Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
Uut nii palju, et peale läks w210 orig EDC elektrooniline pump ja programmeeritav aju, vana mehh pump läks müügiks. Nüüd peaks saama tahmast praktiliselt lahti ja kõiki parameetreid on võimalik igas asendis lihtsalt läpakas muuta. Varsti viskan rohkem pilte ja juttu.

[Pilt: HOZ5mhH.jpg]
Vasta
Tänud jälle Hentsile kes juppe hankis.Eusa_angel
Pumbas uuesti 7.5mm elemendid, 8mm toimis väga hästi aga lagistas kõvasti, 220cc kütet ära põletada ei suutnud ka. Nüüd tahaks vahelduseks tänavasõidukõlbulikku seadet proovida, laginast ja suitsust peaks enamvähem lahti saama, veel üle mõistuse turbo lag likvideerida ja jääme kevadet ning avalaksu ootama. Eusa_angel

[Pilt: mTl5HfL.jpg]


[Pilt: D2sgrVa.jpg]


[Pilt: 0ZgGJMa.jpg]
Vasta
Kahtlaselt palju wg klappe. Läheb väga huvitavaks, jälgin huviga! Eusa_whistle
Naftapress.
Vasta
Kevad võiks juba kiiremini tulla. Jälgin ka huviga! Eusa_dance
Vasta
Ma võib-olla tehnikast kauge isik .... aga ... See el pump ju ei lahenda Turbo-LÄÄGIMIST kui föön jääb samasuguseks. Suitsu korjab ära - selles ma ei kahtle. Aga kas poleks mõtekam 2 pisema turbsi peale ehitada. 3-le pütale 1 ning teisele 3le teine turbo. Lääg kaoks ja suits kah. Hüper-Boosti küll välja ei võlu aga tänaval sõidetavamaks muutuks ta iga kell. Või siis kogu seda projekti veel suurema nurga alt vaadatuna ... kas CDI poleks juba veitsa otstarbekam - nii nagu Teemu seda teeb... Smile
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
(03-11-2016, 09:04 PM)apsik Kirjutas: Ma võib-olla tehnikast kauge isik .... aga ... See el pump ju ei lahenda Turbo-LÄÄGIMIST kui föön jääb samasuguseks. Suitsu korjab ära - selles ma ei kahtle. Aga kas poleks mõtekam 2 pisema turbsi peale ehitada. 3-le pütale 1 ning teisele 3le teine turbo. Lääg kaoks ja suits kah. Hüper-Boosti küll välja ei võlu aga tänaval sõidetavamaks muutuks ta iga kell. Või siis kogu seda projekti veel suurema nurga alt vaadatuna ... kas CDI poleks juba veitsa otstarbekam - nii nagu Teemu seda teeb... Smile

Läägimise kõrvaldamise osalised vahendid on kahel viimasel pildil, pump seda tõesti ei muuda. Tuleb üks pisem turbo juurde.
Kui Black Smoke Racingu autot silmas pead, siis minumeelest ei ole nad seda siiamaani OM606-le võrdselt käima saanud, ainus pluss on see et üle ei kuumene. CDI on muidugi omamoodi huvitav, aga praegu sinnapoole otseselt ei tõmba.
Vasta
Üle pika aja paar sõna, auto mitu kuud seisnud ja viimane aega hakata suveks valmistuma.

Viimane uuendus:

[Pilt: XBhsZDT.jpg]

[Pilt: eaHU3U0.jpg]

[Pilt: 8vqNTjm.jpg]

[Pilt: LEy2RVH.jpg]
Vasta
volkswageni nupud? Mercedesel on vähe teised, välja ei paista.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(08-03-2017, 08:34 AM)Laur Kirjutas: volkswageni nupud? Mercedesel on vähe teised, välja ei paista.

Paistavad ikka välja, pluss ja miinus on näha. Need pole nupud vaid labad, W221 roolilt.

Peaks olema samad labad: [Pilt: 912811d1333793964-oh-lord-wont-you-buy-m..._5831m.jpg]
Vasta
Kuidas mootori osakonnas lood on?
Naftapress.
Vasta
Vaikselt teen uut kollektorit. Nagu piltidelt näha võib, siis seekord tuleb õnneks lihtne ja loogiline lahendus. Icon_biggrin Kolmas wg tuleb veel juurde, ruumiga eriti priisata pole aga ehk siiski mahub ära.

Suureks turboks jääb sama HX52 mis enne oli. Võtsin vana kollektori flantsist hi-tech lahendusega kolmest teljest fikseeritud negatiivi, nii saab turbo samasse asendisse sättida nagu enne oli ja visuaalselt tekkis terviklikum ettekujutus mis kuhu ära mahtuma peaks. Vahepeal juba tundus, et vanad käiguhoovad võiks ära visata. Icon_lol

[Pilt: Icr8JqJ.jpg]

[Pilt: U9MVxne.jpg]

[Pilt: auii2js.jpg]

[Pilt: fLsSimL.jpg]

[Pilt: zNIxAjy.jpg]

[Pilt: FYmBX09.jpg]

[Pilt: OWLooQp.jpg]
Vasta
Ma ei saa hästi aru, kell ka palju võibolla sellest Big Grin Kas kolmas wg läheb sisselaske torustiku?
Naftapress.
Vasta
(06-04-2017, 11:26 PM)arts24h Kirjutas: Ma ei saa hästi aru, kell ka palju võibolla sellest Big Grin Kas kolmas wg läheb sisselaske torustiku?

Need kaks mis pildil hakkavad väiksest turbost mööda käima, kolmas läheb downpipesse. Sisselaskesse tuleb veel eraldi klapp.
Vasta
Kas selle nimi on, et süües kasvab isu? Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(07-04-2017, 07:19 PM)Laur Kirjutas: Kas selle nimi on, et süües kasvab isu? Big Grin

Isu oleks saada seekord auto sõidetavaks, mitte et 4000 pöörde juures 480kw selga lajatab ja enne seda on 80kw. Icon_biggrin

Kolle veel üsna robustne, aga vaikselt hakkab kuju võtma. Full boostiga peaks kaks silindrit käima läbi koja ja neli ülejäänut jagunema kahe wg vahel, eks gaasid lähevad lõpuks ikka sealt kust kergem minna, aga selline 2-2-2 oleks teoorias ilus.

[Pilt: vryuFw2.jpg]

Turbo osas siiski väike muutus, igaks juhuks võtsin pro52-e. Kuum osa tavalise hx52-ga identne, aga külm osa ca 5mm suurem.
Jään ikka jätkuvalt ekskavaatori turbote juurde. Big Grin

[Pilt: TwXHpAE.jpg]

[Pilt: RPApCd0.jpg]
Vasta
Ilus on vaadata kohe, pilt palju selgem algul tundus et tooksid nagu 3 silindrit otse tagumisse wg klappi see tekitas segadust. Icon_razz
Mis rõhupealt oled mõelnud esimesed 2wgd avada? Sisselaske klapist ka pilti on? Mis turbo ja millise võimekusega see väike föön on?
Dislaga on jah see jama seni kuni turbot taga ei ole on üsna võrr.
Naftapress.
Vasta
(11-04-2017, 08:16 AM)arts24h Kirjutas: Ilus on vaadata kohe, pilt palju selgem algul tundus et tooksid nagu 3 silindrit otse tagumisse wg klappi see tekitas segadust. Icon_razz
Mis rõhupealt oled mõelnud esimesed 2wgd avada? Sisselaske klapist ka pilti on? Mis turbo ja millise võimekusega see väike föön on?
Dislaga on jah see jama seni kuni turbot taga ei ole on üsna võrr.

Väike turbo on w210 3.2cdi pealt, geomeetriaga. Klappide seadistamine saab selgeks seadistamise käigus, aga väike turbo üle 1,8-2 bari ei pea puhuma.
Vasta
Kolle valmis, vaja veel natuke lihvida, freesida, liivaprits ja värv. Kui downpipe paika saab, siis tuleb kolmas wg veel juurde.

[Pilt: JlhM7jA.jpg]

[Pilt: WGIBSsJ.jpg]

[Pilt: sfJRrvc.jpg]

[Pilt: g26BRG7.jpg]

[Pilt: 4uxGgtj.jpg]

[Pilt: 1oij6Y6.jpg]

[Pilt: jN05JcY.jpg]
Vasta
Väga äge! Palju sa umbes vana koldega sõitnud oled? Väga värske näeb välja. See asi võib päris varakult tööle hakata 320cdi tõmbab küll päris maast madalast.
Naftapress.
Vasta
Ullud, ma ütlen!Ninja

Millega sa plaanid selle jõu maha kleepida?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,598 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,169 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,731 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,336 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,570 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,658 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD karl7 37 40,328 24-03-2017, 04:06 PM
Viimane postitus: karl7
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,116 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 48,016 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne