Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Generaatori hingeelu.
#1
Tere,

Oskab keegi kaasa kõneleda geneka laadimise osas?
Kellalt vaadates on laadimine igati eeskujulik 14,1/2 aga samas kui näiteks ahju taha tahan panna, siis oleks aku justkui tühi. Aku 2 a vana ja parameetritele vastav AGM aku. Igapäevased sõidud u.50km.
Lisaks voltidele on ju laadimise juures sellised vigurid nagu amprid. Kas võib olla, et volte on piisavalt, aga ampreid jääb laadimisel vajaka(kuidas seda mõõta)?
Mahavoolu sai mõõdetud ja see peaks korras olema, et liigset tarbimist ei olnud, mis akut kurnab. Käisin kunagi isegi genekate remondi töökojas uurimas ja seal visati tester peale ja nähes 14,1v laadimist öeldi, et kõik korras.....

Samas käivitamisega pole probleeme olnud, mootorit ajab erksalt ringi(ka siis kui battery protectioni kirja kuvab)
Suvel üritasin voolu konverterit taha panna, aga see andis ka märku, et aku liiga nõrk.
Käisin aasta tagasi ka aku müüjaga garantiiteemadel rääkimas ja tema väitis, et aku on korras(tegelt sutsu kahtlen selles)...
Kuidas selles amprite hulgas selgusele saada?

Särtsuga nii sinapeal ei ole, kui võiks...
Herki
Vasta
#2
Ahju kasutamise puhul on selline ümmargune rusikareegel, et 20 minutit kasutad, siis 20 minutit on vaja peale seda sõita ka.

Mine käi Renovaarist läbi, nad visakavad akule koormushargi peale ja ütlevad ära, kas aku on OK või mitte.
Vasta
#3
(11-01-2018, 01:33 PM)herki Kirjutas: ...
Lisaks voltidele on ju laadimise juures sellised vigurid nagu amprid.
...

Jah, on olemas amprid ja siis on neile kahele vastu töötavad ohmud:
[Pilt: attachment.php?aid=6050]

Ehk kui volti on piisavalt, siis amper järgneb paratamatult.

Küsimus on aga selles, et kuskohas see 14+ V mõõdeti?

Aku klemmilt? Või kaablikingalt? Või abivooluklemmilt? Või sigaretisüütajast?

Neid juhtumeid on küll olnud, kus aku klemmil on 14+ V olemas, aga autost seest mõõtes on kaks volti vahepeal sirgeks tõmmatud...

Aku on muidugi alati esimene kahtlusalune.

Teem on mulle ka päevakohane: Rrrohelist vaevab samuti voolukadu....
Vasta
#4
Tere,

Mul autol niipalju arukust, et näitab ise palju särtsu süsteemis on, kui küsida oskadWink

Herki

(11-01-2018, 09:36 PM)v6sa Kirjutas:
(11-01-2018, 01:33 PM)herki Kirjutas: ...
Lisaks voltidele on ju laadimise juures sellised vigurid nagu amprid.
...

Jah, on olemas amprid ja siis on neile kahele vastu töötavad ohmud:
[Pilt: attachment.php?aid=6050]

Ehk kui volti on piisavalt, siis amper järgneb paratamatult.

Küsimus on aga selles, et kuskohas see 14+ V mõõdeti?

Aku klemmilt? Või kaablikingalt? Või abivooluklemmilt? Või sigaretisüütajast?

Neid juhtumeid on küll olnud, kus aku klemmil on 14+ V olemas, aga autost seest mõõtes on kaks volti vahepeal sirgeks tõmmatud...

Aku on muidugi alati esimene kahtlusalune.

Teem on mulle ka päevakohane: Rrrohelist vaevab samuti voolukadu....

Vasta
#5
(11-01-2018, 10:40 PM)herki Kirjutas: Tere,

Mul autol niipalju arukust, et näitab ise palju särtsu süsteemis on, kui küsida oskadWink

Ei oska ta sul akuklemmi pinget näidata. Aga kui käivitub kergel, ei tohiks see väga erineda sellest mida kellaplokk kuvab.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Tere,

Tõsi ta on, et klemmidel olev särts on sama, mis kellal.
Herki
(11-01-2018, 11:56 PM)Laur Kirjutas:
(11-01-2018, 10:40 PM)herki Kirjutas: Tere,

Mul autol niipalju arukust, et näitab ise palju särtsu süsteemis on, kui küsida oskadWink

Ei oska ta sul akuklemmi pinget näidata. Aga kui käivitub kergel, ei tohiks see väga erineda sellest mida kellaplokk kuvab.

Vasta
#7
Kliimaplokist saab aku hetkepinge teada. Ehk nr. 24 . Seda nii seistes, kui sõites. Ja peale selle veel teisedki erinevad näidud, diagnostika, veakoodid. Need video lõpus. See siis w210.

Vasta
#8
Herkil on 211 ja ei saa akupinget. Saad pinge mis on selles plokis mis seda kuvab. Olenevalt ühenduste korrasolekust võivad näidud päris palju erineda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(12-01-2018, 10:21 AM)nordrainbow Kirjutas: Kliimaplokist saab aku hetkepinge teada.
...

Nagu Laur ütles, ei näe kliimaplokist akupinget. Näed pardapinget kliimaplokis. Mis võib halbade ühenduste korral oluliselt erineda teiste plokkide pingest. Aga kui kõik on korras, siis on 0,1 V piires sama. Umbes sedapalju on ootuspärane pingelang mõne meetri juhtme ja kümnekonna liite tõttu.

Ega muud häda ei olekski, kuid me räägime pingelangust 1 V piires... Teab keegi, millise pingeväärtuse juurest mersud mugavusvarustust välja lülima asuvad?

Herki, kui madalale langeb aku pinge käivitamisel?
Vasta
#10
Väga tänan.Eusa_angel

Kas samad väärtused kuuluvad jälgimisele ka starteri töötamisel? Või käivitamise ajal (ja vahetult peale seda) kontrolli ei tehta?
Vasta
#11
Midagi tehakse, mäletan, et tuled põlesid, aga starter ei teinud tõmberelee klõpsugi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Generaatori vabajooksu sidur Laur 4 5,570 16-06-2012, 10:35 PM
Viimane postitus: edgar1982



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne