On imekspandav kui palju muudab AMG bodykit ML'ide välimust.

Heh, ma pole emmelli kunagi sellise pilguga vaadanudki. Tean nüüd, mida juba eos vältida. MaitseasiEusa_angel...

Kusjuures AMG kosmeetikakomplekti eeliseks tavapäraste podikittide ees on lähenemis-ja lahkumisnurkade mittehalvendamine. Väga positiivne, tavaliselt tekitatakse juurde pseudospoilereid, mis esimesena maakera külge kinni jäävad, kui asfaldilt maha keerata.

Palju sellele piduritega haagist loositi?
5-kohaline?
Liblikatega sisselase või ilma?

Muretuid kilomeetreid!
Vasta
#8

Piduritega haagis passis 3360 kg
5 kohaline
Seda liblikate asja pole uurinud ausalt õeldes! Hetkel ei tossa ja liigub energiliselt! Kui miskit toimuma hakkab siis näeb!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
Nii

Masin end eeskujulikult üleval pidanud siiani. Võsa jah ikka liblikatega on see sisselase ja eks ta sealt lekib ka juba, kuid ma veel ei näe pöhjust lammutama hakata. Vahepael vaevas ets/esp viga armatuuris. Sai muretsetud endale garaazi väike MBII obd tester. See tuvastas vigase olema piduri tule lüliti. Tellisin Silberist uue ja vahetasin ära. Viga kadus. Vötsin sportlikust huvist lüliti lahti ja oligi täitsa tuksis teine seest. Kaks klemmi pölenud , kuna üks plastik liin mis pidi klemmi kokku suruma oli ära kulunud ja klemmid enam korralikult kokku ei läinud. Veel vaevas parkimis süsteemi error. Jälle aitas see väike tester, mis näitas vigased olema esimesd kaks andurit. Võtsin stange maha ja ilmnes hoopis, et juhtmestik oli andurite juurest oksüdeerunud ja juhe peaaegu katki. Egas miskit tinutasin uued juhtmed pistikutesse. Ja vaatsin üle ka teised pistkud. Nüüd igal juhul süsteem töötab laitmatult. Täna sai alla kruvitud ka suverehvid koos Hentsi käest ostetud velgedega.
  Teha oleks vaja veel möned värvitööd. taga stange on ajahamba poolt päris palju pureda saand. Vajaks korralikult üle värvimist. Vahest harva eriti möne niiske ilmaga on streikinud üks ksenoonidest. Ei taha kohe süttida. Aga kui süttib siis pöleb laitmatult. Panin igaks juhuks uue Philips pirni, kuid ikkagi on möni kord hilinenud süttimisega. Hetkel veel närvidele ei käi.
Seoses ksenoonidega selline asi veel. Et tal nii ees kui taga öötsa küljes andurid hoobadega. Loogika ütleb, et need peaks olema tulede reguleerimiseks. Kuid see süsteem millegi pärast ei toimi. Kui kunagi mahti uurin veits asja.
Sportlikust huvist jäi näppu ka üks tuuning iluvöre.(W164 Look) Mötlesin et proovin. Siiani on nagu meeldima jäänud.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#10
Tere

Palavus käes ja ilmnes, et konditsioneer ei tööta. Vigaseks osutus pump sai see vahetatud, kuid tundub et see vana pump, mis oli kinni kunagi jooksnud, ei ole juba pikemat aega seal töötanud. Sest pumba juhtme peale ei tule ka õiget särtsu. Kui panime otse 12v peale uuele pumbale, siis süsteem hakkab uue pumbaga ilusti külma tootma. Poole ööni jaurasime arvuti ja elektrikuga. Ja kuskilt sealt kaitsem ploki seest infot nagu edasi ei tule. mingine 4,89 V tuleb juhtmele, kuid pistikud ühendada siis kaob seegi. Jöudsime oma loogikaga sinna välja et kuskil peaks olema relee mis seda signaali annab, kuid kaitsme plokist sai pea köiki kaitsmeid ja releesid välja vöetud skeemi järgi, kui see seda ahelat ei katkestanud. On kellegil sellist juhust olnud ja oskab miskit jagada. Ise kahtlustan lülitite plokki salongis, kuid arusaamatuks jääb relee asukoht.
  NB! Hetkel sai kaitsmega lisa juhe pumbale peale veetud ja süsteem toimetab, kuid sooviks ikka veale jälile saada.
  Lisaks leidsime kaitsme plokist veel ühe huvitava asja! Pilt manuses!
Tundub miskine BRABUSE D4 KIT, mis peaks andma 205 hj ja 450 nw väänet. Need googeldamise andmed. Kas keegi ennem ka sellist asja kohanud.
 
  Masin muidu üsna terava minekuga.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#11
(07-04-2018, 06:54 PM)siimruz Kirjutas: Seoses ksenoonidega selline asi veel. Et tal nii ees kui taga öötsa küljes andurid hoobadega. Loogika ütleb, et need peaks olema tulede reguleerimiseks. Kuid see süsteem millegi pärast ei toimi. Kui kunagi mahti uurin veits asja.
Kui selle auto süsteem on sarnane W210 omaga siis võin mainida mõningaid võimalikke probleeme selles tulede reguleeringus.

Tulede taga on mootorite korpused, sees on mikromootor ja see keerab ajamit sisse-välja, mis omakorda tõukab/lükkab munaka otsas olevat väikest plast võlli. Tule reflektor ripub ka munakate otsas ja saab seeläbi kõikuda seal.

Mootori korpuses on veel ka väike potentsiomeeter, kaks rada mida pidi väiksed klemmid sõidavad. Siin võib juhtuda sama asi nagu KE-jeti "asendianduris", rajad kuluvad ära. Samas võib see ajami osa kinni olla jäänud.

Reflektor võib olla munakate otsast lahti tulnud, või muud moodi kinni kiilunud.

Kuid kõigepealt ikka, et kas pistikusse vool tuleb jne. Smile

EDIT: Taipasin pilte vaadata, ja tundub, et ML puhul on tuledes luubid? Sel juhul võib mu jutt täiesti asjakohatu olla.


Vasta
#12
Sellest saan aru et 12V sinna pähe ei käi päris! See hetkel ajutine lahendus, et päris mune praadima ei pea 32 kraadiga. Aga kus see AAM plokk asub? Skeem näitas, et selle kaitsme karbi all ehk otsas on miskine signaal karp mis peaks neid signaale edastama. see käib sealt ka eraldi ära. Sai tellitud igaks juhuks ka üks salongi nuppude plokk!( ei olnud eriti kallis proovimiseks). Saan ta uus nädal kätte. See 4,89 volti peaks ka miskit seal toimetama, kuid probleem selles, et nii kui pistik ühendada kaob see kuhugi. ST. miskine ühendus kuskil mäda.

Tulede asjaga pole praegu tegelenud! Ega see mind eriti ei häiri, et nad ei liiguta end, kui aeg tekib siis tegelen.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#13
AAM leitud. See sama jah mida juba pörnitsesime. Nagu maailma foorumeid lugesin, siis seal vast see viga ka on. AC mitte lülimine ja keskluku mitte toimimine ühed levinumad probleemid seoses sellega. Kuid nagu aru sain on selle vahetamine veidi tülikas, kuna teise auto oma seal tööle ei hakka. Maailma foorumid räägivad miskise kiibi vahetamisest. Ausalt õeldes päris täpselt ei saanud aru. Herr onu_siim oskad äkki infot jagada. Kas on mõtet möni kasutatud otsida millel viimased 4 numbrit kokku lähevad ja siis lasta Kellegil STAR-ga kokku liita. Või tuleb ainult uue peale möelda? Ega nende vanade elulugu ju ka ei tea. Äkki töötab ühe päeva. Samas on ju hetkel ka külm toas ja muud asjad köik töötavad. Ainult selline imelik tunne endal, et kapoti all talupoja lahendus.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#14
Nii

Hetke seisuga siis asi endiselt suurte muutusteta. Viga mis arvuti järgi süsteemis on on B1105.( A/C pumba viga) Seda käsitletud siis remondi töökoja Launciga. Kui ära kustutada tuleb kohe tagasi. Kompressor sai pandud uus ja kui uuele kompressorile 12 v peale panna siis toodab ilusti külma süsteem. NB! Pump siis solenoidiga mitte magnet siduriga. NB! Eeldatavasti on kunagi tal vana kompressor rikki läinud ja see auto on pikemat aega ilma töötava süsteemita söitnud. Kaasa arvatud minu käes kuna ostsin auto sügisel. Ja nagu ei pööranud sellele väga tähelepanu, pigem arvasin, et lihtsalt tahab täitmist. Siiani pole STAR i taga veel käind, kuid lähiajal see kindlasti ka plaanis ( arvatavasti mitte silberis), et siis saab veel targemaks mis häda teda kummitab, et ta pumpa järgi ei lase. AAM kallale veel ei torma. Kuna see puhtal oletuste pealt tehtud järeldus. Selle vahetamine on möistlik teha ainult uue vastu. Aga seda uurisin Silberist ja selle tellimine paras ooper. Riiulis pole. tehakse vastavlt teh. passi alusel tehases. Tarne aeg oletatavlt 1,5 kuud, kuid eeldatavsti aeg pikem. Hind iseenesest mõistlik. Enne vaja kindlaks teha pöhjus ikkagi. Sain romulast ka teise nuppude ploki, kuid ei ole veel külge proovinud. Maailma foorumis ka sellest juttu, et tuleks nagu korra lahti ühendada nupuplokk ja siis uuesti tagasi see nuppude plokk ja siis ka aidanud. Seni kuni oleme vea leidnud ja körvaldanud kasutan siis häda varianti. Ise veetud lisa lüliti ja kaitsmega veetud toide kompressorile, et saaks suure palavusega veidi külma toota, mitte pidevalt. Ühesönaga üks habemega lugu igal juhul. Katsun kursis hoida, kui miskeid muutuseid positiivsuse suunas. Ja kui kellegil on mingeid ideid vöi vihjeid võib julget jagada!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
See siis uus mitte remonditud ega romula oma. Ja tellitud sai win koodi järgi. Muidugi oli seal kolm varianti, aga see mille tellisime seda kinnitas ka Silberi varuosa mees, et see peab öige olema. Ühesönaga see siis solenoid juhtimisega ja ühe juhtmega.

Kas seal võib mingi koer maetud olla?
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#16
Vaadates, kuidas Silberauto mulle varuosi soovitanud on, siis minule ei jäta nad väga usaldusväärset muljet. Räägin muidugi Tartu esindusest.
Vasta
#17
Mis koodiga AAMi sul vaja on? Midagi vb leian.
Kisu kaitsmekasti kaas maha (kruvidest), siis 2 kruvi eest otsast, tõsta kaitsmete osa üles poole siis kood näha. Viimased 4 numbrit on kleepsu peal. Aam on kaitsmete osa küljes (all) olev aju.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#18
Juhtimise toimimise mõõdab ka vähe parema multimeetriga ära. Sellisega, mis suudab sagedust mõõta.
Eeldan et juhitakse pwmiga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
Nii

Edasiminekud siis sellised! Müttasin maailma foorumites hilisöhtal. Süsteem siis nii, et AAM ei mängi rolli. Aastast 2002 ja edasi juhitakse süsteemi ikkagi sees oleva nuppude mooduliga. Seega kui moodul terve pump terve Röhuregulaator terve ja süsteem täis peab töötama. Täna vötsin kätte ja eemaldasin keskkonsooli, et ära vahetada nuppude moodul, mille romulast sain. Lahtivötmisel selgus et pistiku küljes olev roosa juhe mis ongi AC juhtimine on kunagi pöleda saanud, seda eeldatavasti siis kinnijooksnud pumba pärast. Millegi pärast on keegi üritanud seda remontida vahetades juba nuppude moodulit, kuid viimased numbrid ei lähe minu Win koodi järgi mooduli plokiga kokku need siis 2589. See mille tellisin romulast on siiski öige numbriga löpp siis 5589. Puhastasi igaks juhuks pinni ilusti ära ja ühendasin siis teise nupuploki külge ja kliima hakkas toimima. Nii nagu peab. Muudab ilusti pinget ja lülitab välja kui vaja. Seega see info siis õige, et AAM ei mängi rolli 2002 ja edasi. Kuid nüüd teine probleem. Masin ise toodab maximaalselt kuuma. Panime arvuti järgi ja see näitab ka et temp on maksi peal ja muuta seda rullikust ei anna. Seega tundub, et see uus nuppude plokk ka vigane. Pean ümber vahetama vöi siis uue tellima. Siis loodetavasti on see saaga ka läbi.

Aga vaatame mis saab, hetkel rohkem ei saanud edasi !

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#20
Nii palju täpsustuseks, tundub et need koodide erinevused ei mängi rolli, kuna see 1638202589 on hiljem asendatud 1638205589 -ga vahepeal on veel kaks asendust olnud. Igal juhul koogime selle 2589 löpuga ploki huvipärast lahti. Ehk on seal miskit huvitavat näha. Google annab ka infot, et neid remonditakse. Kuigi järelturul nende hind üüratu pole ei tea kunagi, saad jälle vigase ploki. Päris uue hind ei ole aga väga kiita!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,108 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,968 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,856 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,438 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,226 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,329 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,140 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,598 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,887 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne