Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W164, ML 320 CDI, 2006 - vender
#1
Mark: Mercedes-Benz ML 320 CDI
Väljalaskeaasta: 2006 algus (delivery date 13 12 2005)
Läbisõit: 245000 km (reaalsus pole kinnitatud)
Võimsus: 165KW -224HP
Mootori valem: 3.0 V6

Tehasevarustus:
040U BLACK
207B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH (paberkandjal manuali enam alles pole)
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
244 SPORTS SEATS, FRONT
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
261B AIRBAGLABEL - FRENCH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
301 ASHTRAY PACKAGE
345 RAIN SENSOR
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER (ei ole aru saanud et toimiks)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
523 RADIO AUDIO 20
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
531L FRANCE
560 ELECTRIC. ADJUSTABLE DRIVER SEAT L. AND R.
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
720 ROOF RAILING
723 TRUNK COVERING (puudub)
739 TRIM PIECES - ALUMINUM
806 YEAR OF MODIFICATION
840 DARK TINTED GLASS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
900A MICROFIBER
901A MICROFIBER - BLACK/ANTHRACITE
952 SPORTS PACKAGE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD
A05 TRANSMISSION ALL-WHEEL CAPABLE
A21 SHIFT BY WIRE
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A27 N-VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS3-LA3
A29 J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 1 (550 NM)
J58 RIGHT BRACKET
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
R39 LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN 19" ALL-ROUND (nende asemel on 20" AMG-d)

Aja jooksul külge kruvitud lisad:
- parkimisandurid ees ja taga - aftermarket (eesmised ei toimi)
- Xenon hid kit (selle viskasin juba välja, läksid H7-d tagasi)
- led park tuled (viskasin välja, tavalised tagasi)
- 20" veljed AMG
- SPL telekad peatugedes (üks ei toimi, signaaliriba on muljuda saanud)
- astmelauad (2 augukatte "punni" on puudu muidu komplektsed)

Tere,

kuna muud hobid pole pikalt köitnud, siis sai värskelt soetatud ML. Algselt vaatasin küll R-i, aga kuna sobivat polnud (noh, oli küll R500 näiteks aga see käiks hetkel üle jõu ja mõistuse), siis jäi silma nimetatud masin ja eks kasvuruumi peab ka olema.
Prantsuse päritolu, Eestis olen vist kolmas pärisomanik (omanikuvahetusi on rohkem).

Sõita on mugav, välimus on hea ja tuju teeb rõõmsaks iga kord kui rooli taha saab.
Vanusele vaatamata ütleks et väga viisakas seisukorras.
Enne ostu sai arvutiga kontrollitud.
Ütleme siis nii, et pigem alumise otsa varustusega mudel, samas ka mõni asi vähem mis ebameeldivalt üllatada võiks.

Esialgsed vead/to-do (logi proovin pidada esimeses postituses):
- rooliasendi anduri viga (ostes oli teada et see viga on, ehk annab viga et andur ei toimi, rool läheb raskeks ja ESP kaob tagant ära -- kuna kohe ei saanud lasta laiali lammutada, siis pärast rooli- ja istmeasendi enda jaoks sobivamaks muutmist pole viga ilmnenud, mis ei tähenda et korda sai - niiet tuleb lasta laiali võtta) - probleem kadus justkui ära peale roolivõimu õli vahetust, eks näis kas tuleb tagasi, arvan et asendi andur vajab ikkagi vahetust mingi aeg
- hõõgküünal (ehk eelsüüteküünal, või mitu) - praeguste ilmadega käivitades ei lähe paugust vaid puterdab, muidu töötab kenasti - ehk kontrollida ja vahetada mis vaja) - vahetatud
- ilmnes et veepumba laager undab - vahetatud
- õlijahuti tihendi leke (ostes oli teada et see viga on - õigemini on väike õlileke ja spekulatsioon et õlijahuti tihend seda põhjustab - siin on lekke kõrvaldamine samuti ilmselge ülesanne) - vahetatud
- käigukast teeb aeg-ajalt trikke mille hulgas on (läheb samuti uurimise alla):
a) mitte alati - pärast pikemat kruisi kasutamist on kickdown kadunud ja möödasõitu tehes ei kiirenda hoogsalt, ütleme et kiirendab laisalt - see näib olevat pigem EGR-i viga
b) mitte alati - esimeselt teisele ja tagasi vahetab käiku nõksuga (vahel vaevumärgatav, vahel märgatav) - võimalik et samuti EGR-iga seotud viga
- esiklaasis täke - sain vastutulnud rekkalt ühe veel
- esisillas kolks - kõlab/tundub nagu rooliots või kont - õõtsa puksid vahetatud, läks paremaks olulisel, stabika puksid vajavad samuti vahetust
- generaatori puksid
- agregaatide rihm purunueb arusaamatutel asjaoludel

Plaanid:
- ülaltoodud vead likvideerida
- likvideerida naginad (peamiselt tagaluugiplastikust kostuvad)
- parkimisandurid ka ees tööle panna
- pagasiruumi kate soetada
- webasto peale panna
- audio 20 raadio comandi vastu vahetada kui nii saab
- peatugedes olevate telekatega lahendus mõelda (ehk siis kas korda või minema ja asendada näiteks tahvelarvutite vms-ga)
- selleks, et kestaks kaua eesmärk suhtuda lugupidamisega ja hooldada/hoida vastavalt
- võibolla on vaja 20"-sed veljed 19"-ste vastu vahetada - 275 laiune rehv on harjumatult raske ühe käega kohapeal rooli keerates, 255 oleks ehk kergem (variant b on võtta kui treeningut ja jääda 20-ste juurde), teist jooksu velgi hetkel pole

Kuna kuldseid käsi pole antud, ehkki tööriistad püsivad käes ja huvi on, siis kohe ise lammutama ei kipu (pole ka ilmastikukindlat kohta) vaid lasen asjatundjatel tegeleda. Edaspidi saab samm-sammult ise proovida. Ülaltoodud vigade põhjuste osas olen juba foorumitest jälgi ajanud ja saab siis järjest tegelema hakata.

Siin püüan anda ebaregulaarset ülevaadet oma kogemustest ja kuludest, ehk on teistele lähitulevikus kasu.

Alustame kohe sellega (kuna siin foorumis leidsin ainsate vastetena "suur töö" ja "kallis töö" siis orientiiri seadmiseks), et Silberautost (mitte-Tallinn) sai küsitud õlijahuti tihendi vahetusele orienteeruvat hinnapakkumist, see tehti suurusjärku 400€ (töö + jupid).
Rooli asendi anduri vahetus (töö + jupid) sama suurusjärk 450€ kui õigesti mäletan.
Uurin alternatiive ka ja siis otsustan kus ja kuidas teha.

Kulunumbritest veel - kütust kulutab Tallinn-Pärnu otsa peale 100ga kruisides 8L (tripi keskmine sh möödasõidud veokitest), linnas umbes 12-13L (pole väga arvutamisega tegelenud).
Kasko sellisele pakuti ca 70€ kuu.

Pildimaterjali (müügikuulutusest mis ajendas ostma):
[Pilt: 93662499.jpg]
[Pilt: 93662481.jpg]
Vasta
#2
Mõned uudised.
Vahepeal sõidetud iganädalaselt pikka otsa ja olen endiselt rahul mugavuse, mineku ja kulunumbritega.
Vahetatud sai veepump mille laager undas ja hõõgküünlad (diagnostika käigus ilmnes et 3. vigane).
Ära võtsin tuledes olnud HID kiti ja esi-parktuledes LED pirnid kuna üks läks läbi ja naljakas oleks kui kabariidid on LED ja muud tuled halogen.
Vahetanud olen mõlemad tagumised suunatulepirnid ja numbritule pirni - kusjuures nende läbiminek on olnud naljakal kombel igaüks nädalase vahega.
Järgmise kuu algusesse on planeeritud mootoriketi vahetus, tuli välja et see on veninud ja olulistest asjadest järgmine.

Veel on ilmnenud, et vahetada saab:
- kõik pidurikettad ja -klotsid
- käsipiduritrossid, lühikesed (ilmselt ka klotsid)
- tagaamordi, niiske
- tagaluugi amordid, lõpuni ei jaksa luuki lükata
- ja ei pääse ka pihustite vahetusest mingi hetk
- ja tõenäoliselt tuleb seda swirll klapi asja lasta kontrollida

Siis sai uuritud, kuna masinal on Audio20 süsteem ilma bluetoothita ja SPL telekad aftermarket peatugedes millest üks veidi vigane, mis oleks alternatiiv - esimene eelistus oleks muidugi moodsam Command navi ja BT-ga (eeldusel et on paigaldatav), audiofookuse spetsialistid näitasid aga W164-le sobituvat moodsat androidlahendust (põhiseade näeb välja sarnane commandile) mille saaks tööle panna ka moodsate peatugede telekatega - lahenduse hind väga jämedalt 1,5k.
Ja siis sai uuritud sadulsepa käest rooli ja istmete nahatamist (keskosad on topiliseks kulunud) - rool ca 140, keskosad ca 1000, istmed keskosa ja küljed oleks ca 1700. Eks saab mõelda - tegemist eelmise ja selle lisandväärtuse puhul kulutusega mida tulevikus auto hinda tehtud kulu vääriliselt ei tõsta, vist.
Vasta
#3
Vähe uudiseid, vahepeal sai lastud vahetada mootorikett mis oli väidete kohaselt viimase piiri peal. Nüüd käib mootor tuntavalt sujuvamalt. Kett ja vahetus kokku alla 300€ (töökoja teenus).
Piduriklotseja kettaid vist ikkagi ei ole vaja vahetada näib et esisillas lõtkud hoopis.

Ja valvas silm on ehk märganud et auto on müügis. Põhjusks asjaolu, et hobiga ei ole võimalik keskpikas perspektiivis tegeleda, tuleb hoopis tööle keskenduda. Seega kellel huvi, palun.

Selle viimase punkti osas üks märkus - kuna paar Sergeid on juba teinud pakkumisi stiilis "8000 miinus silberauto kontrolli tulemus" siis kahjuks sellist diili hetkel ei tee. Vahetust samuti ei ole mõtet pakkuda.
Hind on hetkel teadlikult pandud keskmisest veidi kõrgem niiet mõistuse piires (mis ei ole -30%) saab asja arutada.

Vasta
#4
Viimasest kirjutisest aega möödas.
Auto sai müügist maha võetud kuna agregaatide rihm hakkas korduvalt puruks minema, hetkel on kolmas peal, sellest sai eraldi tehnilise alla teema tehtud.

Vahepeal tehtud:
- õlijahuti tihendite ja turbode tihendite vahetus ja sellega seoses likvideeritud õlileke (tüüpviga nagu olen aru saanud)
- tagumised amordida vahetatud
- eesmised õõtsa puksid
- roolivõimendi õli (seal oli hirmus paks ollus sees), roolimine paranes oluliselt
- uus peaaku

Lisandunud tegemist vajavad asjad panin esimesse postitusse punasega.

Müüki panen uuesti kui rihma probleem lahenduse leiab.
Müügi põhjuseks asjaolu, et teine auto olemas ja Pärnu vahel pole mõtet suure diisliga väikeseid otsi sõita.
Huvi korral võib Privaatsõnumi saata kasvõi kohe.
Vasta
#5
Räägi kuidas tihendite väsimine tüüpviga olla saab?
Vasta
#6
Õigus, valesti väljendatud, aitäh viitamast.
Õigem oleks vist öelda eeldus õlilekke tekkimisele kui on jäetud vahetamata - ja nende masinate puhul võib sageli nii olla (ei ole minu väide vaid spetsialistide väide kellega olen konsulteerinud).
Olen aru saanud et õlijahuti ja turbode tihendite vahetus peaks toimuma hoolduse käigus iga 100 000km järel.
Samas seni kuni mootor ei leki või leke ei ole märkimisväärne - (kuidas nüüd viisakalt öeldagi) ei pruugita (kulude kokkuhoiu põhimõttele tuginedes) alati soovitada tihendite vahetust teha kui 100 000 on täis sõidetud.

Jämedalt 250€ lugu ikkagi.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,754 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,558 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,108 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  MB S 350, 2006, W221 - Magnus djmaq 17 13,360 19-10-2021, 11:22 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB E280 CDI 2006 S211 Tuska12 0 2,868 25-04-2020, 12:56 AM
Viimane postitus: Tuska12
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 8,270 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 32 36,965 15-05-2019, 09:32 PM
Viimane postitus: m2giorav
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,485 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne