Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 viskas kiirendamisel osa õli välja
#1
[Pilt: 72384-2017-02-11_15.43.09.jpg]
Asi toimus pööretevahemikus 4-6k ja suht hetke jooksul, 4; 5; 6 käik. Väljas külma ca 6,5 kraadi, mootor töösoe (40km maanteed sõitnud vahetult enne) Küsimus foorumi helgematele peadele, mis järele andis?
Ise aru ei saanud. Pärast intsidenti kuskilt nagu enam ei lekkinud. Kuna asi toimus karumustikas, tiksusin kohalikku bensujaama, puhastasin mootori niipalju kui puhastuspaberiga sai ja ikka leket ei täheldanud tühikäigul. Varras veel täpikest õli näitas mootoris, seega otsustasin koju ära sõita, 100+km. Püüdsin siiski mitte üle 1500 rpm lasta. jõudsin ilusti koju, armatuuris mingit veateadet ei tekkinud intsidendi ajal, ega hiljem.
Vasta
#2
CL63?

Siin mootori enneaegne kulumine ja riknemine, alguses ühelt poolt ja pärast teiselt poolt aga ei märganud et oleks õlileke kaasnenud (valvetraini probleem):

http://www.caradvice.com.au/139550/merce...le-defect/

Mingist odavast 2$ O-ringist ka kirjutatud mis teatud aja pärast plastmassiks muutub:

http://oppositelock.kinja.com/in-which-t...1651935795

Need esimesed asjad mis googeldades silma jäid.
Vasta
#3
Pakuks karterituulutuse viga. Tasuks kogu tuulutussüsteem üle vaadata.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Mis iganes põhjus võis olla aga karterisse tekkis tavalisest suurem ülesurve. Põhjuseid võib olla mitmeid õlieraldus klapp (pcv klapp), mõnes silindris rõngste probleem, isegi õlivarda väsinud tihend. Ma ei tunne kahjuks selle mootori eripärasid ja kasutustingimusi ( nt palju lühikesi otsi külmamootoriga jne).
Olen kokkupuutunud w221 mis hakkas äkitselt kõvasti sinist suitsu kiirel sõidul välja ajama. Põhjuseks oli suure tõenöosusega õli loksumine ühele poole kurvi äkilisel läbimisel.
Cl55 AMG
Vasta
#5
(11-02-2017, 11:58 PM)hents99 Kirjutas: Pakuks karterituulutuse viga. Tasuks kogu tuulutussüsteem üle vaadata.
Pakuti tutvusringkonnast sama, kuid külmumisega seonduvalt. Külmumist ei tahaks siiski uskuda, väljas väga külm ei olnud ja see mootor toodab omajagu sooja kapotialla. Eelneval päeval oli sõidetud 250+km ots maanteekiirusel ja siis ööseks õue seisma. Eks uuel nädalal saab ta ära pesta kõigepealt ja siis kuhugi uuringutele.

Vasta
#6
Anna siis kindlasti siin ka teada kui midagi selgub.
Vasta
#7
Ei ole see probleem lahendust saanud. Esimesel korral ei saanud mina ega paar arvajat aru, kus see õli täpselt välja tuli. Nüüd suverattad all, millega seoses saab auto rohkem valu. Sai proovitud ja tõstab suurematel pööretel õlivarda veidi üles ning sealt vahelt hakkab õli välja pritsima. Tühikäigul ega kuni 3500 rpm (rohkem kohapeal pöördeid anda ei lase) mootoris survet pole kui varras välja tõmmata. Samuti on jahutusvedelik korralik ning seal süsteemis ka liigset survet ei teki. Seega moto ise tundub korras olema.
See pole enam selle ajastu moto, millele vaatasid peale ja said aru kuidas karterituulutus toimib, seega kus viga võiks olla?
Netist uurides ma leidsin allpool oleva klapiga seonduvalt mingi teema (Edit: Link https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html ). Kas võib olla see süüdlane? Või mis on arvamused?
Ei tahaks kohe esindusse tormata ja sealsete arvamuste põhjal järjest katse-eksituse meetodil juppe vahetama hakata. Vbla suhtun eelarvamusega, aga Silberi kohta on lugeda igasugust. Samuti teiste suuremate tegijate kohta Tlnas. Sestap tahaks veas kindel või võimalikult kindel olla, enne kui miskit vahetada lasen.

[Pilt: 92972-MB_karterituulutus.png]
Vasta
#8
(25-03-2017, 09:07 PM)onu_siim Kirjutas: On Sul korrektne õlivarras seal?
216/221 jaoks kollane, varuosakood A1560101972.
Kollast värvi jaa, kuid koodi ma sealt pealt vaadanud pole, homme saan valges seda teha.
Varras käib sellel jube kergelt, muidu ikka kerge nõks on olnud erinevatel autodel kui varrast välja tirida. Kummist o - ring varda ülemises otsas on visuaalselt ok. Ilmselt peaks siiski selle algatuseks silberist tuue tooma, või terve varda.

Edit: Vardal kiri AMG15613 aga varras ei saa kuidagi vale olla, sest enne kui sellest siia esmakordselt kirjutasin toimis kõik laitmatult, sama vardaga. Varras hakkab oma kohalt kerkima kusagil 4500 rpm ja üles.

Vasta
#9
See problem leidis lahenduse. Igaks juhuks mõne sõnaga, ehk on kellelgi tulevikus abiks:
Rõhku karteris ja sellest tulenevat õlivarda üles kerkimist põhjustas vigane karterituulutuse klapp, mida välismaa foorumitest leitu põhjal võiski tõenäoliseimaks süüdlaseks pidada. Klapp on tootekoodiga A1560100370 ja vahetus käib siin lingil kirjeldatud juhiste järgi https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html
Tegin ise oma käekestega ja kogu tööprotsess võttis aega ca 2h, millest julgelt 1/4 kulus peegli otsimisele (et näha mootori tagaküljel olevat) ja teine 1/4 uue klapi alumise toru oma kohale saamisele nii, et oleks ka fikseeritud. Selle klapi küljes olev toru on päris õrnast materjalist, külmema ilmaga tuleb ettevaatlik olla. Lasin ta enne fööniga parajalt soojaks, et toru oleks painutatav. Vana klapi toru pudenes ära võttes tükkideks.
Vasta
#10
uus amg hooldus nüüd avatud.


[Pilt: a5kCqq8.jpg]
Vasta
#11
Aa see on see Jöhvist toodud tumelilla. Tore et siiagi märk maha jäi teistelegi teadmiseks kuidas probleem lahenesThumbsup

Äge auto millega kevadele vastu minna-endagi unistusSmile
Vasta
#12
Panen siia pilte juurde, kuidas see klapp ühelt kui teiseltpoolt oma asupaigas välja näeb.
Netist leitud pilt kus käigukasti vaadet varjamas pole:
[Pilt: 85683-M156_tagantvaade.jpg]
Minu oma pealt moto osandamise käigus:
[Pilt: 38967-2017-07-04_17.23.15.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed ak75 62 52,306 14-07-2020, 11:28 AM
Viimane postitus: BlueStang
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 11,816 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,887 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,635 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne