Generaatori hingeelu. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: Generaatori hingeelu. (/showthread.php?tid=47687) |
Generaatori hingeelu. - herki - 11-01-2018 Tere, Oskab keegi kaasa kõneleda geneka laadimise osas? Kellalt vaadates on laadimine igati eeskujulik 14,1/2 aga samas kui näiteks ahju taha tahan panna, siis oleks aku justkui tühi. Aku 2 a vana ja parameetritele vastav AGM aku. Igapäevased sõidud u.50km. Lisaks voltidele on ju laadimise juures sellised vigurid nagu amprid. Kas võib olla, et volte on piisavalt, aga ampreid jääb laadimisel vajaka(kuidas seda mõõta)? Mahavoolu sai mõõdetud ja see peaks korras olema, et liigset tarbimist ei olnud, mis akut kurnab. Käisin kunagi isegi genekate remondi töökojas uurimas ja seal visati tester peale ja nähes 14,1v laadimist öeldi, et kõik korras..... Samas käivitamisega pole probleeme olnud, mootorit ajab erksalt ringi(ka siis kui battery protectioni kirja kuvab) Suvel üritasin voolu konverterit taha panna, aga see andis ka märku, et aku liiga nõrk. Käisin aasta tagasi ka aku müüjaga garantiiteemadel rääkimas ja tema väitis, et aku on korras(tegelt sutsu kahtlen selles)... Kuidas selles amprite hulgas selgusele saada? Särtsuga nii sinapeal ei ole, kui võiks... Herki RE: Generaatori hingeelu. - Eero_S - 11-01-2018 Ahju kasutamise puhul on selline ümmargune rusikareegel, et 20 minutit kasutad, siis 20 minutit on vaja peale seda sõita ka. Mine käi Renovaarist läbi, nad visakavad akule koormushargi peale ja ütlevad ära, kas aku on OK või mitte. RE: Generaatori hingeelu. - v6sa - 11-01-2018 (11-01-2018, 01:33 PM)herki Kirjutas: ... Jah, on olemas amprid ja siis on neile kahele vastu töötavad ohmud: Ehk kui volti on piisavalt, siis amper järgneb paratamatult. Küsimus on aga selles, et kuskohas see 14+ V mõõdeti? Aku klemmilt? Või kaablikingalt? Või abivooluklemmilt? Või sigaretisüütajast? Neid juhtumeid on küll olnud, kus aku klemmil on 14+ V olemas, aga autost seest mõõtes on kaks volti vahepeal sirgeks tõmmatud... Aku on muidugi alati esimene kahtlusalune. Teem on mulle ka päevakohane: Rrrohelist vaevab samuti voolukadu.... RE: Generaatori hingeelu. - herki - 11-01-2018 Tere, Mul autol niipalju arukust, et näitab ise palju särtsu süsteemis on, kui küsida oskad Herki (11-01-2018, 09:36 PM)v6sa Kirjutas:(11-01-2018, 01:33 PM)herki Kirjutas: ... RE: Generaatori hingeelu. - Laur - 11-01-2018 (11-01-2018, 10:40 PM)herki Kirjutas: Tere, Ei oska ta sul akuklemmi pinget näidata. Aga kui käivitub kergel, ei tohiks see väga erineda sellest mida kellaplokk kuvab. RE: Generaatori hingeelu. - herki - 12-01-2018 Tere, Tõsi ta on, et klemmidel olev särts on sama, mis kellal. Herki (11-01-2018, 11:56 PM)Laur Kirjutas:(11-01-2018, 10:40 PM)herki Kirjutas: Tere, RE: Generaatori hingeelu. - nordrainbow - 12-01-2018 Kliimaplokist saab aku hetkepinge teada. Ehk nr. 24 . Seda nii seistes, kui sõites. Ja peale selle veel teisedki erinevad näidud, diagnostika, veakoodid. Need video lõpus. See siis w210. RE: Generaatori hingeelu. - Laur - 12-01-2018 Herkil on 211 ja ei saa akupinget. Saad pinge mis on selles plokis mis seda kuvab. Olenevalt ühenduste korrasolekust võivad näidud päris palju erineda. RE: Generaatori hingeelu. - v6sa - 12-01-2018 (12-01-2018, 10:21 AM)nordrainbow Kirjutas: Kliimaplokist saab aku hetkepinge teada. Nagu Laur ütles, ei näe kliimaplokist akupinget. Näed pardapinget kliimaplokis. Mis võib halbade ühenduste korral oluliselt erineda teiste plokkide pingest. Aga kui kõik on korras, siis on 0,1 V piires sama. Umbes sedapalju on ootuspärane pingelang mõne meetri juhtme ja kümnekonna liite tõttu. Ega muud häda ei olekski, kuid me räägime pingelangust 1 V piires... Teab keegi, millise pingeväärtuse juurest mersud mugavusvarustust välja lülima asuvad? Herki, kui madalale langeb aku pinge käivitamisel? RE: Generaatori hingeelu. - v6sa - 12-01-2018 Väga tänan. Kas samad väärtused kuuluvad jälgimisele ka starteri töötamisel? Või käivitamise ajal (ja vahetult peale seda) kontrolli ei tehta? RE: Generaatori hingeelu. - Laur - 12-01-2018 Midagi tehakse, mäletan, et tuled põlesid, aga starter ei teinud tõmberelee klõpsugi. |