Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W140, S350TD, 1995 - Aston777
#1
Thumbs Up 
Tere!
Olen siin foorumis juba pikemat aega nähtamatult vegeteerinud ja mõelnud-plaaninud siia teemat teha, võtan ennast nüüd kokku. Icon_smile
Minu lugu on lihtne - olen luksusautode austaja ja seetõttu ka MB ridadesse jõudsin.
Eelnevalt olen omanud küll teiste markide autosi (viimased 8 autot - Cadillac Seville STS, BMW E32 750i, BMW E38 725TDS, 730i, 740i (x2), 750i, BMW 525d E60)
Ühel hetkel muutus eelnev lemmikmark juba igavaks ja tahtsin vaheldust. Üks unistuste auto oligi koguaeg W140 olnud. Sai pikalt otsitud ja jälgitud aga valik oli kesine. Ühel ilusal päeval, kui olin juba mõnda aega autota olnud - sai hommikuse rutiinina Auto24 lahti võetud ja minu üllatuseks oli uus auto tekkinud müüki, mida sai ka kohe vaatama mindud ja samal päeval (21.05.2016) ära ostetud. Autost lähemalt allpool.

Mark ja mudel: Mercedes-Benz S350TD
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit: 270K
Võimsus: 110KW
Toodud riigist: Itaalia (3.02.2008)

Teostatud remondid/hooldused/lisad:
06.2016 Õlivahetus, õlifilter, õhufilter, salongifilter.
06.2016 Tagatuled, esivõre.
06.2016 AMG veljed
07.2016 Uued jalamatid 4tk
08.2016 Uus süütelukk
10.2016 Kundeukse piiraja
12.2016 Uued esitiivad
03.2017 Õlivahetus, õlifilter, õhufilter
03.2017 Taastatud tagumised suured õõtsad (rooste eemaldus, uus värv, uued puksid)
03.2017 Uued tagasilla silikoonpuksid
03.2017 Uued tagumised amordid Meyle + vedrud Kilen
03.2017 EGR tihendid
04.2017 Rehvid 245/45/18 Nankang Ultra Sport NS-2
04.2017 Mõlemad esimesed rattalaagrid (SKF), Paralleelvarras (Febi), roolivardad (Febi), pendelhoova puks (Febi), sillastend mõlemal sillal.
04.2017 Õlivahetus (Castrol GTX), õlifilter, õhufilter.
05.2017 Uus salongiventilaator Nissens 87100
05.2017 Kõik pidurikettad, piduriklotsid, käsipiduriklotsid (Meyle, Delphi)
05.2017 Mõlemad esiamordid (Meyle)
06.2017 V.E rattalaager (Meyle), Rihmapinguti (INA), tag.stabikakondid (Meyle), Diffri õli, EGR pimedaks tehtud.
04.2018 Õlivahetus (Castrol GTX), õlifilter, kütusefilter, mootori õhufilter, salongiõhufilter (aktiivsöe)
05.2018 Tagumine parempoolne ülemine esimene õõtshoob (lemförder), uus rehviring Barum Bravuris 3HM 100Y FR, sillastend mõlemale sillale.
05.2018 Generaatori taastamine, rihm (continental), rihmapinguti (swag), esimene väntvõlli simmerling (OEM).



Pildid:

Ostes
[Pilt: 72663-IMG_20160523_120254.jpg]

[Pilt: 92838-IMG_20160523_120305.jpg]

Uus esivõre
[Pilt: 57255-IMG_20160531_120936.jpg]

Uued tagutuled
[Pilt: 67745-IMG_20160609_181109.jpg]

AMG veljed
[Pilt: 97364-IMG_20160620_232138.jpg]

[Pilt: 74587-IMG_20160620_232121.jpg]

Kui süütelukk kinni kiilus ja autot käima ei saanud. Sõit Lesvenisse
[Pilt: 59886-IMG_0337.jpg]

Toonkile (5%,20%,50%) Ghozt OÜ
[Pilt: 49475-IMG_0645.jpg]

[Pilt: 69528-IMG_0646.JPG]

Uued esitiivad (vanadel esines roostet)
[Pilt: 48482-IMG_1559.JPG]

Auto talveunes
[Pilt: 36287-IMG_1403.jpg]

Nüüdseks on auto talveunest välja tulnud ja sõidan jälle igapäevaselt.

Tänan tähelepanu eest! Hoian teid ka edaspidi kursis.
Vasta
#2
Need w140 mersud on üks väga nakkav haigus. Endal 2 w140 olnud,üks a8 ja hetkel ILA kerega e38 ja ikka võtaks w140.

Edu masinaga Thumbsup
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
(11-04-2017, 07:21 PM)ktmduke Kirjutas: Need w140 mersud on üks väga nakkav haigus. Endal 2 w140 olnud,üks a8 ja hetkel ILA kerega e38 ja ikka võtaks w140.

Edu masinaga Thumbsup
Tõsi. W140 on esimene auto, mille müügi peale ma ei ole kordagi mõelnud. E38 kogusest võib aru saada juba, et olin rahutu hing. Müüsin maha - siis avastasin, et ikka paremat ei ole ja ostsin jälle E38 ja nii mitte ainult ühe korra. Isegi ei tea, miks varem W140 peale ei mõelnud. Täna ostu ei kahetse ja on minu arvates suurem ja mugavam kui E38.

Ainus mida täheldanud olen, on see, et varuosi ei ole nii lihtsalt saada kui E38-le. Näiteks LED tagatulede valik sai ainult seetõttu tehtud, et mitte kuskilt originaal valge suunaga tulesid ei leidnud.
Vasta
#4
(11-04-2017, 08:18 PM)Aston777 Kirjutas:
(11-04-2017, 07:21 PM)ktmduke Kirjutas: Need w140 mersud on üks väga nakkav haigus. Endal 2 w140 olnud,üks a8 ja hetkel ILA kerega e38 ja ikka võtaks w140.

Edu masinaga Thumbsup
Tõsi. W140 on esimene auto, mille müügi peale ma ei ole kordagi mõelnud. E38 kogusest võib aru saada juba, et olin rahutu hing. Müüsin maha - siis avastasin, et ikka paremat ei ole ja ostsin jälle E38 ja nii mitte ainult ühe korra. Isegi ei tea, miks varem W140 peale ei mõelnud. Täna ostu ei kahetse ja on minu arvates suurem ja mugavam kui E38.

Ainus mida täheldanud olen, on see, et varuosi ei ole nii lihtsalt saada kui E38-le. Näiteks LED tagatulede valik sai ainult seetõttu tehtud, et mitte kuskilt originaal valge suunaga tulesid ei leidnud.

Originaal tuld oleks silberist kindlasti saanud...
Vasta
#5
Muhe pill ja tore näha, et oled pingutanud. Aga tee mis tahad, LED ja muu jama sellise auto jaoks pole küll õige. Eelnevalt juba võin öelda ka seda, et ole inimene ja võta need xenonid eest ära, pole küll konkreetselt Sinule vastu sõitnud, kuid kui Sul on tavaline halogeeni tuli ees ja Sa sinna paigutasid HID kitid, siis võin kohe öelda, et see on rõvedalt tappev vastutulijatele ja Sinule on sellest olematul määral kasu. Valgusvihk nii või naa on nii mööda kui olla saab ja see valgustatus pole ei õige, optimaalne ega mõistlik. Tartus ja Võrus on neid xenonitega W140 miine nähtud aegade jooksul, kus samasugust pulli on tehtud ja see on päris rõve, tuled pimestavad isegi päeval, rääkimata pimedast.

Kui on väga metsik huvi, proovi leida kusagilt originaal xenon tuled, minu meelest W140 oli täitsa olemas tehasest xenoniga, ilmselt need tuled maksavad muidugi ränka pappi.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#6
Kaugtule Xenoneid pole W140 vist kunagi olnud.

Lähitule Xenonid tulid standardina faceliftiga 1996-1998.
Neid peaks ikka lammutustes liikuma vast möistliku summa eest.

Muidu W140 on väärt auto millesse raha paigutada. Korralikke aina raskem leida.
Vasta
#7
(11-04-2017, 09:18 PM)madis399 Kirjutas: Originaal tuld oleks silberist kindlasti saanud...
Selle peale ei osanudki tulla, et nii vanale autole ikka veel esindusest tulesid leiab aga isegi kui seal on, siis julgen arvata, et hind on igaljuhul ebamõistlik. Tegelikult olen ka nende tuledega väga rahul. Näevad igaljuhul kordades paremad välja, kui need originaalid mis küljes olid.
[Pilt: 99243-IMG_20160527_202702.jpg]

(11-04-2017, 09:43 PM)Kirill.D Kirjutas: Muhe pill ja tore näha, et oled pingutanud. Aga tee mis tahad, LED ja muu jama sellise auto jaoks pole küll õige. Eelnevalt juba võin öelda ka seda, et ole inimene ja võta need xenonid eest ära, pole küll konkreetselt Sinule vastu sõitnud, kuid kui Sul on tavaline halogeeni tuli ees ja Sa sinna paigutasid HID kitid, siis võin kohe öelda, et see on rõvedalt tappev vastutulijatele ja Sinule on sellest olematul määral kasu. Valgusvihk nii või naa on nii mööda kui olla saab ja see valgustatus pole ei õige, optimaalne ega mõistlik.
Xenonid ei pimesta, lasin ülevaatuspunktis paika kruttida ja ülevaatajaga sõitsime üksteisele vastu - kõik ok. Valgusvihk on kõvasti rohkem allpool kui halogeen pirniga aga kaugusesse näitamiseks ongi kaugtuli.
Päris nii ka ikka ei käi, et pirnid sisse ja kohe tänavale lolli mängima.
Vasta
#8
Eile sai tehtud õlivahetus ja vahetatud õhufilter, mõlemad esimesed rattalaagrid, paralleelvarras, roolivardad ning pendelhoova puks.
Lisaks sai pandud ka uus rehviring alla (ühe suve sõitnud Nankang Ultra Sport NS-2).
Täna sai mõlemale sillale tehtud ka sillastend.

[Pilt: 77765-IMG_0332.JPG]
Vasta
#9
Vahepeal lõpetas salongiventilaator koostöölepingu, sai täna uue vastu välja vahetatud. (Nissens 87100)

[Pilt: 83529-IMG_0423.JPG]
Vasta
#10
Täna sai vahetatud:
* Meyle pidurikettad 4tk, piduriklotsid, käsipiduri klotsid, andurid.
* Meyle esiamordid 2tk (Tagumised sai juba hiljuti vahetatud)
* Tagumised vedrupuhvrid 22mm 2tk
* Esimesed ja tagumised stabikapuksid
* Salongiõhufilter

(Pildipark keerab pildi miskipärast kummuli)
[Pilt: 66964-IMG_0639.JPG]
Vasta
#11
Täna tehtud tööd:
* Vahetatud uuesti esimene vasak rattalaager, mis osutus praagiks (eelmine SKF, uus Meyle)
* Rihmapinguti (INA)
* Tagumised stabikakondid (MEYLE)
* Diffri õli
* EGR pimedaks
Vasta
#12
Võis olla praak laager, aga võis ka olla liiga palju või liiga vähe peale pingutatud. Eesmisi rattalaagreid paigaldades peab jääma hästi väike lox sisse, et laager soojenedes kinni ei poox ja üleliia ei kulux, samas tulex aga peale 100km sõitu (kui laager on end sisse töötanud) laager uuesti üle kontrollida ja vajadusel veidi peale keerata. Suurte velgede ja äkilisema sõidustiili korral tasub eesmisi laagreid kontrollida ja vajadusel peale keerata isegi regulaarselt, kuna need saavad tavapärasest enam vatti.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
Kui egr i kinni panid , kas muutus ka midagi?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,382 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,724 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,560 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,345 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,995 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,991 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,412 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,335 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E320 coupe 1995 - TaaviD TaaviD 79 74,639 11-07-2017, 10:47 PM
Viimane postitus: TaaviD
  Mb W210 E300 1995 Kristooo 3 4,750 23-03-2017, 11:01 PM
Viimane postitus: Kristooo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne