Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN 268905km
Hooaeg oli suhtelselt niru, sõita sai vähe, kõigest 1152 km
Remonti see hooaeg ei teinud
Loodetavasti on järgmine aasta rohkem aega autoga tegeleda.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN 269040
Sai läbitud veatult tehnoülevaatus!
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN 270022 km
Õli ja filtri vahetus. Motul 8100 X-cess 5w-40 7 liitrit.
SN 270091 km
Haapsalus sai ülevaatusel käidud, vigu 0.
Vahepeal sai ostetud tagumised uued originaal tuled mida veel külge pole jõudnud panna.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Sn 271982km. Sai ülevaatusel käidud, 0 viga ka seekord
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
27-12-2019, 07:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2019, 12:16 AM ja muutjaks oli madis399.)
SN - 273372 Hooaeg lõppes oktoobri lõpus, sõidetud sai see hooaeg 2032km
Suvel sai profülaktika mõttes vahetatud jahutusvedelik ja eelmine nädal ka pidurivedelik ning ka kütusefilter.
Täna jõudis silberist kohale tagatulede vaheline helkurliist (A1408205764)
Mõtlen, et peaks riiulisse ära ostma tagumised vedrud (vanad tunduvad, et on natuke väsinud), neid originaale vist veel saada aga lapates netis lehel https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/m...9b/32/120/ siis seal variante rohkem kui üks. Kas keegi oskaks öelda, et millise koodiga see kõige õigem mu autole on?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(27-12-2019, 07:18 PM)madis399 Kirjutas: siis seal variante rohkem kui üks. Kas keegi oskaks öelda, et millise koodiga see kõige õigem mu autole on?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(27-12-2019, 09:12 PM)laf1247 Kirjutas: (27-12-2019, 07:18 PM)madis399 Kirjutas: siis seal variante rohkem kui üks. Kas keegi oskaks öelda, et millise koodiga see kõige õigem mu autole on?
saan aru sellest, et vedru on a1403241704 koodiga aga kui edasi vaadata seda rida siis seal nagu kirjas, et kui verdu on sinise märgistusega siis läheb 13mm kummipuhver ja kui punase märgistusega siis läheb 18mm, et kumb siis õigem on või ongi nö maitse asi? eks üks variant on proovida leida auto all olevalt vedrult mingisugune värv vist (kahtlen, et pea 25 aastaselt autolt seda leiab)!?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
27-12-2019, 10:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2019, 11:02 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, kui auto all on tegu originaalvedruga, siis leiad värvimärgistuse sellelt kindlasti ka 25 aasta järel. Märgistuse puudumisel võid olla üsna kindel, et vedrud on kellegi poolt juba B-grupi varuosade vastu vahetatud.
Märgistuste erinevus originaaltootel tuleneb tootmisprotsessi teatavast ebastabiilsusest ning vedrude tegeliku väljatulnud jäikuse/pikkuse järgi sorteeritakse need sinisteks ja punasteks, mis mõistagi vajavad omakorda ka erineva paksusega kummipuhvrit, et autode kõrgus alati õige saaks.
PS! Kuna peale originaaltootja ei pööra ükski sarnases hinnaklassis alternatiivtarnija sellist tähelepanu vedru pikkusele/jäikusele, pole siinkirjutaja veel kohanud juhust, kus õnnestub hankida mõistliku hinnaga B-grupi varuosa ning auto korraga õigele kõrgusele saada. Originaaluga pole seda muret õige kummipuhri valimisel (vastavalt varustusele ning selle kaudu saadud vedrule) peaaegu kunagi.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
teema läks huvitavaks, homme ajan sportlikust huvist tõstukile ja otsin selle värvi sealt ülesse (sisetunne ütleb, et auto on veel originaal vedrude peal, sest siiamaani on isegi kõik filtrid olnud originaalid)
Põhimõtteliselt ma ei saa siis ennem kummipuhvreid osta kui olen kätte saanud uued vedrud, et näha ära märgistus?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Kui tellid uued originaalvedrud, siis tõesti nii on, et alles tarnitute pealt saad vaadata, mis puhvrit osta tarvis. Tasub ka tähele panna, kas mõlemad Sulle ikka sama märgistusega saadetakse, sest on juhtunud, et Poola ladu on W126 vedrude puhul kogemata Silberile paaris erinevad saatnud ja üks vahetati siis muidugi kenasti ringi, aga kui poleks märganud, olekski erinevad jäänud. Kui Su autole on plaanis paigaldada ükskõik mis tootja B-grupi vedru, on nagunii õnnemäng ja proovimine. Õnneks pole kummipuksid kallid ja neid saab muidugi õhemaks ka saagida kui paksud saavad.
Edu!
Tauno
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(28-12-2019, 12:40 AM)Tauno Mõts Kirjutas: Kui tellid uued originaalvedrud, siis tõesti nii on, et alles tarnitute pealt saad vaadata, mis puhvrit osta tarvis. Tasub ka tähele panna, kas mõlemad Sulle ikka sama märgistusega saadetakse, sest on juhtunud, et Poola ladu on W126 vedrude puhul kogemata Silberile paaris erinevad saatnud ja üks vahetati siis muidugi kenasti ringi, aga kui poleks märganud, olekski erinevad jäänud. Kui Su autole on plaanis paigaldada ükskõik mis tootja B-grupi vedru, on nagunii õnnemäng ja proovimine. Õnneks pole kummipuksid kallid ja neid saab muidugi õhemaks ka saagida kui paksud saavad.
Edu!
Tauno
Õnnega me ei mängi ja saagima ka midagi ei hakka, sellised olulised asjad tulevad kindlasti originaalid. Homme ronin auto alla ja vaatan mis seal täpselt on
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Sai auto all käidud, nagu arvasin siis originaalosad küljes
tagumistel siis sinine märgistus koos 4 valge täpiga
esimestel punane märgistus koos 2 kollase täpiga
imelik, et pildil nähtavate esimeste kui ka tagumiste amortide koode ei leia nendest kataloogidest ( https://nemigaparts.com/ ; https://xentryportal.i.daimler.com/)
ja mida see nr 7 suurelt amordi peal tähendab?
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Täna jõudsid kohale vedrud, üks Poola laost ja teine Saksamaalt. Sisetunne ütles, et kui tulevad erinevatest ladudest siis raudselt värvid vedrudel erinevad ja nii läkski. Kehv variant on, et rohkem neid verdrusid Poola ega Saksa ladudes pole ja juurde ka ei toodeta, nii et mul uued vedrud millega midagi teha pole
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN - 273372
Hooaeg varsti algamas, vahetasin ära mootoriõli(Motul x-cess 5w40) ja difriõli (Motul Gear 300 75w90).
Seismisega on lakanud töötamast kõik neli elektriakent. Kaitsmed vaatasin pagassis üle - kaks 30A kaitset, need olid korras (vool oli ka olemas pesades). Kas keegi oskab soovitada, et mida veel kontrollida? Ei tahaks asju lambist lammutama hakata. Kas tal on mingeid releesid või mooduleid kuskil mida peaks kontrollima?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Palju pardapinge oli? Kui aku lahjalt esineb, hakatakse mugavuslisasid maha võtma.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(08-03-2020, 11:32 PM)v6sa Kirjutas: Palju pardapinge oli? Kui aku lahjalt esineb, hakatakse mugavuslisasid maha võtma.
Auto töötas siis mõõtsin nö kaitsmeaugust, mõlemal kaitsmel 14,15 näitas (kui mõtlema hakata kas seda natuke palju pole?). Kõik muud lisad ja vidinad töötavad kenasti. Võtsin korra juhtme akult ka maha, et nö restarti teha aga kasu polnud sellest midagi.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See on väga hea näit. Palju hakkab 14,5 kandist
Algsele küsimusele paraku ei oska lahendust pakkuda.
Elektripeeglid ja vaakumpumbad toimetavad?
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Kõik teised lisad toimivad väga hästi (peeglid, kat.luuk, uksed, raadio, istmed, tuled viled) aga krt kuidagi tuleb see asi korda nüüd saada. Diag. aparatuurid suudavad leida sellist asja nii vanal autol või peab mööd juhtmeid otsima hakkama?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sel autol võiks mugavuslisade kontroller olla pakiruumis:
https://www.benzworld.org/threads/all-po...g.1567424/
Et seal poleks niiskus käinud sugu tegemas...
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Googeldades leidsin ka, et selline vidin autol taga pagassis olemas. Uue hind silberis 1200. Eks niiskuse oht on olmas. Eks peab välja kiskuma ja viima pädeva elektriku juurde äkki saab veel asja, kui ei, siis peab uut vaatama hakkama. Aga tänud info eest
|