Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 - MB E280, E320
#1
Tere. Sooviks infot Mercedes-Benz E280 ja E320 (w211) diislite heade ja veade kohta. 2005 ja 2006 aasta omad. Ettetänades.
Vasta
#2
R6 või V6? 2005 aastal oli juba saada ka V6.
R6 on odavam remontida ja lihtsakoelisem.
V6 on palju kulukaid remonte, vahejahuti tihendid (palju tööd), sisselaske pöördsiibrid (eemaldamine võtab ajaliselt oluliselt kauem aega, kui R6, sest vaja rohkem lahti kiskuda, et kollektor kätte saada), keti eluiga 250-300 tuhat (võimalik pääseda ainult ketipinguti sõrme vahetusega, kui seda õigeaegselt teha), õhukulumõõtjad, EGR, Turbo probleemid jne. Tihti on saada ainult originaal osa, mis on kallis (kõikvõimalikud andurid, elektriosad).

Kui see kõik on vastuvõetav, siis on V6 oma sõidudünaamika poolest muidugi oluliselt parem. 7-käiguline kast annab kah palju juurde.
Vasta
#3
2006 on ainult V6
211 R6 diislil pole pöördsiibreid
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Õige, hea tähelepanek, R6 tõesti siibreid pole, seega jälle kokkuhoiu koht.
2006 enam R6 ei toodetud, kuid arvele on võetud neid 2006 veel küll, tootmisaasta reaalselt muidugi 2005.

Alates 2006.06 on muidugi eeliseks veel SBC piduripumba puudumine (rikkimineku korral tuleb arvestada ~1000€ väljaminekuga), ehk siis facelift on sellessuhtes natukene murevabam.
Vasta
#5
2005-2006 leidub ka vana kerega ja V6 mootoriga isendeid, millel juba uuem V6 ja 7g kast aga veel ka SBC. Mul endal on V6 ja sõita on väga hea, kui äkilisemalt kiirendada, siis salongi on kuulda ainult spetsiifilist V6 urinat, rahulikult sõites pole mootorit absoluutselt kuulda, vanad ridamootorid teevad ikka traktori häält. Eks muidugi R6 oleks lollikindlam ja odavam remontida, aga samas on V6 mudelid ka 10-12a vanad ja enamus jupid juba mõistliku hinnaga saadaval, ka kasutatud peast. Tean mitut V6 w211 taksot, isegi taksojuhid ei pelga.
Vasta
#6
Seal on lihtsalt mõned hädad, mis viivad rahakotist võrreldes ridamootoriga oluliselt rohkem € välja.
Sõidu poolest on V6 kindlasti üle ja kui võimalikud kulutused ei morjenda, siis on tegemist igati hea asjaga.
Vasta
#7
Tänud vastuste eest. kuidas 4 maticud toimetavad ja mida peaks veel kindlasti vaatama enne ostu.
Vasta
#8
4maticul on 5-käiguline kast V6 diislil.
Muidu kestab hästi ja mingit ülemäära suurt lagunemist ei ole.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 ostuabi arthuro 6 929 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,314 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,800 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  Mb e320 m2co 0 720 03-08-2021, 08:30 AM
Viimane postitus: m2co
  Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta canyondrift 10 8,399 18-07-2019, 09:43 AM
Viimane postitus: madis71
  W210 E320 '01 wax 30 20,373 29-09-2017, 08:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 13 13,324 21-05-2017, 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  w211 turbiin 0 2,882 27-04-2017, 08:44 PM
Viimane postitus: turbiin
  W211 E420CDI BlackLady 0 2,989 14-02-2017, 04:50 PM
Viimane postitus: BlackLady
  W211 E 420 CDI?! egon1235 3 6,324 30-08-2016, 08:01 PM
Viimane postitus: Morten



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne