14-03-2007, 12:00 AM
Tere
:help:
Viimase suure külma(-30) ajal juhtus siis selline asi , et käivitades tegi kaks piiksu ja käivitus , kõik oli nagu okey aga põlema jäi eelsüütemärgutuli , mõne aja pärast ta kustus siiski...
peale seda on nüüd soojade ilmadega külmalt käivitades ilusasti küll eelsüütetuli enne käivitust põlenud kuid jääb põlema mõneks ajaks peaaegu iga kord ka peale käivitamist......selgelt on aru saada ka , et küünlad ei tööta kuna kui masin käivitub , siis puterdab mõne aja kohapeal tiksudes.......On äkki kellegil kogemusi , mis võib mu "kallikesel" viga olla ja kas piisab ainult küünalde ja relee vahetusest või on asi milleski muus......Ärge palun soovitage pöörduda Silber Autosse , kuna sinna enam oma jalga ei tõsta peale korduvat nendepoolset suurt arvet ja ebakvaliteetset tööd.....Peab mainima veel ka seda , et eelsüütetuli jääb põlema ka sooja mootoriga käivitades ja vahepeal sõidu ajal süttib iseenesest mõneks ajaks , mootori enda töös midagi erilist ei tähelda samal ajal kui tuli on sõidu ajal süttinud......
autoks siis W210 97a. 220D 70kw
Muidugi kui abipalvele vastukaja on , siis ei oleks paha kui annaksite ka nõu , miks iga kord peale käivitamist akutuli põlema jääb kuni korra gaasi anda, mis generaatoril sellisel puhul viga võib olla?
Tänan.
:help:
Viimase suure külma(-30) ajal juhtus siis selline asi , et käivitades tegi kaks piiksu ja käivitus , kõik oli nagu okey aga põlema jäi eelsüütemärgutuli , mõne aja pärast ta kustus siiski...
peale seda on nüüd soojade ilmadega külmalt käivitades ilusasti küll eelsüütetuli enne käivitust põlenud kuid jääb põlema mõneks ajaks peaaegu iga kord ka peale käivitamist......selgelt on aru saada ka , et küünlad ei tööta kuna kui masin käivitub , siis puterdab mõne aja kohapeal tiksudes.......On äkki kellegil kogemusi , mis võib mu "kallikesel" viga olla ja kas piisab ainult küünalde ja relee vahetusest või on asi milleski muus......Ärge palun soovitage pöörduda Silber Autosse , kuna sinna enam oma jalga ei tõsta peale korduvat nendepoolset suurt arvet ja ebakvaliteetset tööd.....Peab mainima veel ka seda , et eelsüütetuli jääb põlema ka sooja mootoriga käivitades ja vahepeal sõidu ajal süttib iseenesest mõneks ajaks , mootori enda töös midagi erilist ei tähelda samal ajal kui tuli on sõidu ajal süttinud......
autoks siis W210 97a. 220D 70kw
Muidugi kui abipalvele vastukaja on , siis ei oleks paha kui annaksite ka nõu , miks iga kord peale käivitamist akutuli põlema jääb kuni korra gaasi anda, mis generaatoril sellisel puhul viga võib olla?
Tänan.