Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M103 3.0 Uputab üle.
#1
Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?
Vasta
#2
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?

Palju kütuse rõhk on? Ummistunud tagasivool tapab mootori ära.
Vasta
#3
Tere

Vabandan kui teemat rikun. Võite ära kustutada mu jutu kui kedagi häirib.
Mul peaks ka olema MB sama mootor ja sellel on blokikaane tihend katki ja on plaani võetud see kunagi ära vahetada.
Küsimus siis selline ,et kas see mootor on üldse taastamist väärt ? Tundub, et selle mootoriga on palju probleeme?
Võib-olla on parem peale tõsta mingi muu mootor kui sinna sobib midagi muud ? Keegi võiks anda nõu.
Ainult mitte diislit.
Autoks 300 SEL W126 1989 a
Vasta
#4
(23-04-2017, 09:38 PM)v6sa Kirjutas:
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis. Vahetasin tagasisurve klapi ka ära, see tuli 2.0 pealt, mis tuli töötavalt mootoritl. Pritsepealt küttetorud maha keerasin, siis augud olid kõik ilusti ühel tasemel, tundus ka õige olevat võrreldes internetist leiduva infoga. Starterit andes täitusid samuti kõik ühtlaselt ja ilusti. Võttes bensupumba relee järelt, siis jookseb käima. Mis võib veel sellist uputamist põhjustada?

Palju kütuse rõhk on? Ummistunud tagasivool tapab mootori ära.
Kütuserõhku kahjuks ei tea. Autol oli enne peal 2.0, mis toimis ja sõitis ning seejärel panin peale 3.0.
Vasta
#5
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis.

Seda sa ise arvad, et "uputab" üle.
Kui bensu - õhu vahekord, 1:14, on märgatavalt paigast ära, siis mootor ei lähe käimagi. Vanasti öeldi selle kohta, et lööb täis. Küünlad märjad ja jutt lõppenud.

Kui see tagant tilkumine (vett tuleb sealt tegelikult) ja karteri täitumine nüüd ära jätta, siis kirjelda parem, kuidas mootor käitub. Külmalt, kuumalt, kuidas käivitub jne.

Vasta
#6
(24-04-2017, 08:10 AM)k2igukast Kirjutas: ...
Kütuserõhku kahjuks ei tea. Autol oli enne peal 2.0, mis toimis ja sõitis ning seejärel panin peale 3.0.

Siis mõõda ära - KE-Jeti diagnostika on rõhkude mõõtmine. Kütuse ülerõhk ja vaakumid!!!

Loe otsinguga, isand Stihl pani ühte varasemasse teemasse portsu juhendeid.
(23-04-2017, 10:27 PM)Afgaan124 Kirjutas: ...
Küsimus siis selline ,et kas see mootor on üldse taastamist väärt ? Tundub, et selle mootoriga on palju probleeme?
...

Kõigi vanade hooldamata mootoritega on probleeme. KE-Jetid on kaprriissed ja ebaökonoomsed, kuid põletavad isegi meie tanklates müüdavat "standarditele vastavat bensiini".

Aga jõus R6 vastu saab ainult sama heas korras V8 (või V12), see tunne kaalub kogu jama ülesEusa_dance. Või siis mitte, sõltub inimese eelistustest, eksole.Eusa_angel
Vasta
#7
(24-04-2017, 10:03 AM)stihl Kirjutas:
(23-04-2017, 11:44 AM)k2igukast Kirjutas: Tervist!
M103 3.0 132kw uputab nii julmalt üle, et bens tilgub väljalaskekollektorist välja ning kartertgi on juba sisuliselt bensu täis.

Seda sa ise arvad, et "uputab" üle.
Kui bensu - õhu vahekord, 1:14, on märgatavalt paigast ära, siis mootor ei lähe käimagi. Vanasti öeldi selle kohta, et lööb täis. Küünlad märjad ja jutt lõppenud.

Kui see tagant tilkumine (vett tuleb sealt tegelikult) ja karteri täitumine nüüd ära jätta, siis kirjelda parem, kuidas mootor käitub. Külmalt, kuumalt, kuidas käivitub jne.
Mootor ei käivitugi, lööb kohe küünlad märjaks. Vesi ei ole see kohe kindlasti, mul mootor hetkel ajutiselt lihtsalt vahele tõstetud, et saaks ta tööle ning seejärel edasi liikuda, ehk väljalase lõppebki väljalaskekollektoriga. Võttes järelt ära bensiinipumba relee, ehk siis enam bensiini peale ei löö, läheb mootor käima peale mõned sekundeid käiamist ning käib ilusti, kõik pütid järgi ühtlase tühikäiguga, kuniks sureb välja bensiini puudumisel. Pannes relee järgi, kolm tavakestvat käiamist ja juba tilgub väljalaske kollektorist bensiini.
/Eetriga hüppab kohe käima.

Vasta
#8
(24-04-2017, 03:23 PM)k2igukast Kirjutas: mul mootor hetkel ajutiselt lihtsalt vahele tõstetud, et saaks ta tööle

Siis on väga raske foorumi kaudu vaadata, kuhu sul seal veel midagi ajutiselt ühendatud on, sry.

Mina läheks kohalikku raamatukokku, laenutaks Heldur Tamme koostatud "Bensiinimootorite sissepritse" ja hakkaks näpuga järge ajama peatükki K-Jetronic seadmete rikete otsimise juhend.

Seal on 13 punkti, miks külm mootor võib mitte käivituda.

P.S. Kas juhtrõhuregulaatorist tagasivool on vaba ja toimib? Külmkäivituspihusti mida ja kui kaua teeb?


.

Vasta
#9
Kuna olen selle antud mootorivaldkonnas täiesti võhik, siis eeldan, et regulaatori all mõtled, seda klappi, kust läheb edasi tagasivoolutorustikesse. 3.0 Enda oma oli küpse, sealt tagasi ta ei lasknud, selle asendasin 2.0 omaga, mis pärit mootorilt, mis sõitis mul antud kerel. Külmkäivituspihusti vastuse jään võlgu, aga on varasemalt olnud kokkupuude, kus too ei toiminud, siis lihtsalt pidi 2 korda rohkem süüdet andma, et mootor käivituks.
Eeldan, et raamatut mõtled nüüd, mida googeldades leidsin "Mootori algõpe" ? Katsun selle nüüd endale hankida ja näpuga järge ajama hakata.
Vasta
#10
Kas nii kui starterit annan, peavad pihustid kohe pihustama "täie rahega" või alles siis, kui mootor on käima läinud? Teiseks, kui süüde sees, kas siis õhuklappi alla vajutades peaksid pihustid pihustama? Mida mul ei tee.
Vasta
#11
Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult?
Vasta
#12
(10-05-2017, 02:39 PM)v6sa Kirjutas: Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult?
Starterit andes sain rõhu 3bari. Säde on ilus ja tühja ei peksa. Eelnev küsimus oli mul natuke rumal taganjärgi mõeldes, sain vastused üle mõeldes.
Probleem seisenb ikkagi üleliigses kütuses. Kui ma olen ta ilma releeta näiteks käima pannud, ning käimise ajal uuesti tagasi lükkand, sureb koheselt välja. Gaasiga õrritades käib vaid väga pahasti. Keerasin ka segu lahjemaks, kuid see ei andnud mingeid tulemusi, keerasin algsesse asendisse tagasi. Pihusti ei tilgu vaid pihustavad ilusti.
Vasta
#13
Soovitan lugeda Bosch KE-Jetronic teemasid. Sinu autol on peal selline sissepritsesüsteem. Sarnane Bosch K-Jetronicuga.
Võhikutel, kes seda ausalt ka ise tunnistavad, ei soovita seda pritset "ise reguleerima" hakata ja umbes kruvisid keerata.
Seda pritset hästi tundvaid inimesi võib Eestis üle lugeda ühe käe sõrmedel. Mingis teemas ma seda ka tegin.
Pöördu spetsialistide poole. Kui see pole võimalik, siis oled sa pehmelt öeldes pisut hädas. Jõgeval ma kedagi soovitada ei oska.
Oman ise ka ühte W124 sama mootoriga. Selle mootori puterdamast põhjustavad süüte ja/või toitesüsteemi vead.
Vasta
#14
Tundub, et 3 bar-i ongi vähe, olen kuulnud, et siis hakkabki palju peale saama. Siin http://b2resource.com/PDFs/interjectKJetronic.pdf pakub K-Jetronic'ule 5 bar-i ringis
Vasta
#15
Mul on tõepooles 2.0 originaal pump kõhu all.
Vasta
#16
(11-05-2017, 03:14 PM)k2igukast Kirjutas:
(10-05-2017, 02:39 PM)v6sa Kirjutas: Palju on bensiini rõhk?
Kas säde jookseb küünaldes korralikult?
Starterit andes sain rõhu 3bari.
...
Probleem seisenb ikkagi üleliigses kütuses.
...

Ma oleks selle väitega ettevaatlik.

Palju peab olema KE-Jeti töörõhk külma mootoriga?
Vasta
#17
Rõhu sain siiski 5.8 kätte, mis juhtus siis, kui silindrid olid ka kütet täis. Pritsepea ei hoidnud, lasi kohe otse pihustitesse kütte. Kakkusin pea laiali, membraan omadega läbi. Tellin mingi aeg remontkomplekti, lootes saab siis asja korda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M103 turbotamisest... MarekV 33 17,380 02-10-2020, 01:17 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  SL600 Käigukast läheb ise üle manualile Ricky 2 2,300 06-07-2016, 12:38 PM
Viimane postitus: Ricky
  mootor kuumeneb üle, termostaat? Hydroid 23 20,180 19-10-2012, 05:49 PM
Viimane postitus: xman
  190E 2.3L kuumeneb üle seistes roxie 1 2,705 23-05-2012, 01:55 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  vajanmb 190e 2,0 87 kw elektriskeemi sammuti ka 124jale m103 3,0 skeemi berg 0 1,816 22-08-2011, 09:38 PM
Viimane postitus: berg
  Kas keegi on Silberis juba oma masinat lasknud 199.- eest üle kaeda?:) timurk 8 7,033 19-10-2009, 11:27 AM
Viimane postitus: hellrix
  sportsumbuti viskab üle Joonas 2 3,346 12-05-2006, 12:37 PM
Viimane postitus: Truck



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne