Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 215 CL 600 Head ja vead
#1
Tere

Olen nii mitmestki teemast välja lugenud viiteid, et CL 600 V12 mootor 270 kw on üks räige önnetus ja platsidel nad ainult seisavad. Väga kallis ja kulukas remontida jne. jne. Kuna mingid mötted ka kunagi jälle möni garaazikas muretseda, siis üks variantidest on CL klass ja äkki W 215 kere. Nüüd huvitakski, et mis on need pöhilised nörgad kohad sellel 600 v12 mootoril. See et lihtsalt kehva on ju ei ütle veel midagi. ABC jätame sellest välja. Sellest on räägitud piisavalt.
Lisan siia ka ühe informatiivse lingi mis mudelit siis silmas pean http://www.auto24.ee/used/2126308

Kes miskit teab või on kongreetselt kokku puutunud vöiks kirjutada.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#2
(26-12-2017, 03:49 PM)siimruz Kirjutas: Tere

Olen nii mitmestki teemast välja lugenud viiteid, et CL 600 V12 mootor 270 kw on üks räige önnetus ja platsidel nad ainult seisavad. Väga kallis ja kulukas remontida jne. jne. Kuna mingid mötted ka kunagi jälle möni garaazikas muretseda, siis üks variantidest on CL klass ja äkki W 215 kere. Nüüd huvitakski, et mis on need pöhilised nörgad kohad sellel 600 v12 mootoril. See et lihtsalt kehva on ju ei ütle veel midagi. ABC jätame sellest välja. Sellest on räägitud piisavalt.
Lisan siia ka ühe informatiivse lingi mis mudelit siis silmas peanhttp://www.auto24.ee/used/2126308

Kes miskit teab või on kongreetselt kokku puutunud vöiks kirjutada.

Siim

Ma vist olen suht ainuke, kes siin sellist masinat kunagi reaalselt omanud on. Ostin ta ca 10 aastat tagasi ja pidasin pea 4 aastat. Minu jaoks oli ta üks õnnetumaid autosid, kuid samas ei julge väita, et kõik sellised on.
Ostes läks praktiliselt kohe genekas, kuna nimetatu on vesijahutusega, maksis toona 26000 eeki. Järgmisena valmistas üllatuse starter, jupp ise oli 19000 eeki. Ja edasi enam järjekorda ei mäleta, põhiline sõber oli mootorituli, mille tihti põhjustasid lambdaandurid, neid läks "ämbritega" a. 5000 eeki/tk.
Mootori tüüpvigadeks vahejahuti ja süütepoolid. Esimene hakkab lekkima ja kui õigel ajal ei avasta, läheb juhtmestik järgi. Vahejahuti oli toona koos vahetusega 35000 eeki, süütepoole õnneks vahetama ei pidanud. Viimastega oli muidugi see teema, et kummagi mootori poole omad pidi korraga vahetama ja mäletamist mööda kallis lõbu.
Muidugi sain vahetada ka ABC-pumba, maksis siis 18000 eeki, täna nad ei maksa pm enam eriti midagi- 300-400 euri.
Tuli meelde, et küünalde vahetus oii krooni ajal samuti üsna kopsakas summa, kuna küünlaid ühe silindri kohta 2tki, mälu järgi oli koos vahetusega 10000 eeki.

Täna on muidugi need masinad veel vanemad, aga ilmselt jupid juba kordades odavamad, samas neid asju, mis minna võivad, on jube palju- otsast lõpuni elektroonikat täis. Läks päris mitu aastat aega, kui selle auto lisad nn tavaautodele jõudsid.

Hea ja samas ka halb on selliste masinate juures see, et kui kord oled omanud ja nautinud, siis on jube raske järgmist leida. 215-lt 216-le üleminek oli üsna loogiline, täna 216 kere välja vahetada on päris keeruline, sest ei suuda midagi võrdväärset või paremat leida. 217 on välistatud, vajadus rohkem pereauto järgi.

Vasta
#3
Sõbral on CL600 juba vist 3 aastat. Tänasel päeval remont enam nii rahasööv ei ole, kui ville kirjutas, samas CL500 on kindlam valik.
Temale olen tellinud NGK küünlad, olid nad 6-7€ tk, üle 150€ väga nendele ei kulunud. Geneka ta lasi taastada. Lambdasid vist vahetanud kah mõned korrad, samas nad midagi hullu ei maksnud, olenevalt pikkusest hinnad 50-60€. Rohkem märkimisväärset nagu esimese hooga ei meenu.
Vasta
#4
Tänud esimeste asjakohaste vastuste eest. Nagu aru saan kw -st on see mootor ikka ilma kahe turbota. Nagu eelmise põlvkonna 600-ne. Ma naise C-l ka neid lambdasid vist juba kolm korda vahetanud. Viimati läksid Boschi originaal pistikutega külge ja käib väga hästi.
Kui kellegil veel kogemusi võiks julgelt siia kirjutada. Usun, et see teema ka mõne teise 600 se huvilise jaoks asjakohane.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Võta parem 500 või siis TT masin. See vahepealne on minuarvates suhteliselt mõtetu eksemplar.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Jep pigem 500 vöi 600 Bi-Turbo vöi 55 Kompressor.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 22,552 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,988 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,238 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w164 head vead Helkur 0 3,115 03-01-2018, 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  2002a C220 tdi, mõned vead leidsin enne ostu Ahfrsk 4 4,827 18-11-2016, 10:06 PM
Viimane postitus: Ahfrsk
  Mercedes-Benz GL 420 head ja vead? siim69 0 3,633 21-09-2016, 11:14 PM
Viimane postitus: siim69
  Head ja vead R320 javi275 11 14,440 09-08-2016, 07:38 PM
Viimane postitus: javi275
  Ostuabi:CLS 3.5 CGI (215 kW) 08a. seppa 2 4,037 23-01-2015, 11:19 AM
Viimane postitus: KuldarA
  G400 CDI mootori head ja vead karuanton 32 31,568 10-09-2014, 11:16 PM
Viimane postitus: nostromo
  CLK 500 2004a head - vead? sst 9 9,818 31-01-2014, 09:47 AM
Viimane postitus: sst



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne