Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123, 230e, 1984, sedaan - Ander
#21
Ma olen Laheka jutuga nõus. See võib olla põhjuseks. Ma kunagi enda W124-l, mis oli Boschi KE-Jetronicuga vahetasin kõik pihustid uute vastu välja. Sooja mootoriga käivitumine läks paremaks. Lisaks peab olema korras auto süütesüsteem. Uued küünlad, süütejuhtmed, jagaja rootor ja kaas ei teeks ka pahaEusa_angel
Iseasi kuidas rahakott kannatab. Odav lõbu see ei ole.
Vasta
#22
Uuendaks üle pika aja oma teemat ka Eusa_angel viimasel ajal on väga kiire olnud kuna alanud on kool ja viimane aasta vaja pingutada veel.
mis siis auto juures muutunud on? Olen võtnud kätte ja natukene vedrusid kärpinud, kuna olid olemas vaid tagumised madaldus vedrud ja jäigemad amordid siis esimesed originaal vedrud sai lihtsalt lõigatud 3 keeret lühemaks ja olen välimusega mitu korda rohkem rahul kui enne.
[Pilt: IMG_0609.JPG][/img]
Tulevikus plaanis osta terve ringi madaldus vedrusi ja vahetada praegused välja.
Polegi nagu väga midagi muud jõudnud teha masinaga, olen lihtsalt nautinu sellega sõitmist ja pilkude püüdmist Eusa_drool
Sõita on masinaga ikka väga mõnus, siiski pole veel jõudnud ka selle sooja mootoriga käivitamisega tegeleda.
Talveks plaane hetkel vähe aga kindlasti tuleb neid juurde, esmalt on kindel soov talvel see soojakäivituse probleem lahendada, teiseks oleks soov uus kapott muretseda, kuna praegusel on keskel paar lauget lohku mis otseselt ei häiri aga kuna ise vaatan seda koguaeg siis see riivab ka minu silma.
Mingi mõte on veel ka velje välja vahetada või siis korda teha, hetkel on veljed poleeritud randiga aga keskmine osa vajab ülevärvi. Kui kellelgi on huvi nende velgede vastu siis võin need ka mõistliku raha eest maha müüa, tegu siis originaal borbet T erilaiuste velgedega, esimesed 8,5 ja tagumised 9,5 laiad.
Üldjoontes ongi see kõik mis vahepeal toimunud on, enamus raha mis suvel sai teenitud on ka paaki kallatud ja selle eest kuhjaga emotsioone saadud. Edaspidi üritan aktiivsemalt postitada ja rohkem midagi toime saata. Eusa_angel

Paar pilti veel:
[Pilt: IMG_0585.JPG][/img]
[Pilt: IMG_0647.JPG][/img]
[Pilt: IMG_0726.JPG][/img]

Vasta
#23
Vedrude lühemax lõikamine on Mercedeste puhul üsna levinud praktika, aga tasub meeles pidada, et vedrustuse korralikux toimimisex tuleb suurema madalduse korral ka lühemad jäigemad amordid paigaldada. Vastasel juhul kaotad sõiduomadustes ja meie konarlikud teed pexavad ruttu originaalpikkuses amordid sodix ja kere pehmex, eriti kui on kasutusel ka originaalidest tunduvalt madalama jäigema seinaga rehvid. Auto vedrustus koosneb amortidest, rehvidest, puxidest, stabikavarrastest, õõtsadest jne. Kui mõnda neist komponentidest drastiliselt muuta, tuleb ka ülejäänud vedrustuse osad vastavusse viia, et säilixid auto juhitavus, mugavusomadused, turvalisus ja vastupidavus.

Amortidex soovitan kasutada Bilstein-i toodangust midagi, antud juhul siis Sport või HD (Heavy Duty). Sport siis lühemad jäigemad amordid. HD on originaalpikkuses amordid, aga jäigemad (takso variantidel originaalis kasutusel). Originaalamordid on Bilstein Comfort. Kiire googeldamise tulemusel ei oska ma öelda, kas W123-le praegu Bilstein Sport-e toodetaxe, HD-d ja Comforti saab küll.



Muidu on su auto ikka endiselt kena, antud kollane toon sobib W123-le hästi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#24
Nonii, pole väga pikalt jällegi midagi postitanud. Muutunud on siis nii palju, et olen soetanud NÖ"nahksisu" ja uued veljed ning lisaks veel väikemaid asju välja vahetanud.
26. mai sai käidud ka "street.ee" avamisel ning osalesin ka näitusel. Kuigi auto pole minu silmis veel päris näituse vääriline, kuid kui kutsuti siis pidin ikka minema.
Tegemist tahab saada veel kapott, mis oli algusest peale teada, kuna seal esineb palju laugeid mõlke, mis esmapilgul küll silma ei paista aga kuna ma tean, et need on seaon siis tuleb kapott mingi aeg välja vahetada. Pole veel ka soojalt käivitamist korda saanud, olen katsetanud enamus võimalikest variantidest läbi aga jagu pole veel saanud, kuid eks ükspäev saan selle ka korda Eusa_angel

panen ka paar pilti auto hetkeseisust.

[Pilt: 33690393_1139377076203528_28629659289649152_o.jpg][/img]
[Pilt: 33615871_1813393568965075_3458995600240934912_o.jpg][/img]
[Pilt: street_2018.jpg][/img]
[Pilt: 31944636_1738441082890500_2961630772387119104_n.jpg][/img]
[Pilt: 31530363_1738441032890505_2547360346096533504_n.jpg][/img]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,701 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,976 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,960 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,422 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,674 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,488 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,574 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne