Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
om613 320cdi EPC viga
#1
Tere Mersupere.

Mure mul siis järgmine. Tagurdati mu autole otsa ja lekkima hakkas radikas. vbolla oli seal ka varem miskit juhtunud, kuna radika alumine tugiraam (või mis asi see on mille peal ta seisab) oli külgedelt kõver. viimase vigastuse tekitas radikale tõenäoliselt stange alumine plastik mis siis otsa tagurdamise hetkel koos stangega tahapoole liikusid ja koos sellega radika alumist raami murdsid.
Asun siis asja tuuma juurde. Big Grin Kuna radikas hakkas lekkima siis otsustasin asja lähemalt kaeda ja lekkele lõpu teha. masinat ma muidugi kordagi keema ei lasknud. võtsin siis asjad eest lahti ja avastasin, et radika küljel plastikus on mõra. sulatasin siis selle mõra ilusti kinni ja kindluse mõttes tõmabsin veel korralikult epo massiga üle. jäi väga hästi pidama. seejärel võtsin vasara ja timmisin vähe seda radika tuge millel ta seisab. sai ka nagu väga hea. ja kuna ruumi oli siis vahetasin ka lamerihma koos juurdekuuluvaga ära.
viskasin siis asjad ilusti kokku tagasi ja avastasin, et käivitamine on tavalisest pikem ja tühikäigul mootor töötab natuke ebaühtlaselt. ei osand nagu midagi arvata. käisin siis veakoode ja värke lugemas. vanad kustutati ära ja uusi ei olnud. pihustid ja silindrite surve mõõdeti ka ära. kõik ok. samuti ka lati surve. no plää. võtsin siis kolde tihendi, uue kütte filtri ja veel pudinaid. vahetasin ära ja ei miskit. siis kustutasin EGRi ära. ja endiselt ei midagi. nii kui kõvemini kiirendan siis sureb auto välja ja EPC on ees. samas läheb ta ka käima kohe kui võtit keerata.
ühesõnaga on mul mõistus otsas ja tulin siia asja uurima. ei oota, et keegi mul autole läbi neti diagnosti teeks või remondiks, aga kindlasti on keegi kes oskaks mind õigetele jälgedele suunata.

Tervitused Pärnust.
Vasta
#2
Nagu kirjutasin siis loetud ja ei andnud tulemust.
Vasta
#3
Mismoodi see egri kustutamine käis?
Tuleks sõita ja vaadata mis puudu jääb, et masin maha sureb. Veakood pole ainus asi mida saab vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Egr sai eemaldatud siis selle takistuse ja dioodi trikiga. Suht lihtne ja odav lahendus. Pime sai ka ette pandud. sôites pole proovinud väärtusi vaadata (pole vôimalust) kuid vaadati töötava mootoriga ja käivitades.
Vasta
#5
Kas see mitte OM648 elektrilise egriga töötamiseks polnud mõeldud?
Ja kui uskuda UK foorumit siis probleeme töös....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Mul oli sama jama, kuid lõpus enam ei saanudki käima, vahetasin raili lati tagumise anduri ära ja mure murtud Smile
Vasta
#7
Lati tagumises otsas pole andurit
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
See egri eemaldus oli just vaakumiga egri jaoks môeldud. Ja see töötab väga hästi. Just elektrilist ei saanud teha sellega. aga mind just huvitab, et kas on vôimalik, et ma radika eemaldamise/paigaldamise vôi rihma jne vahetusel äkki millelegi haiget ei teinud? enne seda töötas laitmatult. vbolla on seal môni andur vôi mida iganes mis vôis kannatada saada nii, et ma ise ei märganud. ei kasva just 2 vasakut kätt tagant välja kuid vahest juhtub kôigil.
Vasta
#9
(18-05-2017, 06:10 PM)Laur Kirjutas: Lati tagumises otsas pole andurit

Eks sa siis nori, täpsemalt öeldes Raili surve regulaator, ja kui asukoht ei kõlbanud, siis lati salongipoolses otsas asub.


(18-05-2017, 06:21 PM)jsv Kirjutas: See egri eemaldus oli just vaakumiga egri jaoks môeldud. Ja see töötab väga hästi. Just elektrilist ei saanud teha sellega. aga mind just huvitab, et kas on vôimalik, et ma radika eemaldamise/paigaldamise vôi rihma jne vahetusel äkki millelegi haiget ei teinud? enne seda töötas laitmatult. vbolla on seal môni andur vôi mida iganes mis vôis kannatada saada nii, et ma ise ei märganud. ei kasva just 2 vasakut kätt tagant välja kuid vahest juhtub kôigil.

Ehk jagad selle egri teemal õpetusi? Smile

Vasta
#10
Selle ôpetuse saab siit https://mbworld.org/forums/e-class-w210/...e-mod.html .
asi tundub algul keeruline ja juhtme värvid ei ole ka kôigil samad kuid värvid saab teada maf ja egri pistikust. ja aju pistiku nrid saad teada kui pistiku eemaldad. maksab see kogi värk 45 senti oomipoest plus oma aeg. kusjuures musta enam tagant ei tule peale seda.
Vasta
#11
(19-05-2017, 11:21 PM)dunlop Kirjutas: Eks sa siis nori, täpsemalt öeldes Raili surve regulaator, ja kui asukoht ei kõlbanud, siis lati salongipoolses otsas asub.

Ma tean kus asub.
Tegemist siiski tehnilise foorumiga, viisakas on asju nimetada õigete nimedega.
Poodi minnes ja lati andurit küsides saadki rõhuanduri, mitte regulaatori.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Rõhuandur ja -regulaator on kaks väga erinevat detaili! Nende segaminiajamine on väga põhimõtteline viga.

Ilma tegelikkus latirõhku mõõtmata on ehku peale minek niikuinii.
Vasta
#13
Niisiis. Viga leitud. Kahtlustasin kohe, et viga väheses kütuses ja sain ka kinnitust. Vôtsin pumba maha ja pead lahti. seal igas peas on yks plaat mille kyljes on metallkuul korvi sees. yhel plaadil on korv pooleks ja tykid olid laiali . ônneks leidsin kôik tykid yles. nyyd siis läheb lihtsalt teine pump peale ja peaks korras olema paneks môned pildid ka aga ei oska. .yhesônaga loodan, et kôik said aru mis ma môtlen ja ehk on sellest kellelegi veel kasu.
Vasta
#14
Piltide lisamine pildiparki:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17255

Või

https://www.upload.ee
Vasta
#15
selline siis terve "korv"
[Pilt: 68754-20170608_2009011.jpg]

selline aga puuduv korv. augus peaks olema kuul.
[Pilt: 34586-20170608_2008101.jpg]

ja siis sellised ebameeldivad üllatused.
[Pilt: 64846-20170608_1928161.jpg]

[Pilt: 84942-20170608_1928081.jpg]


"uus" pump mis peale läks oli a611 algusega, ehk siis mitte pärit 613 pealt. kuid hetkel tundub, et töötab ilusti. järgmine ndl viskan pihustid ka puhastusse/taastusse. lasen seda teha pärnu diesellandis. siis peaks mootori pool ka pikaks ajaks muretu olema.
Vasta
#16
Täna sai siia vähe pikemalt proovitud. Toimib kôik väga hästi. Ju siis neil pumpadel suurt erinevust pole. muidugi vôiks veel ära vahetada kytusetoru pistikud, kuid ei oska isegi arvata kes neid myya vôib. ise vahetasin kyll rôngastihendid ära ja voolikud panin uued, kuigi ennem olid 6mm ja nyyd on 8mm. tootja on pistikutel VOSS, aga mingit koodi ma ei leidnud. ehk oskab keegi aidata?
Vasta
#17
Kütusetoru pistikud? Pead silmas latianduri ja rôhuregulaatori pistikuid?
Vasta
#18
(10-06-2017, 03:47 PM)onu_siim Kirjutas: Kütusetoru pistikud? Pead silmas latianduri ja rôhuregulaatori pistikuid?

eiei. Smile ma pean silmas neid mis on kütusevoolikute otsas. Need kiirkinnitused.
Vasta
#19
611 algusega on sul ilmselt väiksem pump. Neil on tootlikused peale kirjutatud. Om613 oma oli vist cp1l80 ja om611 oli cp1l60. Pmst 25% väiksema tootlikusega on 611 oma. Kui pihustid natuke rohkem kulunud(tagasivool), kütuse temp kõrge või mootori koormus suur, võib jälle nälga jääda.

Vasta
#20
Hetkel nagu nälga ei jää. Mônusalt kummiselt läheb edasi. Pihustid lähevad ka tegemisse niikuinii. Samas vôiks keegi kirjutada mis siis kôige parem pump sinna peale oleks. kas 613 oma vôi on veel miskit paremat?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,303 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,882 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  K: Automaatkasti viga. hellrix 5 4,871 20-04-2018, 10:17 AM
Viimane postitus: stihl
  S211 320cdi 06a Webasto roodla 9 6,427 07-03-2018, 11:18 PM
Viimane postitus: roodla
  211 Kliima viga Laur 4 3,767 25-05-2017, 09:15 PM
Viimane postitus: Laur
  w211 e400cdi pidurite viga arturmalcik 15 10,696 20-02-2017, 12:31 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  EPC-net v6sa 8 7,704 20-09-2016, 09:46 PM
Viimane postitus: Rain573
  elektroonika viga janar5 1 2,393 08-07-2016, 09:55 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 88a, roolivõimu VIGA? jaanka 3 2,788 12-01-2016, 11:59 PM
Viimane postitus: arcar
  S210 320cdi gaasipedaali asendi andur, P1222 Ott 6 5,568 10-12-2015, 07:23 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne