Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124, 250D, 1991-Hundipoiss
#1
Mark: Mercedes Benz 250D
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: viimane omanik väitis ca 1,4miljonit. spidokal on 214tuhat. Arki andmetel pole eestis 10aastaga rohkem läbinud kui ca 60tuhat.
Võimsus: 66kw=90hp
Mootor: 2.5 R5 Diisel
Käigukast: Manuaal 5käiku
Täismass: Ca 1.9tonni.
Lisavarustus: Allaklapitavad tagumised peatoed, ABS, valuveljed, Elektripeeglid (ei tööta), Puitdekoor salongis, Ortopeediline juhiiste? (sääretoe reguleerimise võimalus).
Värvus: Lilla.
Pikkus: 4m 74cm.

Vead: Esimesed amordi tugilaagrid, spidotross on katki, Elektripeeglid ei tööta, sumbuti tahab keevitust, Kindlasti midagi veel. Põhiline on kere roostetamine, esitiivad eriti.
Head: Mootor käivitub nagu unistus. soojast peast pool pööret. -17c käivitus kenasti peale ühte eelsüüdet. Sisu on korras katki pole ega miskit Juhiistmel on ainukesena näha ühelpool kerget riide karvasust kasutamisest.

Muud: Sisu tahaks keemilist saada ma ei tea kes seal enne elas aga seest on kole.

Pilte kahjuks pole hetkel teile pakkuda kuna olen vanamoodne inimene ning ei kasuta nutitelefoni. Seega piltidega läheb veidi aega.

Küsimus teile: Kas manuaal kasti puhul (5käiguline) 90km/h puhul 2500rpmi on normaalne? Kujutan ette,et kui veel aeglasem differ panna siis ta ei liigu üldse edasi. Hetkel 4ndaga möödasõiduks peab ka varuma ikka tubli hulk tühja teed.
Vasta
#2
Pöörded on normaalsed. El peegleid on sul ilmselt 1 ainult.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
1xel peegel seletab miks ma ei suutnud leida salongist peeglite lülitit (St parem, vasak) Kui pikemalt rääkida siis oli kuni selle mersuni oli aeg kus ma ei seedinud ühtegi diislit. Põhjus lihtne nähes oma tuttavaid, sõpru kes koguaeg mässavad ei saa käima ning sada muud häda eriti talvel. Antud Mercedes-Benz muutis minu seisukohta. Suures parklas kus auto seisab oli hommikul seis kus viis uuemat autot seisid kapotid püsti ning ootasid täkku. Läksin ka mina väriseva käega antud isendi juurde ja olin valmis ka juba sõbra numbrit valima, et ilmselt ka minu oma ei käivitu. Ootasin kuni eelsüüde kustus ja veel 10seki peale ja relv käivitus, teiste autoomanike nägu oli suht pildistamist väärt. Termomeeter näitas tublid -19c külma. Sõitnud olen paljude autodega tegu on väga mugava ja hea autoga eelkõige meeldib mulle tema pehme vedrustus. Teiseks on tema robustne välimus ehtne tank. Rooste on paras probleem aga kui on raha ja soovi teda nokitseda saab ka sellest autost ilmselt ilusa välimusega w124, praeguses seisus ta ei kannata isegi pildistamist väga. Foorumit uurides on silmajäänud, et väga ei peeta sellest 2.5l R5 diislist lugu ehk oskab mõni kosta tema vigadest. Minu isikliku arvamuse põhjal on see mõnus cruiser. Kuna ma ise olen bussijuht ja vanust veidi rohkem kui 25 siis kiiretest autodest lugu väga ei pea. Kütusekulu suhtes ma julgeksin väita, et maanteel saab ta hakkama 5,5l sajale linn ca 9l sajale mis pole minu silmis sellise suure ja raske auto kohta palju. Ainus vidin millest puudust tunnen pikal maantee sõidul on püsikas. Sai paigaldatud ka uued miskised h4 head pirnid lett oli ca 42euri komplekt valgustatus on täitsa hindele 4+. Lkf andmetel ühtegi õnnetust eestis pole üle elanud. Oskab keegi pajatada mulle esitiibadest kui uutena osta kui hästi nad sobituvad?

Vasta
#4
alates 124 mudelist ei ole korras aku ja mootoriga mercedesel probleeme külma ilmaga käivitumisel.
2,5 pole muud häda kui ta tundub väheke lombakas oma 5 silindriga Smile
Kiirest autost ei tunne puudust niikaua kui pole olnud sellist, möödasõitu kalendriga planeerides ei ole just asi mida igatseda.
Cruis iseenesest pole raske lisada, kui kusagilt toimiva leiad.
Müüakse ka mingeid järelpaigaldatavaid mida saab paigaldada gaasi trossiga masinatele.

PS. Proovi teksti liigendada, raske on lugeda, kui kõik on ühes jorus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Minu isiklikud 2 kõige kiiremat aparaati on olnud audi quattro 2.8 128kw ning volvo v70 2.4LPT 142kw 4veoline universaal.
Tänud vastuse eest sulle Smile
Vasta
#6
Ideaalselt istuva A tiiva saad Silberist- käidud tee ja toimiv lahendus. Iseasi muidugi kuidas sina konkreetselt ~495€ (paar) liita värvimimine, külgepanek suhestud. "Hea kvaliteediga" ja "nimega" Klokkerholmid lendasid vihaga kaugele minema kuna minu käekesed neid rahuldavalt külge sobitada ei osanud. A noh, võibolla oli lihtsalt sant päev stantsi taga.
Samas Alaril ja teistelgi on hulgi edulugusid pajatada (kas just konkreetse firma omad aga B osa kindlasti).
Vasta
#7
Ega see auto Viljandist pärit ole?
Kirjeldus kõlab liiga tuttavalt, vaheta see poolik tugilaager kiiremas korras ära.
Vasta
#8
1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sönaSmile
Vasta
#9
TõnisL täiesti õigus sul auto tõesti viljandist toodud.
Homme läheb tugilaager vahetusse Smile
Vasta
#10
Mul on s124 sama mootori ja 5 manuaalkastiga, pöörded on minul samad sellel kiirusel ja tühimass on minul 1510kg...kütusekulu maanteel on suhteliselt väike, linnas kütusekulu üle 9 pole saanud. Alla 8 samuti mitte. See 66kw on ikka uimane küll.
Vasta
#11
Ma igapäevaselt liiklen uimaste asjadega seega harjunud. Täna lasin sillakontrolli teha.

Vead: Esimesed rattalaagrid loksuga väga hull veel pole aga nõuab vahetamist.
Tagumise silla õõtshoob alt teine oli omadega mõlemalt poolt otsas. ülejäänud enamvähem . Summuti tahaks pm alates katist uut seda on keevitatud ja miski mõksiga parandatud. Tagumine pütt hakkab ka elupäevi lõpetama.

Mootoris tahaks õli vahetust saada. Kusagilt lekib diislit mitte palju aga kerge vine on üleval. Esimest vasakut pirni ja parktule pirni peksab läbi max 2päeva ja topi uus jälle. peab uurima kusagil miskit mäda. Sigareti süütaja ei tööta, üks tagumine kõlar ei toimeta..

Pikk jutt s... jutt. Kokkuvõtteks remontida saab isuga. Soemaks läheb tuleb hakata esitiibade vahetusele mõtlema. Ajasin ka juba uued tiivad välja 43raha tk.

Vasta
#12
Esimesed laagrid ju reguleeritavad ja väike lõtk peabki olema
Vasta
#13
Esimesi laagreid saab pingutada kui vaja, kuid siis on enamasti ulg taga kohe varsti.
Parem vahetada.
Kütus lekib tõenäoliselt pumba pealt, O rõngad, saab vahetada.
Enamus tagasill pudinatel saab vahetada puksid. Parem pane korraliku tootja (LM näiteks) puks, kui odava otsa terve uus tükk.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
Kui õigesti pingutada, ei juhtu midagi.
Vasta
#15
(24-02-2017, 11:51 PM)marts777 Kirjutas: Kui õigesti pingutada, ei juhtu midagi.
Kust sa tead? vb selle loksuva rattalaagriga juba 20 000 km sõidetud? Kuigi mina pingutan ka rattalaagreid ja tavaliselt aitab.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#16
(25-02-2017, 09:35 AM)124STD Kirjutas:
(24-02-2017, 11:51 PM)marts777 Kirjutas: Kui õigesti pingutada, ei juhtu midagi.
Kust sa tead? vb selle loksuva rattalaagriga juba 20 000 km sõidetud? Kuigi mina pingutan ka rattalaagreid ja tavaliselt aitab.

Ega ei teagi. Aga ega uus laager asja hullemaks kindlasti ei teeEusa_angel, kui ta õigesti reguleerida muidugi.
Vasta
#17
(24-02-2017, 11:51 PM)marts777 Kirjutas: Kui õigesti pingutada, ei juhtu midagi.

Jaga siis teadmist, et kuidas peaks asja mitte tundev inimene "õige pingutuse" tegema?

Minu senine kogemus on fifti-siksti. Täpselt pooled pingutatud laagrid on pidama jäänud. Ja pooled vahetusse läinud.

Samas pole tegu ei kalli tüki ega keeruka operatsiooniga. Vahetamine on mõistlik tegu pikas plaanis.
Vasta
#18
Eile läks elu ``paremaks`` kojamehe süsteem andis omadega otsad...
Täpsemalt siis pühkisin mitte kõige suurema koguse sulalund klaasipealt ära ja peale seda oli kojamees kutu. Mootor töötab aga ülestõstmise nõks sinna taha jääb kuhugi kinni, käega aitad kaasa teeb oma tiiru ära. Niipalju kui lugesin ehk aitab lahti võtmine ja puhastamine.
Vasta
#19
(27-02-2017, 10:49 AM)v6sa Kirjutas:
(24-02-2017, 11:51 PM)marts777 Kirjutas: Kui õigesti pingutada, ei juhtu midagi.

Jaga siis teadmist, et kuidas peaks asja mitte tundev inimene "õige pingutuse" tegema?

Minu senine kogemus on fifti-siksti. Täpselt pooled pingutatud laagrid on pidama jäänud. Ja pooled vahetusse läinud.

Samas pole tegu ei kalli tüki ega keeruka operatsiooniga. Vahetamine on mõistlik tegu pikas plaanis.

Asja mitte tundev inimene ei hakka ka ise laagrit vahetama, või siis suure tõenäosusega teeb seda valesti.
Ise olen reguleeritavaid koonusrull-laagreid vahetanud vaid sel puhul, kui nad hakkavad müra tegema,
kuna oli vaid lõtkust juttu, siis soovitasin proovida pingutamist.
Vasta
#20
Kerge loks peabki jääma antud laagril.
Black Smoke Racing
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,073 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,804 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,411 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz GLC 250d 4Matic, 2016, X253- T.P. T.P. 11 4,094 09-11-2021, 06:46 PM
Viimane postitus: T.P.
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,567 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne